Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Er det sånn at det er mulig å invitere folk til Xbox One-betaen/forhåndstitten? I så fall ønsker jeg en invitasjon. :)

 

jeg kan invitere deg, men er ikke 100% at du får bli med, men tror de fleste får

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Currently there is no option to change the UI / Game Language independent from the region.


For example:


I live in Germany and so i want to use the german marketplace and everything so i want to keep my region as Germany. But in addition my language setting is set to German too and there is no way to change it to English without changing my region to US or UK too.


Since most or even all of the games do not offer an option to change the language in game, i have to run all my games with german voice over and texts.


But i would prefer to have the game with the original English voice over and English texts.



gled dere til september, da blir vi tvunget til å ha maskinen på Norsk og snakke Norsk til Kinect.


mulig spill også blir dubbet....



jævla idioter ms...


Lenke til kommentar

 

Currently there is no option to change the UI / Game Language independent from the region.

For example:

I live in Germany and so i want to use the german marketplace and everything so i want to keep my region as Germany. But in addition my language setting is set to German too and there is no way to change it to English without changing my region to US or UK too.

Since most or even all of the games do not offer an option to change the language in game, i have to run all my games with german voice over and texts.

But i would prefer to have the game with the original English voice over and English texts.

gled dere til september, da blir vi tvunget til å ha maskinen på Norsk og snakke Norsk til Kinect.

mulig spill også blir dubbet....

jævla idioter ms...

 

Dette er forsåvidt ikke noe nytt. Oppdaget at Halo 4 var tekstet på norsk, og med norske menyer, første gangen jeg skulle spille det. Heldigvis så er Xbox 360 såpass snill at dette fikk jeg endret på.

Men jeg tror nok MS gjør mange sinte, som ikke er det allerede, hvis dette ikke er mulig å endre i Xbone.

 

Har tenkt på å spørre MS og Xbox på Twitter og Facebook om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er jo ingenting som tilsier at vi blir tvunget over på hverken norsk marketplace eller norsk språk ved lansering av Xbox One i Norge.

 

jo, de som har xbox one i land som den er lansert i

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Som den norsktalende nordmannen jeg er, blir jeg glad når menyene og Kinect blir lokalisert for oss.

 

Oversettelse av tekst i spill er ok, men å oversette stemmer funker sjelden.

 

Enig i at lokaliseringen av Halo 4 var forferdelig.

 

Ellers har jeg blitt hektet på Minecraft (på Xbox 360) igjen. Håper ikke vi må vente altfor lenge på One-versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Kinect MÅ jo komme og fungere på norsk. Noe må de jo ha fått til siden utsettelsesdatoen ble rævpult så til de grader. Forventer ikke annet, og viser det seg at MS er så ubrukelige...vel vel.

 

det er helt greit at menyen, kinect og spill er på norsk, det som ikke er greit er at vi ikke får velge selv hvilket språl vi vil bruke

Lenke til kommentar

 

Det er jo ingenting som tilsier at vi blir tvunget over på hverken norsk marketplace eller norsk språk ved lansering av Xbox One i Norge.

 

jo, de som har xbox one i land som den er lansert i

 

Har ikke lest noe om at f.eks tyskere IKKE kan bruke amerikansk marketplace og engelsk språk.

Det de derimot ikke ser ut til å kunne per i dag er å ha f.eks tysk marketplace og engelsk språk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

 

Det er jo ingenting som tilsier at vi blir tvunget over på hverken norsk marketplace eller norsk språk ved lansering av Xbox One i Norge.

jo, de som har xbox one i land som den er lansert i

Har ikke lest noe om at f.eks tyskere IKKE kan bruke amerikansk marketplace og engelsk språk.

Det de derimot ikke ser ut til å kunne per i dag er å ha f.eks tysk marketplace og engelsk språk.

Hvis man kan forsette med å bruke US markedplace så er det jo greit, men det virker usannsynlig.. Blir nok tvunget over med IP lokasjon

Lenke til kommentar

Dere må nå huske at Tyskland er veldig spesielle når det kommer til dette. Staten styrer jo at alle filmer forsatt skal dubbes til Tysk på film.. Tror ikke vi skal tenke for mye på dette. Vi får se hva som skjer med Danmark eller Sverige, dem vil jo få "lansert" Xbox Live først før oss tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...