Mala Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Leser at Bungie visstnok har gitt "Marty" O'Donnell fyken. Han lagde FANTASTISK musikk for Bungies Halo-spill. Er det lov å håpe at han blir plukket opp av 343? http://www.xboxachievements.com/news/news-17870-Bungie-Fires-Halo-Composer-Marty-O-Donnell-%22Without-Cause%22.html Holder en knapp på Neil Davidge. Greit det, da soundtracket til Halo 4 er fantastisk! Endret 17. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Øøøø.. Huh.... Hvordan? Youtube.com/pair Trenger flere venner på Trials Tag er Coastkey. La deg til, men du kommer ikke opp i leaderboardet mitt. Godt mulig begge må ha lagt hverandre til for at det skal funke. Jeg trenger også flere folk på Trials. GT: Glenn Villy. Jeg adder tilbake også. Beste tiden min er så langt på den aller første banen. Ligger på 34. plass på leaderboardet. Satser på å åpne opp alle syklene før jeg perfeksjonerer flere løp. Endret 17. april 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Øøøø.. Huh.... Hvordan? Youtube.com/pair Du skulle bare visst å teit jeg føler meg nå :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Bare jeg som syns Evolution er bedre enn Trials Fusion? (Ja, det rimte) Savner blant annet supercross i enspillerdelen. Og en bane lignende Gigatrack fra Evolution. Favoritten min. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Noen som vet om et sted hvor man kan kjøpe XboxOne, Forza5, dette rattet med pedaler http://store.madcatz.com/categories/specialty-controllers-category/Mad-Catz-Pro-Racing-Force-Feedback-Wheel-and-Pedals-for-Xbox-One.html og rally-sete som en pakke? eller deler av det i en pakke? savner Petter Solberg setet mitt og det gamle ratt-opplegget jeg brukte den gang jeg spilte Forza3... Jeg lånte det bort til en venn....som solgte det for å kjøpe knark... Takk Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Bare jeg som syns Evolution er bedre enn Trials Fusion? (Ja, det rimte) Savner blant annet supercross i enspillerdelen. Og en bane lignende Gigatrack fra Evolution. Favoritten min. Evolution er langt bedre. Synes det er merkelig at Fusion har fått såpass bra anmeldelser som det har gjort. Spillet er 7/10 maks sammenlignet mot evolution som jeg vil si er 9/10. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er enig. Fusion mangler jo flerspiller over nett f. eks, men skal jo komme på plass etterhvert. Fusion er helt OK, men det blir vel bedre når man blir mer vandt med det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Bare jeg som syns Evolution er bedre enn Trials Fusion? (Ja, det rimte) Savner blant annet supercross i enspillerdelen. Og en bane lignende Gigatrack fra Evolution. Favoritten min. Evolution er langt bedre. Synes det er merkelig at Fusion har fått såpass bra anmeldelser som det har gjort. Spillet er 7/10 maks sammenlignet mot evolution som jeg vil si er 9/10. Helt enig. Evolution er bedre og Gigatrack er elsk. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er enig. Fusion mangler jo flerspiller over nett f. eks, men skal jo komme på plass etterhvert. Fusion er helt OK, men det blir vel bedre når man blir mer vandt med det. Mest skuffet over hvor kort spillet var. Føler meg ganske så ferdig med spillet og det etter 4 timer. unlocket alle banene. Har igjen å fullføre Inferno banene, men interessen er ikke så stor for spillet. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Også enig om Trials. Inviterte 3 kompiser over på onsdag og vi gleda oss masse til å spille local multiplayer. Men det var kortvarig morro gitt, 10 baner har de klart å lage til den modusen.. Og som default var samme banen valgt tre ganger i løpet av samme runde. Ikke mulig å ta randomize heller, så man må velge en og en. MYE dårligere enn Evolution, skuffende.. Dårlig språk, krydret med engelske ord. Men dere forstår.. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hvem her streamer aktivt på Twitch fra Xbox One? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Satt og så på noen kanaler i går. Mye mas om "Follow me", "click that follow button". Det var faktisk litt gøy å se på dyktige folk spille FM5. Tenker jeg begynner å strømme når Minecraft kommer ut (en vakker dag). Trials-skillsa mine er det ingen som vil se. Men nå sporer jeg av fra spørsmålet til Bare Ban. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Ok liten, men for meg imponerende discovery med xbox one. Kjøpte en ny gaming tv f8000 samsung pga design og lav pris nå. Satte opp en fim modus med BD med cinema som utgangspunkt og en Gaming mode med Hdmi navn skiftet til Pc som er et kjent samsung triks for lavest mulig lag. Det som imponerer meg er når jeg spiller på xbox one går tvn i pc modus men begynner jeg å spille av en BD med xbox one bare med å gå til dash, skifter tv selv til cinema mode Helt perfekt. Endret 18. april 2014 av samco Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Det som imponerer meg er når jeg spiller på xbox one går tvn i pc modus men begynner jeg å spille av en BD med xbox one bare med å gå til dash, skifter tv selv til cinema mode Helt perfekt. ØØ.. kan du ha forskjellig output på samme HDMI kabel?? huh? altså spill modus på spilling og en annen på filmer... Kan du forklare litt mer hvordan det ble satt opp? Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Er enig. Fusion mangler jo flerspiller over nett f. eks, men skal jo komme på plass etterhvert. Fusion er helt OK, men det blir vel bedre når man blir mer vandt med det. Mest skuffet over hvor kort spillet var. Føler meg ganske så ferdig med spillet og det etter 4 timer. unlocket alle banene. Har igjen å fullføre Inferno banene, men interessen er ikke så stor for spillet. Hadde samme følelse i starten, men har virkelig endret mening. Spillet er superbra når man kommer inn i det, og til og med tricks er kult. Det å unlocke alle banene er jo bare å sette i gang spillet. Hele hensikten med Trails er jo å slå venners tider eller egne tider og forsøke forbedre tiden bittelitt. Har du ikke noe konkurranseinstinkt? Det kommer til å komme updates i løpet av kort tid. MP kommer snart. Nye DLCs kommer annenhver måned, i tillegg til tusenvis av nye baner i TC. Nei, dette blir svært bra. Er ikke blant de beste, men rett over snittet og om du er "ferdig" med spillet kan du jo slå tidene mine.... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Er enig. Fusion mangler jo flerspiller over nett f. eks, men skal jo komme på plass etterhvert. Fusion er helt OK, men det blir vel bedre når man blir mer vandt med det. Mest skuffet over hvor kort spillet var. Føler meg ganske så ferdig med spillet og det etter 4 timer. unlocket alle banene. Har igjen å fullføre Inferno banene, men interessen er ikke så stor for spillet. Hadde samme følelse i starten, men har virkelig endret mening. Spillet er superbra når man kommer inn i det, og til og med tricks er kult. Det å unlocke alle banene er jo bare å sette i gang spillet. Hele hensikten med Trails er jo å slå venners tider eller egne tider og forsøke forbedre tiden bittelitt. Har du ikke noe konkurranseinstinkt? Det kommer til å komme updates i løpet av kort tid. MP kommer snart. Nye DLCs kommer annenhver måned, i tillegg til tusenvis av nye baner i TC. Nei, dette blir svært bra. Er ikke blant de beste, men rett over snittet og om du er "ferdig" med spillet kan du jo slå tidene mine.... For å ha konkurranseinstinkt er vel første regel å faktisk like spillet man spiller? Eg ble fort lei, derfor bryr eg meg ikke mer om Fusion. Eg mener forsatt det er altfor få baner. Men nå må vi ikke glemme at dette faktisk er et "arcade" spill om man spiller på 360/PS3. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Er dette trials spillet fullpris? Virker som en arkadetittel for meg Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Nei, det koster $/€19.99 på alle plattformer Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Er enig. Fusion mangler jo flerspiller over nett f. eks, men skal jo komme på plass etterhvert. Fusion er helt OK, men det blir vel bedre når man blir mer vandt med det. Mest skuffet over hvor kort spillet var. Føler meg ganske så ferdig med spillet og det etter 4 timer. unlocket alle banene. Har igjen å fullføre Inferno banene, men interessen er ikke så stor for spillet. Hadde samme følelse i starten, men har virkelig endret mening. Spillet er superbra når man kommer inn i det, og til og med tricks er kult. Det å unlocke alle banene er jo bare å sette i gang spillet. Hele hensikten med Trails er jo å slå venners tider eller egne tider og forsøke forbedre tiden bittelitt. Har du ikke noe konkurranseinstinkt? Det kommer til å komme updates i løpet av kort tid. MP kommer snart. Nye DLCs kommer annenhver måned, i tillegg til tusenvis av nye baner i TC. Nei, dette blir svært bra. Er ikke blant de beste, men rett over snittet og om du er "ferdig" med spillet kan du jo slå tidene mine.... For å ha konkurranseinstinkt er vel første regel å faktisk like spillet man spiller? Eg ble fort lei, derfor bryr eg meg ikke mer om Fusion. Eg mener forsatt det er altfor få baner. Men nå må vi ikke glemme at dette faktisk er et "arcade" spill om man spiller på 360/PS3. Greit nok at du blir lei, det er et veldig vanskelig spill å fullføre, men argumentet om få baner er vanskelig å kjøpe. I dag 3 dager etter release er det ca 1 400 baner tilgjengelig!!! TC i Evo fyltes opp med superbra baner daglig i mange måneder og det samme skjer jo her. Om en uke er det antageligvis 2-3 000 baner+++. Hvor mange baner må du ha for at det ikke skal være for få??? 100 000 Endret 19. april 2014 av Coastkey Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Nå snakker eg utelukkende om banene I Singelplayeren. Men virker som du absolutt er ute etter at eg ikke skal Være lei spillet og ha min egen mening. Så vi er enig at vi er uenige Endret 19. april 2014 av Johannes Entenmann 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå