Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at du må ha ny strømforsyning om du kjøper fra USA. Evt. En omformer i tillegg til den grusomme PSU'en.

Ville selv valgt PS4 om jeg fikk valget, den kan du i tillegg importere fritt ettersom den har universal integrert PSU i motsetning til det jalla greiene til MS. Slipper du å tenke på ekstra omformer også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Husk at du må ha ny strømforsyning om du kjøper fra USA. Evt. En omformer i tillegg til den grusomme PSU'en.

Ville selv valgt PS4 om jeg fikk valget, den kan du i tillegg importere fritt ettersom den har universal integrert PSU i motsetning til det jalla greiene til MS. Slipper du å tenke på ekstra omformer også.

Trenger jeg ikke bare enn psu kabel fra psuen og inn i veggen

http://www.spaceworld.no/resampler.aspx?type=big&src=IG100425.jpg

En sånn en

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Nei, i statene ligger de vel på 110-20 V i veggen. Så du må ha EU-kompatibel PSU eller omformer til våres nett. MS vet å gjøre seg vanskelig.

En slik omformer gaper plutselig over de pengene du sparer..så blir det penger likevel. Pluss flere stygge bokser og mener dritt bak benken.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nei, i statene ligger de vel på 110-20 V i veggen. Så du må ha EU-kompatibel PSU eller omformer til våres nett. MS vet å gjøre seg vanskelig.

En slik omformer gaper plutselig over de pengene du sparer..så blir det penger likevel. Pluss flere stygge bokser og mener dritt bak benken.

Æsj

Takk for at du sa ifra før jeg var på vei. Siste jeg vil ha er flere klosser

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen som ønsker legge meg til beta ?

Kewy

Det er vist mulig å invitere igjen nå

sure, GT er Kewy?

vet ikke helt om jeg vil anbefalle å bli med, vurderer å melde meg ut.. oppdateringene kan tulle med maskinen din så enkelte ting blir ubukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...