Matsern117 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 http://www.gamespot.com/articles/affected-by-recent-xbox-live-outage-microsoft-giving-you-free-week-of-gold/1100-6418778/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Xbox One is getting background tasks and music in six months time. A new version of Spotify is coming to Xbox One, since a universal app has already been made for Windows 8 and Windows Phone 8.1. http://www.gameranx.com/updates/id/21225/article/microsoft-employee-reveals-info-on-xbox-one-background-tasks-music-spotify/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 "In time for the holidays". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg er overrasket over at det skal ta så lang tid. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg vet ikke om dere her på forumet vet dette, men jeg fant ut dette idag. Du kan koble opp mobiln din til youtube appen på ONE, og klikke på en video på mobiln din eller padn, eller pcn så går videon rett på tvn Jeg vet ikke om dere her på forumet vet dette, men jeg fant ut dette idag. Du kan koble opp mobiln din til youtube appen på ONE, og klikke på en video på mobiln din eller padn, eller pcn så går videon rett på tvn Dette gjør du ved å gå på settings på youtube appen på one og klikker pair devices:D Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Kunne man ikke det på 360 og? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Man kan gjøre det på alle enheter så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Man kan gjøre det på alle enheter så vidt jeg vet? Jupp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Doodle God 2 to be a Universal app, exclusive to Windows Phone, Windows 8 and Xbox JoyBits built the new game in native C++ and Direct X code and used 100% of the same code across Windows 8.1 Update, Windows Phone 8.1 and Xbox One, enabling players to pause the game on one device and resume where they left off on another (powered by Microsoft Azure). Så får vi håpe dette er starten på noe bra. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Spennende nyheter her i dag Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Flere som har mistet xbox live nå? Fikk mail med denne beskjeden: "This mail is confirmation that your subscription to Xbox Live Gold has been cancelled on 03 April 2014" Fornyet Live med Norsk visa for ca et par måneder siden. Kontoen min er migrert til England, og jeg bruker US-marketplace. Kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg fikk og samme mailen i dag men kontaktet amerikansk xbl kundeservice og fikk en 12mnd live kode fra dem, de kunne heller ikke forstå hvorfor jeg skulle kansellere etter 2-3 dager kan være en bug i systemet på x1 eller noe siden vi bor en plass der xbox one ikke er ute enda Bare å legge meg til på xbl viss dere har xbox one, gametagen min står under og spiller forza og dr3 Endret 6. april 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
krakilsk Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som har samme problem?? Pins vises ikke og får ikke opp "fanen" med store... Fryktelig irriterende... Alt annet funker... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Noen som har samme problem?? Pins vises ikke og får ikke opp "fanen" med store... Fryktelig irriterende... Alt annet funker... Får ikke nett på xboxen atm Pins virker ikke osv Bare kjør hard reset (Holde inne power knappen i 10 sek) Endret 6. april 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 det kommer tilbake om litt, skjer hvis live kuker litt, siden alt det der er lagret på servere Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Koooser meg med Forza om dagen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) hva er det som skjer med Titanfall om dagen, tar jo evighter for å finne en match, har vært i en lobby i 20min nå, merker jeg blir lettere irritert Edit: 28min tok det for å start ett game, yey! nå må jeg på butikken om 32min Endret 7. april 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 hva er det som skjer med Titanfall om dagen, tar jo evighter for å finne en match, har vært i en lobby i 20min nå, merker jeg blir lettere irritert Edit: 28min tok det for å start ett game, yey! nå må jeg på butikken om 32min Slet veldig mye å finne i går jeg også når jeg tok campaign. Ventet i 5 min, da gadd jeg ikke mer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Imorgen kan vi laste opp til Youtube. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Kinect Sports Rivals overbeviser ikke kritikerne: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/kinect-sports-rivalsKanskje det er på tide for MS å revurdere kinect-strategien nå? KSR ser i alle fall ikke ut til å bli spillet som rettferdiggjør Kinect 2.0's eksistens. Imorgen kan vi laste opp til Youtube. Operativsystemet var kanskje rotete og mangefullt ved lansering, men de har i det minste vært raske med å fikse det i ettertid. Det skal de ha. Endret 7. april 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå