Nemesis T Virus Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Resident Evil 2 eller 3. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 At Halo 2 får samme behandling som Halo CE er nok for meg. Veldig greit å kunne bytte mellom ny og gammel grafikk bare med et tastetrykk, når som helst. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is? Ellers så ville jeg sett et av de tre første spillene i Splinter Cell-serien, for eksempel Pandora Tomorrow. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Får ikke nett på xboxen atm Pins virker ikke osv Bare kjør hard reset (Holde inne power knappen i 10 sek) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is? Den serien bare forsvant fra kartet rett og slett. Jeg spiller enda Rallisport Challenge 2 den dagen idag på den gamle Xboxen. Jeg kunne betalt 1000kr i Kickstarter for å gjenopplive serien 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is? Ellers så ville jeg sett et av de tre første spillene i Splinter Cell-serien, for eksempel Pandora Tomorrow. Bra valg her. Enig med Splinter Cell, ny grafikk og fysikk på disse spillene ville made my day Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is? Den serien bare forsvant fra kartet rett og slett. Jeg spiller enda Rallisport Challenge 2 den dagen idag på den gamle Xboxen. Jeg kunne betalt 1000kr i Kickstarter for å gjenopplive serien Tragisk at den har forsvunnet. Ser jo at det er Kickstarter-kampanjer for Dreamcast spill, så det hadde jo ikke gjort noe med en Rallisport Challenge-kampanje heller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Resident Evil 2 eller 3. Gjerne Remaken av Resident Evil også når du er i gang! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One?Resident Evil 2 eller 3. Gjerne Remaken av Resident Evil også når du er i gang! Remaken til Gamegube har jeg ennå ikke prøvd samme med 0 men ser den er til Wii så håper de funker på WiiUen jeg har. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ja Zero glemte jeg, det må selvfølgelig nevnes Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Får ikke nett på xboxen atm Pins virker ikke osv Bare kjør hard reset (Holde inne power knappen i 10 sek) Funket her. Takker Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Rallysport Challenge og Kameo: Elements of power sånn umiddelbart. Men Yager til xbox var gøy så kanskje det hadde vært noe. Et oppfrisket, eller nytt MechAssault hadde heller ikke vært meg imot. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Får ikke nett på xboxen atm Pins virker ikke osv Bare kjør hard reset (Holde inne power knappen i 10 sek) Funket her. Takker Funket ikke her, tok ut kontakten ogsåFår prøve igjen i morgen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Rallysport Challenge og Kameo: Elements of power sånn umiddelbart. Men Yager til xbox var gøy så kanskje det hadde vært noe. Et oppfrisket, eller nytt MechAssault hadde heller ikke vært meg imot. Kameo: Elements of power hadde jeg helt glemt! Den ville jeg ha likt og sett igjen! Tror vi må mase litt på Phil Spencer på twitter så dette skjer hehe Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Oddworld: Stranger's Wrath, eller helst bare et nytt spill i serien. Endret 4. april 2014 av bas Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Microsoft has approved the development of a Plex Client for Xbox One. That is correct, we have been granted membership into ID@Xbox specifically for the development and eventual release of Plex for Xbox One. This is in no way saying that it will be coming next week, or even next month, but starting tonight I will be applying my first test code to an Xbox One. More details will be coming soon. Thank you very much for your patience in this matter, and thank you very much for your support. https://forums.plex.tv/index.php/topic/104978-plex-for-xbox-one-is-a-go/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Glimrende! Plex er genialt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Har sett litt på Plex de siste dagene, så det her kan være strålende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå