iStephano Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Burde jeg kjøpe Call Of Duty Ghost? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Haha! Gi meg en god begrunnelse da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Titanfall Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Har youtube updaten kommet enda ? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Burde jeg kjøpe Call Of Duty Ghost? Jeg likte CoD Ghosts veldig bra denne gang. Synes serien tok en seriøs down etter MW2, og Blopsene likte jeg ikke. Men Ghosts har en variert og ok campaign. Samt multiplayeren er artig den også. 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvordan uploade ting til youtube , fra xboxn ? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Har fått tilbud i dag å kjøpe en Xbox one uforseglet til 3000 fra USA Bør jeg slå til. Merker jeg har litt mer lyst på ps4, men prisen her var ekstremt god Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Husk at du må ha ny strømforsyning om du kjøper fra USA. Evt. En omformer i tillegg til den grusomme PSU'en. Ville selv valgt PS4 om jeg fikk valget, den kan du i tillegg importere fritt ettersom den har universal integrert PSU i motsetning til det jalla greiene til MS. Slipper du å tenke på ekstra omformer også. Endret 8. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Husk at du må ha ny strømforsyning om du kjøper fra USA. Evt. En omformer i tillegg til den grusomme PSU'en. Ville selv valgt PS4 om jeg fikk valget, den kan du i tillegg importere fritt ettersom den har universal integrert PSU i motsetning til det jalla greiene til MS. Slipper du å tenke på ekstra omformer også. Trenger jeg ikke bare enn psu kabel fra psuen og inn i veggen http://www.spaceworld.no/resampler.aspx?type=big&src=IG100425.jpg En sånn en Endret 8. april 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Nei, i statene ligger de vel på 110-20 V i veggen. Så du må ha EU-kompatibel PSU eller omformer til våres nett. MS vet å gjøre seg vanskelig. En slik omformer gaper plutselig over de pengene du sparer..så blir det penger likevel. Pluss flere stygge bokser og mener dritt bak benken. Endret 8. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Nei, i statene ligger de vel på 110-20 V i veggen. Så du må ha EU-kompatibel PSU eller omformer til våres nett. MS vet å gjøre seg vanskelig. En slik omformer gaper plutselig over de pengene du sparer..så blir det penger likevel. Pluss flere stygge bokser og mener dritt bak benken. Æsj Takk for at du sa ifra før jeg var på vei. Siste jeg vil ha er flere klosser Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Burde jeg kjøpe Call Of Duty Ghost? Det synes jeg du skal. Synes singelplayeren var vel og bra og den Extinction er digg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Noen som ønsker legge meg til beta ? Kewy Det er vist mulig å invitere igjen nå Lenke til kommentar
StianTG Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox720/8239/N-er-endelig-norsk-Xbox-One-dato-spikret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Noen som ønsker legge meg til beta ? Kewy Det er vist mulig å invitere igjen nå sure, GT er Kewy? vet ikke helt om jeg vil anbefalle å bli med, vurderer å melde meg ut.. oppdateringene kan tulle med maskinen din så enkelte ting blir ubukelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Add meg du ;p done and done. hvordan fikk du tak i Demand 5 og fungerer den gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå