Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

endlig kan jeg høre på musikk på xboxen! fant rdio.com, klarer du en liten snutt med reklame får du det gratis, hvis ikke så koster det 5 dollars...

nice endelig titanfall med musikk, bare dumt man ikke kan unsnappe og fortsatt høre på :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som Trials Fusion er rett rundt hjørnet må jeg fikse sånn jeg kan betale med Paypalen på min Xbox One.. noen som kan forklare litt enkelt hvordan jeg går frem?

Slik jeg har forstått det må jeg skifte til USA/Canada på Xbox.com og legge det inn på nettsiden.. men er det bare å skrive inn en random adresse eller må adressen finnes? Eksempel på adresse jeg kan fyre inn hadde vært flott.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt inn amerikansk adresse (den adressen som står i import-FAQen), men når jeg skal betale får jeg bare opp en feilkode.

Det står: Use a different way to pay

Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay. PBR9002 (+ en haug av tall, etterfulgt av datoen). Skulle ikke være lett det her..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jo angående det, finnes det noen andre radioprogram man kan ha i bakgrunnen mens man spiller?

mener du med radioprogram?

Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt inn amerikansk adresse (den adressen som står i import-FAQen), men når jeg skal betale får jeg bare opp en feilkode.

Det står: Use a different way to pay

Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay. PBR9002 (+ en haug av tall, etterfulgt av datoen). Skulle ikke være lett det her..

Paypal? Prøvd å bare bruke informasjon på VISA kortet?

EDIT: Kan man i hele tatt bruke PayPal på One ? Erindrer det fungerte på 360 ihvertfall?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Paypal? Prøvd å bare bruke informasjon på VISA kortet?

EDIT: Kan man i hele tatt bruke PayPal på One ? Erindrer det fungerte på 360 ihvertfall?

Det var med Paypal, ja.. den kom opp, men betalingen går ikke gjennom.

Fungerer fint med Paypal på 360. Sært.

Alt skal være så vanskelig med Xbox One. :blink:

Lenke til kommentar

I FAQen står det dette:

Kan jeg bruke mitt norske bankkort/kredittkort?

Det er fullt mulig. Det eneste du må tenke på er at du legger til et amerikansk postnummer, og tlf nummer da du registrerer kortet. Jeg har også klart å kunne bruke min helt norske paypal, men prøv deg frem
.

Får høre med han hvordan han klarte det i den tråden kanskje.

Lenke til kommentar

jo angående det, finnes det noen andre radioprogram man kan ha i bakgrunnen mens man spiller?

mener du med radioprogram?

Tenker på vanlig radio, som MP3 osv.

Tenkte kansje man kunne gå inn på explorer på Xbox One, sette på en radiokanal og ha dette gående i bakgrunn mens man spiller.

Lenke til kommentar

fordi du må ha US paypal, finnes ikke norsk markedplace på Xbone, du må bruke visakortet ditt

La forresten inn VISA-kortet, og jeg fikk opp samme feilen på Xboxen.. men jeg fikk kjøpt det via Xbox Storen på Xbox.com.

Kjøpte Rayman Legends forresten. Og i morgen blir det Trials Fusion. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...