Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Da har jeg kjøpt meg Trials Fusion. Om ti timer får jeg endelig spilt det. (Hersens påskejobbing)

Og takk til NIrD for tilgang til Xbox One-betaen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en ny oppdatering til Xbox One ute nå.. noen som vet hva den gjør?

• Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
  • Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This was one of the most frequently requested features, so we made it a priority to include it in this update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list.
  • Kinect voice and motion improvements will continue to be fine-tuned for quality and reliability of Xbox One commands. For example, we’ve updated some of the gesture functionality to reduce false positives on non-hand objects triggering gesture commands.
  • Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
  • Blu-ray player supports 50 Hz video output for content recorded at 50 Hz. We’ll also be updating the Blu-ray Player app in the coming days to round out these improvements.
  • Controller and headset adaptor firmware updates will reduce audio static and improve wireless connectivity.
  • Silent reboot after system updates and system update on demand now available. If your console is in Instant On mode, the update will happen automatically and return to standby upon completion. This means you won’t need to power on your console after an update moving forward. If you want to take future updates when available without waiting for your console to do it on its own, we’ve added this option under system settings and you’ll be able to use it next update. It will only show as available when there is an update to take.
Lenke til kommentar

Noen som får opp når venner kommer online , har ikke fått noen notfication på dette , og har jo fått updaten som alle andre nå

Den er til standard satt opp på kun favorites

Hvordan forandrer man dette til at det gjelder alle?

Inne på Settings (konsollsettings), under notifications av noe slag, husker ikke eksakt.

Lenke til kommentar

Fikk min XboxOne Import fra Elkjøp nå i påsken.
Ser at det er med en "Nordisk bruksanvisning" inni pakken, uten at forseglingene var brutt.
Og med vanlig norsk stikkontakt, igjen uten at forseglingene var brutt.

Vil det si at Xbox faktisk har produsert et parti bundler for norden, men likevel fastholder launch til september?

Lenke til kommentar

Fant ut en veldig kul ting som sikkert andre kan ha nytte av. Kanskje ikke ukjent, men jeg visste ikke at det var mulig.

Altså, vi har bare 3 HDMI utganger på tv og det er så utrolig irriterende å måtte ta ut kabelen fra PS4, eller XB1 når vi skal koble pcn til tv.

Her kommer Chromecast Inn som da bare kan puttes inn i XB1 og vips så har vi muligheten til å streame fra YouTube fra pc til tv...

Lenke til kommentar

Du kan gjøre nøyaktig det samme uten Chromecast også.

Det eneste du må gjøre er å parre de aktuelle enhetene. Ihvertfall for YouTube.

Men Chromecast støtter jo flere ting. Kjekk sak. :)

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fant ut en veldig kul ting som sikkert andre kan ha nytte av. Kanskje ikke ukjent, men jeg visste ikke at det var mulig.

Altså, vi har bare 3 HDMI utganger på tv og det er så utrolig irriterende å måtte ta ut kabelen fra PS4, eller XB1 når vi skal koble pcn til tv.

Her kommer Chromecast Inn som da bare kan puttes inn i XB1 og vips så har vi muligheten til å streame fra YouTube fra pc til tv...

det er jo rimelig unødvendig når det er en youtube app på xbox one.

gjør folk sånt enda :/ bytter kabler? få deg en receiver.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...