Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Satt og så på noen kanaler i går. Mye mas om "Follow me", "click that follow button".

 

Det var faktisk litt gøy å se på dyktige folk spille FM5.

 

Tenker jeg begynner å strømme når Minecraft kommer ut (en vakker dag). Trials-skillsa mine er det ingen som vil se. :p

 

Men nå sporer jeg av fra spørsmålet til Bare Ban.

 

Hehe det bryr meg ikke. Det er mer for at folk som streamer skal ha muligheten til oh forsette med det ;)

 

Men synes det er genialt at MS fikk til dette, å se på Twitch samt streame selv så lett. Pluss i boka her fra meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel generellt lite som fristet over alt. Har gått tilbake på PS3 å spillt igjennom resterende The Walking Dead episoder. Handler meg sesong pass på The Wolf Among Us i går til en billig penge :)

 

Spillelisten er uansett i nedover trend pga. Mye finvær og lysere dager gitt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Er det bare meg som er lei alle spill på x1?

 

På tide å komme seg ut i litt frisk luft ;)

 

Hehe , kanskje det. Nei er for lite som frister på xboxn nå. Har bf4,titanfall å need for speed og thief. gledet meg til Amazing spiderman 2 men nå som det er utsatt er det vell bare å vente. virker som flere er lei, nesten ingen på vennelisten spiller titanfall lenger eller generelt noe, det går mest i tv å Netflix :(

Lenke til kommentar

Dere som spille BF4 på One, er Naval Strike helt fitte? Testa igjen nå på PS4 , og det er faktisk enda verre enn forrige uke, da var det minst like ille som ved lansering. Hva faen er det DICE har gjort med nettkoden for å ihele tatt buttfiste spillet ved hver bidige faens utvidelse? Vanilla maps fikk glatt her da, ingen lag-spikes hvert 4 sekund som på Naval Strike i dag. Fy faen altså.

Lenke til kommentar

 

Det som imponerer meg er når jeg spiller på xbox one går tvn i pc modus men begynner jeg å spille av en BD med xbox one bare med å gå til dash, skifter tv selv til cinema mode :love: Helt perfekt.

 

ØØ.. kan du ha forskjellig output på samme HDMI kabel?? huh?

 

altså spill modus på spilling og en annen på filmer...

 

Kan du forklare litt mer hvordan det ble satt opp?

 

 

Xbox one til samsung f8000 med Hdmi 2 (dvi) input i tvn (eneste hdmi input på tvn som gjør dette har testa med arc hdmi) ... som er renamed til pc .. Tvn skifter automatisk til pc mode med spill og cinema mode med bluray i Xbox one.

 

Utrolig handy, bare luck at jeg fant dette ut med hdmi 2 , ser det når spill er i gang ved og gå til bildeinstillinger da har tv er gått til pc modus og når bd spilles med xbox one har jeg automatisk film instillingene mine og tv er i cinema mode med bilde instillingene jeg bruker der.

 

Netlix på xone da er tvn i pc modus og skifter ikke selv til cinema

 

Ingen trykking med fjernkontroll dette skjer automatisk :hmm: ingen tv som jeg har hatt har gjort dette før.

 

Har ingen ps4 for å teste om dette skjer med bd og spill der oxo

Endret av samco
Lenke til kommentar

Anbefaler å slå opp ordet "flopp", iGlenn.

 

Best solgte spillet i mars, pluss et gjennomsnitt hos kritikerne høyere enn inFamous: Second Son på ihvertfall Gamerankings og Metacritic.

 

Haha, at det hadde solgt bra og fått så god kritikk var jeg ikke klar over.

Inntrykket mitt er at det ikke er populært i det hele tatt hvis man tar populariteten på Twitch som et utgangspunkt, og derfor trodde jeg ingen spilte det lengre.

Lenke til kommentar

Mange som streamer kanskje, men det er ikke så mange som ser på.

Ofte er det flere som ser på Halo 3 f. eks, og da skulle man jo tro at hypen rundt spillet har lagt seg litt på is.

 

Og LoL er jo i en egen klasse på Twitch.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Ja, dette er et diskusjonsforum. Det innebærer at man kan si sin mening, og at andre har lov til å være uenig med deg. Det innebærer derimot ikke nødvendigvis at man må "forsvare" sin mening, i betydningen "bevise at man har rett". Det er absolutt lov til å lufte sin frustrasjon, men det er ikke lov til å fokusere på person. Hvis du er lei av hva andre brukere skriver, så får du hoppe over de innleggene. Kritiser hva andre skriver, ikke hvor ofte de skriver det, det du antar er grunnen til at de skriver det eller lignende: Ta ball og ikke mann. Dette vet dere alle veldig godt, og det er skuffende å se den samme gjengen krangle gang på gang.

4 innlegg med persondiskusjon og svar på denne er slettet. Videre gnåling nedover samme gate vil bli møtt med strengere reaksjoner.

Moderatorhandlinger skal som vanlig ikke kommenteres i tråden, send evt. en PM.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...