Muggkaare Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Skal så ha Plants vs Zombies: Garden Warfare når det kommer på PC. Ser dritmorsomt ut. Og iL ImMorTal, er det ikke bra at det kan bli fokusert mer på singleplayer og multiplayer hver for seg? Da kan vi forhåpentligvis få bedre singleplayer og multiplayer-opplevelser fremover. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Neinei, spill er ikke bra hvis det bare har singelplayer og mulitplayer. Endret 4. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg har heller ikke Gold. Ser ikke poenget med det når jeg ikke spiller multiplayer likevel. Var et år jeg hadde det da jeg fikk det med Halo Wars, men så jo da at jeg absolutt ikke trengte det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Og iL ImMorTal, er det ikke bra at det kan bli fokusert mer på singleplayer og multiplayer hver for seg? Da kan vi forhåpentligvis få bedre singleplayer og multiplayer-opplevelser fremover. Finnes mange bra spill der ute som har begge deler da. Cod MW og Cod 2 er to eksempler på dette. Ypperlige på både singel og multiplayeropplevelser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Joda, men vil du ha Titanfall f.eks, med en elendig singleplayer, som f.eks Battlefield 3 og 4 (nå har jeg ikke spilt firern selv da, men det er nå inntrykket mitt)? Ja, vi har fremdeles plass til spill med _både_ single- og multiplayer, men jeg som elsker singleplayerspill vil heller at de pusser ekstra på den og bruker mer tid og ressurser på å gjøre den så bra som mulig istedenfor å måtte slenge på en shitty multiplayerdel som det har blitt endel av de siste årene. På samme måte så er det fett med multiplayerspill hvor de bruker alt av tid og ressurser på å lage det beste mulig. Det er fremtiden, og jeg tror det vil være bedre for de som primært liker singleplayer eller multiplayer-spill. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jøss, mange som spiller spill alene her. Det er jo kjedelig med unntak av noen serier som har konge singleplayer. Gaming for meg er sosialt samvær Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Når jeg skal spille liker jeg å være alene, evt ha kjæreste som ser på, og kose meg med historie og gameplay. Selvsagt med unntak av litt onlinespilling nå og da, som for eksempel spille World of Tanks med en klan jeg er med i. Er jo sosialt, men det blir aldri i nærheten av "normalt" sosialt samvær. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Jeg ville hatt en like god singelplayer i Titanfall som Bad Company spillene da hadde sjansene mine vært store for at jeg hadde spilt Titanfall online. En singelplayer introdusere meg til lore, historie, mekanikker, våpenfølelsen, hvorfor blir titaner laget for å bli satt inn i krigen m.m. Sånne ting interesserer meg. Spilling for meg er singelplayer all the way. Multiplayer har jeg blitt lei. Endret 4. april 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Vel.. Dem lagde Titans for og krige mer effektiv mot fienden. Som dem sier i spillet, en Titan er bare en forlengelse av piloten. Er jo noe historie inne i der selv om det er realtivt lite Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg ville hatt en like god singelplayer i Titanfall som Bad Company spillene da hadde sjansene mine vært store for at jeg hadde spilt Titanfall online. En singelplayer introdusere meg til lore, historie, mekanikker, våpenfølelsen, hvorfor blir titaner laget for å bli satt inn i krigen m.m. Sånne ting interesserer meg. Spilling for meg er singelplayer all the way. Multiplayer har jeg blitt lei. Klager på at spill ikke har både singeplayer og mulitplayer, sier man er lei mulitplayer. Ok. Hadde du faktisk spilt Titanfall så hadde du faktisk fått med deg mye av bakgrunnen til historien i spillet. Dette er noe som utvilsomt kommer til kommer til å utvides i et senere spill av serien, men er det nødvendig for å nyte hvordan spill Titanfall er? Nope. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Jeg ville hatt en like god singelplayer i Titanfall som Bad Company spillene da hadde sjansene mine vært store for at jeg hadde spilt Titanfall online. En singelplayer introdusere meg til lore, historie, mekanikker, våpenfølelsen, hvorfor blir titaner laget for å bli satt inn i krigen m.m. Sånne ting interesserer meg. Spilling for meg er singelplayer all the way. Multiplayer har jeg blitt lei. Klager på at spill ikke har både singeplayer og mulitplayer, sier man er lei mulitplayer. Ok. Huff. Hadde du fulgt med så skrev jeg i et annet svar at jeg har spilt multiplayer før. Så og si kuttet alt multiplayer den siste tiden. Håper Titanfall 2 har en singelplayerdel som ikke krever at man må spille med andre for å få med "historien" noe Titanfall gjør. Gir ihvertfall bort 1 måneds Gold til den første som sender meg en PM. Jeg trenger den ikke. Endret 4. april 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Nå skal historien i Titanfall være grusomt ræva, da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Håper Titanfall holder seg til det spillet er til for, online. Coverfyll enspiller/online bit kan bare drite og dra. Hadde DICE forøvrig gidd faen i å introdusere serien for hjernedøde pisse enspiller del og heller fokusert på å polere online biten og forbedre den frem mot lansering, hadde verden vært ett bedre sted. Det er jeg sikker på Endret 4. april 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Rallisport Challenge 2 og Lost Odyssey uten tvil! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? NHL..... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Får ikke nett på xboxen atm Pins virker ikke osv Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Bra valg her fra alle, selv ville jeg ha sett Gears serien på Xbox One, pusset opp maks. Å Enslaved. Dette spillet falt jeg virkelig for. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One? Nightcaster! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå