Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som spille BF4 på One, er Naval Strike helt fitte? Testa igjen nå på PS4 , og det er faktisk enda verre enn forrige uke, da var det minst like ille som ved lansering. Hva faen er det DICE har gjort med nettkoden for å ihele tatt buttfiste spillet ved hver bidige faens utvidelse? Vanilla maps fikk glatt her da, ingen lag-spikes hvert 4 sekund som på Naval Strike i dag. Fy faen altså.

Kan bekrefte at lag og såkalt 'rubberbanding' er meget utbredt på X1 også. Naval Strike karta er de værste. Helt usansynlig mye lag. Ikke spillbart i det hele tatt. Er du innom battlelog forumet så består 90% av alle nyopprettede tråder om lag/rubberbanding.

Dice/EA er klar over problemet og en fix er på vei. Les : http://blogs.battlefield.com/2014/04/addressing-bf4-rubber-banding/

Som en BF veteran er jeg meget skuffet over BF4. Spillet er helt ødelagt. Lag, rubberbanding, dårlig hitreg, dårlig 'netcode', instadeath, 'one-hit-kill' bug, uforklarlig killed-in-action, pluss en del andre generelle bugs og glitches. Det toppet seg for meg sist søndag. Orker ikke tanken på å spille BF4 mer. De må fikse lag og netcode for at jeg skal komme tilbake. Etter 400timer spilletid så har jeg gitt helt opp. De har gitt ut X antall patcher som har ødelagt mer ting enn de har fikset.

Veldig synd egentlig for BF4 hadde potensiale til å bli et kanon spill.

Ble en litt lang post som svar på din spørsmål men jeg blir litt engasjert når det gjelder BF4 :-P

/rant

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

BF4 er jo nesten en skandale. Spillet kom i oktober/november (?) på Xbox 360, og det er fortsatt ikke nærheten av å være spillbart. Og hvis det er like ille på One, er det skremmende.

BC2 er genialt, ja. Mye bedre kart enn BF3 og BF4.

Lenke til kommentar

Dere som spille BF4 på One, er Naval Strike helt fitte? Testa igjen nå på PS4 , og det er faktisk enda verre enn forrige uke, da var det minst like ille som ved lansering. Hva faen er det DICE har gjort med nettkoden for å ihele tatt buttfiste spillet ved hver bidige faens utvidelse? Vanilla maps fikk glatt her da, ingen lag-spikes hvert 4 sekund som på Naval Strike i dag. Fy faen altså.

Kan bekrefte at lag og såkalt 'rubberbanding' er meget utbredt på X1 også. Naval Strike karta er de værste. Helt usansynlig mye lag. Ikke spillbart i det hele tatt. Er du innom battlelog forumet så består 90% av alle nyopprettede tråder om lag/rubberbanding.

Dice/EA er klar over problemet og en fix er på vei. Les : http://blogs.battlefield.com/2014/04/addressing-bf4-rubber-banding/

Som en BF veteran er jeg meget skuffet over BF4. Spillet er helt ødelagt. Lag, rubberbanding, dårlig hitreg, dårlig 'netcode', instadeath, 'one-hit-kill' bug, uforklarlig killed-in-action, pluss en del andre generelle bugs og glitches. Det toppet seg for meg sist søndag. Orker ikke tanken på å spille BF4 mer. De må fikse lag og netcode for at jeg skal komme tilbake. Etter 400timer spilletid så har jeg gitt helt opp. De har gitt ut X antall patcher som har ødelagt mer ting enn de har fikset.

Veldig synd egentlig for BF4 hadde potensiale til å bli et kanon spill.

Ble en litt lang post som svar på din spørsmål men jeg blir litt engasjert når det gjelder BF4 :-P

/rant

Er jo ikke såååå gale om du bare ignorerer de utvidelsespakkene og spiller standard maps...

Joda, det er noe snodige ting her og der som du påpeker, men det er jo bare et spill da...

Jeg har nå over 300 timer på samvittigheten og storkoser meg fortsatt i alle fall :p

Lenke til kommentar

Godt gjort at man må ha 400 timer på BF4 før man får nok. Spilt det i maks 10. Er ikke stort bedre på PC heller for min del. Kjøpte med Premium men ikke spilt noen av de nye banene. Bad Company 2 er min store favoritt om man tenker de siste spillene. Fantastisk moro, savner de tidene

BF4 er jo nesten en skandale. Spillet kom i oktober/november (?) på Xbox 360, og det er fortsatt ikke nærheten av å være spillbart. Og hvis det er like ille på One, er det skremmende.

Kartene på BC2 var usansynlig deilige. Kunne liksom spille og spille der uten å bytte server pga. pissemaps.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt gjort at man må ha 400 timer på BF4 før man får nok. Spilt det i maks 10. Er ikke stort bedre på PC heller for min del. Kjøpte med Premium men ikke spilt noen av de nye banene. Bad Company 2 er min store favoritt om man tenker de siste spillene. Fantastisk moro, savner de tidene

Vel nå skrev jeg at jeg er BF veteran og tydeligvis fan av Battlefield franchisen. Jeg har fortsatt å spille i håp om at neste patch kommer til å fikse problemene. Og i tillegg har jeg venner som jeg spiller sammen med. Men det går til et visst punkt hvor man bare får nok. Og for meg så var det etter 400t.

BC2 var også min favoritt. Begge Bad Company spillene inneholdt mye glede og morro. Savner definitivt den tiden :(

*Snip*

Er jo ikke såååå gale om du bare ignorerer de utvidelsespakkene og spiller standard maps...

Joda, det er noe snodige ting her og der som du påpeker, men det er jo bare et spill da...

Jeg har nå over 300 timer på samvittigheten og storkoser meg fortsatt i alle fall :p

Da har vi forskjellig mening og oppfattelse av spillet. Det kan hende spillet flyter litt bedre hos deg enn hos meg og andre. Jeg har sett folk på battelog forumet som ikke opplever disse problemene. Det kan hende de også gjør det men legger ikke merke til det.

Så du har aldri opplevd lag/rubberbanding på Lancang Dam og Hainan Resort? DA er du heldig!

Men godt noen koser seg hvertfall ;) Jeg koser meg på BF3 om dagen. Jeg oppfordrer alle som spiller BF4 til å prøve BF3 en time. Se og kjenn forskjellen! Selv BF3 er ikke perfekt, men alt flyter så mye bedre og man føler at alle skudd faktisk treffer der man skyter.

Lenke til kommentar

Kartene på BC2 var usansynlig deilige. Kunne liksom spille og spille der uten å bytte server pga. pissemaps.

Helt enig. Spillte forøvrig kun rush mode i BC2 og synes karta var veldig godt balansert til den modusen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Lagringsfila på Xbox 360 kan overføres til Xbox One. Herlig!

After months of teaming up with Mojang, we can confirm that Minecraft X360 Edition will save transfer to Xbox One Edition...more news soon!" Xbox boss man Phil Spencer tweeted, confirming what presumably every Minecraft fan with an Xbox was hoping for.

http://www.xboxachievements.com/news/news-17931-Minecraft--Xbox-360-Edition-Saves-Will-Transfer-to-Xbox-One-Edition.html

Lenke til kommentar

Titanfall på XO må jeg si jeg ble skuffet over, den lave FOV'en, frameraten og mangel på AA gjør opplevelsen ubehagelig, grafikken i seg selv ser ganske bra ut

Likte i grunn spillet ganske godt men ble fort lei desverre. Er svært få spill som klarer å få meg engasjert de siste årene. Derfor eg nesten ikke bruker de nye konsollene. Kommer noen spennende spill etterhvert, tør ikke å håpe på i år med tanke på st utsettelse er ganske vanlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...