Matsern117 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 har ikke mapsn på ingame store jeg ihvertfall... har sjekka i hele dag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Nei men gjorde du slik jeg sa ? Kan være det er like Nille på One som på PS4. Endret 28. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Nei men gjorde du slik jeg sa ? Kan være det er like Nille på One som på PS4. jepp. gikk på bf4 på gamestore. klikka på add ons, der står det ikke noe Naval strike. gikk på bf4 og fikk beskjed at mapsne har kommet... Kan dette være fordig jeg ga premium til en venn via friendsharings greia på one ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Ingen aning angående det der dessverre. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Nope, er ikke mye man får gjort ikveld , håper de dukker opp i mårrå Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk litt lyst til å kjøpe en Xbox One håndkontroller bare for å fikle med.. Sikkert en ubevisst impuls fordi jeg ikke fikk lekt nok med den på SpillExpo i fjor. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk litt lyst til å kjøpe en Xbox One håndkontroller bare for å fikle med.. Sikkert en ubevisst impuls fordi jeg ikke fikk lekt nok med den på SpillExpo i fjor. Hadde samme følelse når jeg ikke hadd x1 men du børr gå for import på elkjøp eller expert eller lefdal osv. lenge til september Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk litt lyst til å kjøpe en Xbox One håndkontroller bare for å fikle med.. Sikkert en ubevisst impuls fordi jeg ikke fikk lekt nok med den på SpillExpo i fjor. Hadde samme følelse når jeg ikke hadd x1 men du børr gå for import på elkjøp eller expert eller lefdal osv. lenge til september Mhm. Men det merkelige er at jeg klarer nok å vente til september på konsollen. Men av en eller annen grunn så har jeg lyst på bare håndkontrolleren akkurat nå. Klarer ikke å skjønne hvorfor heller. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 For det første , er det ingen grunn til å vente, Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 For det første , er det ingen grunn til å vente, Word Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Nja, det er opp til enhver. Jeg kan ikke finne noen grunn til å kjøpe hverken Xbox One eller PS4 enda. Bortkastet. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Watch_dogs er neste store tittel for min del. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Nei men gjorde du slik jeg sa ? Kan være det er like Nille på One som på PS4. jepp. gikk på bf4 på gamestore. klikka på add ons, der står det ikke noe Naval strike. gikk på bf4 og fikk beskjed at mapsne har kommet... Kan dette være fordig jeg ga premium til en venn via friendsharings greia på one ? Hvis vennen din har valgt din gamertag som hjemme xboxen og du hans (for å få gamesharing til å funke), så må han skaffe premium på brukeren hans slik at du også får tilgang til premium. Er hvertfall slik det funker på ps4 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 For det første , er det ingen grunn til å vente, Sant nok, men jeg har en veldig god grunn til å vente.. Det er ikke lett å skulle avse nok penger til innkjøp av konsollen når man går på dagpenger fra nav. Ihvertfall ikke når det er andre utgifter som kommer først. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Nei men gjorde du slik jeg sa ? Kan være det er like Nille på One som på PS4.jepp. gikk på bf4 på gamestore. klikka på add ons, der står det ikke noe Naval strike. gikk på bf4 og fikk beskjed at mapsne har kommet... Kan dette være fordig jeg ga premium til en venn via friendsharings greia på one ? Hvis vennen din har valgt din gamertag som hjemme xboxen og du hans (for å få gamesharing til å funke), så må han skaffe premium på brukeren hans slik at du også får tilgang til premium. Er hvertfall slik det funker på ps4 tenkte tanken, men han har nettopp lastet ned de 2 gamle mapsne gratis så, premium fungerer jo. og jeg åpnet jo opp premium stuff på bf4 igår, men map packen er fortsatt ikke der. ikke til han heller. er det flere som ikke får opp map packen til bf4 i storen? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Nei men gjorde du slik jeg sa ? Kan være det er like Nille på One som på PS4.jepp. gikk på bf4 på gamestore. klikka på add ons, der står det ikke noe Naval strike. gikk på bf4 og fikk beskjed at mapsne har kommet... Kan dette være fordig jeg ga premium til en venn via friendsharings greia på one ?Hvis vennen din har valgt din gamertag som hjemme xboxen og du hans (for å få gamesharing til å funke), så må han skaffe premium på brukeren hans slik at du også får tilgang til premium. Er hvertfall slik det funker på ps4 tenkte tanken, men han har nettopp lastet ned de 2 gamle mapsne gratis så, premium fungerer jo. og jeg åpnet jo opp premium stuff på bf4 igår, men map packen er fortsatt ikke der. ikke til han heller. er det flere som ikke får opp map packen til bf4 i storen? Gå inn og legg den til i køen på xbox.com da. Problem løst Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) der var dlc oppe til meg , men får beskjed , you sllready own this , install now. klikker på install å ikke en dritt sjer Endret 29. mars 2014 av Matsern117 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 der starta den å install , havna på queue for dem som lure enda. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Flere enn jeg som har problemer med å komme seg inn på xbox storen og div på xbox one? Klarer å spille online .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå