Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da var xbox one i hus holder på med førstegangsoppdateringa som går treigt, men men, og x1 kontrolleren føles helt rar i forhold til ds4, men blir vell en vanesak det og

 

30min for å laste ned 45% av 500mb... dette går treigt gitt :(

 

 

da var endelig xboxen på og dr3 kjøpt så nå er det bare å vente....

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Sliter med å få laget en canadisk apple ID. Gikk veldig greit da jeg lagde US for en god stund tilbake, men nå må jeg legge til betalingsalternativ. Husker ikke hvordan jeg kom meg forbi det sist.. Noen som husker/vet?

 

 

Grunnen til at jeg skal ha canadisk er fordi jeg skal ha hearthstone på ipad´en :)

 

 

EDIT: Nevermind! Australia gjorde trikset :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

da var xbox one i hus holder på med førstegangsoppdateringa som går treigt, men men, og x1 kontrolleren føles helt rar i forhold til ds4, men blir vell en vanesak det og

 

30min for å laste ned 45% av 500mb... dette går treigt gitt :(

 

 

da var endelig xboxen på og dr3 kjøpt så nå er det bare å vente....

 

Gikk treigt for meg også å laste ned patchen i fjor når jeg starta konsollen. Spill etter å ha kommet på nett med konsollen riktignok gikk fort for min del.

Lenke til kommentar

da var xbox one i hus holder på med førstegangsoppdateringa som går treigt, men men, og x1 kontrolleren føles helt rar i forhold til ds4, men blir vell en vanesak det og

 

30min for å laste ned 45% av 500mb... dette går treigt gitt :(

 

 

da var endelig xboxen på og dr3 kjøpt så nå er det bare å vente....

Føles den noe "kantete? :p

Lenke til kommentar

 

da var xbox one i hus holder på med førstegangsoppdateringa som går treigt, men men, og x1 kontrolleren føles helt rar i forhold til ds4, men blir vell en vanesak det og

 

30min for å laste ned 45% av 500mb... dette går treigt gitt :(

 

 

da var endelig xboxen på og dr3 kjøpt så nå er det bare å vente....

 

Gikk treigt for meg også å laste ned patchen i fjor når jeg starta konsollen. Spill etter å ha kommet på nett med konsollen riktignok gikk fort for min del.

 

Merka og ting fikk litt mer fart etter oppdateringa var innstallert, har dog ikke fått spilt med tanke på jeg bare har 5-6mb linje, så tar noen timer å laste ned ett spill, og må si menyene føles veldi rotete i forhold til de enkle ps4 kjører men blir nokk en vanesak dette og...

 

 

da var xbox one i hus holder på med førstegangsoppdateringa som går treigt, men men, og x1 kontrolleren føles helt rar i forhold til ds4, men blir vell en vanesak det og

 

30min for å laste ned 45% av 500mb... dette går treigt gitt :(

 

 

da var endelig xboxen på og dr3 kjøpt så nå er det bare å vente....

Føles den noe "kantete? :p

 

Haha kunne ikke sagt det bedre selv, må si så langt liker jeg mye bedre ds4 men har enda ikke fått spilt noe så skal ikke si for mye enda siden jeg enda venter på noe å spille, men var merkelig å gå fra ds4 til en xbox one kontroller, alle ting ligger feil plassert, og føles ikke like gjennomført som ds4, men dette kan jo forandre seg med tida, who knows...

 

Edit: sjekka nettopp og kan viss starte dr3 nå men er bare 1/3del som er innstalert, så får nokk vente med å starte så jeg ikke pluteslig møter den klassiske you have to download more to continue playing

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Flere som har mistet xbox live nå? Fikk mail med denne beskjeden:

"This mail is confirmation that your subscription to Xbox Live Gold has been cancelled on 03 April 2014"

 

Fornyet Live med Norsk visa for ca et par måneder siden. Kontoen min er migrert til England, og jeg bruker US-marketplace. Kan det ha noe med dette å gjøre?

Lenke til kommentar

Flere som har mistet xbox live nå? Fikk mail med denne beskjeden:

"This mail is confirmation that your subscription to Xbox Live Gold has been cancelled on 03 April 2014"

 

Fornyet Live med Norsk visa for ca et par måneder siden. Kontoen min er migrert til England, og jeg bruker US-marketplace. Kan det ha noe med dette å gjøre?

du kan ikke bruke xblg fra en værdensdel å sette lokasjon i en annen, tror nokk du har tulla det til der ja, enten så må du holde deg til kun usa eller kun england eller kun norge, går ikke ann å hoppe frem å tilbake da blir det rot i systemet og ting begynner å skurre hos ms

Lenke til kommentar

Har virket siden i november her da...

med samme settinga eller har du endra noe siden den gang?

 

Det jeg egentlig mener er viss man velger foreksempel Usa som lokasjon når man starter konsollen første gang så må man holde seg til dette viss ikke kan slike ting skje, jeg har dog bare erfaring fra psn men der må man ha ps+ fra norge viss man spiller på sin norske konto, og vil man bruke ps+ på sin amerikanske konto så må man kjøpe ps+ der og og samme med england så regner med det samme gjelder xblg....

 

Kan være jeg tar feil, fikk nettopp min xbox one i dag så håper ikke dette er noe som vil skje fremover

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Flere som har mistet xbox live nå? Fikk mail med denne beskjeden:

"This mail is confirmation that your subscription to Xbox Live Gold has been cancelled on 03 April 2014"

 

Fornyet Live med Norsk visa for ca et par måneder siden. Kontoen min er migrert til England, og jeg bruker US-marketplace. Kan det ha noe med dette å gjøre?

 

Gamertag skal være satt til Norge, og konsoll til USA. Ikke kjøp live rett på xboxen da. Kjøp prepaid fra nettet. Mye billigere også ;)

Lenke til kommentar

 

Flere som har mistet xbox live nå? Fikk mail med denne beskjeden:

"This mail is confirmation that your subscription to Xbox Live Gold has been cancelled on 03 April 2014"

 

Fornyet Live med Norsk visa for ca et par måneder siden. Kontoen min er migrert til England, og jeg bruker US-marketplace. Kan det ha noe med dette å gjøre?

 

Gamertag skal være satt til Norge, og konsoll til USA. Ikke kjøp live rett på xboxen da. Kjøp prepaid fra nettet. Mye billigere også ;)

 

Har brukt prepaid tidligere. Kjøpte bare rett på xboxen nå sist siden jeg hadde det "travelt". ;)

 

Fikk ikke noe forklaring på hva som har skjedd fra support, men fikk 11 måndeder med prepaid-koder så da er vel den saken grei.

 

Flyttet kontoen min til England i november for å få en prepaid-kode på et spill til å virke, men har flyttet hjem igjen nå. :)

Lenke til kommentar

Virkelig? Man trenger gull for å se på Twitch?! Regner med at man sikkert må ha det for Skype osv også? Netflix visste jeg alt, men dette er jo tragisk, fungerer den til å spille av blu-ray filmer uten gull? Er jo en blu-ray app ser jeg.

Hvem har ikk gull da....? 300 kr i året. Tenker aldri over det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hva slags NAT type har dere på xboxen deres? Har selv moderat, sliter med å få den til open, selv om jeg har åpnet portene..

 

drev å rota med det selv for noen år tilbake på 360. ga opp og kjøpte ny router. etter det har alt vært åpent, også på xbox one

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...