David_1214 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Fin mulighet til å få Xbox One for en litt rimeligere penge hos Expert fra i morgen til lørdag. Velg dine egne gode tilbud!Nå kan også du få de samme fantastiske fordelene som Expert ansatte har.Denne SMS/e-post gir deg rett til å handle på Expert med personalrabatt fra og med torsdag 27. til og med lørdag 29. mars. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg som mottaker av nyhetsbrev i butikken. Denne SMS/e-post kan du sende videre til dine venner slik at de også får dette gode tilbudet. Rabatten gjelder i din nærmeste Expert butikk. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Høres veldig bra ut, men tror jeg skal bruke den på noe annet enn Xbox One... blir nok ikke å gidde å vente til September. Edit: Noen som vet hvor mange prosent personalrabbaten er på? Edit 2: Tror dere at man må vise sms/eposten til de i kassen? Endret 27. mars 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
paulkristian Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Høres veldig bra ut, men tror jeg skal bruke den på noe annet enn Xbox One... blir nok ikke å gidde å vente til September. Edit: Noen som vet hvor mange prosent personalrabbaten er på? Edit 2: Tror dere at man må vise sms/eposten til de i kassen? Det er ingen flat prosentrabatt. Ansattpris er innkjøpspris (pluss lite påslag) + moms. Konsoller tjener de veldig lite på så jeg kan tenke meg maks 200-300 kr. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Var det til helgen det var litt salg på Xbox Store? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Var det til helgen det var litt salg på Xbox Store? 50% avslag på Tomb Raider og thief ja Også er den 60 kr for Halo nu Endret 27. mars 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Noen som har noen meninger om Tomb Raider? Hva kan jeg forvente om jeg kjøper det? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Var det til helgen det var litt salg på Xbox Store? 50% avslag på Tomb Raider og thief ja Også er den 60 kr for Halo nu Hvor får en info om slike tilbud ? Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Fin mulighet til å få Xbox One for en litt rimeligere penge hos Expert fra i morgen til lørdag. Velg dine egne gode tilbud! Nå kan også du få de samme fantastiske fordelene som Expert ansatte har. Denne SMS/e-post gir deg rett til å handle på Expert med personalrabatt fra og med torsdag 27. til og med lørdag 29. mars. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg som mottaker av nyhetsbrev i butikken. Denne SMS/e-post kan du sende videre til dine venner slik at de også får dette gode tilbudet. Rabatten gjelder i din nærmeste Expert butikk. Finner ikke noe på expert sine sider angående dette. Meldte meg opp til nyhetsbrev men har ikke fått noe informasjon om dette. Vet du hvordan jeg går frem? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Noen som har noen meninger om Tomb Raider? Hva kan jeg forvente om jeg kjøper det? Synes det var helt greit. Kan anbefales. Brukte 8-10 timer på 100% i single player. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Fin mulighet til å få Xbox One for en litt rimeligere penge hos Expert fra i morgen til lørdag. Velg dine egne gode tilbud! Nå kan også du få de samme fantastiske fordelene som Expert ansatte har. Denne SMS/e-post gir deg rett til å handle på Expert med personalrabatt fra og med torsdag 27. til og med lørdag 29. mars. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg som mottaker av nyhetsbrev i butikken. Denne SMS/e-post kan du sende videre til dine venner slik at de også får dette gode tilbudet. Rabatten gjelder i din nærmeste Expert butikk. Finner ikke noe på expert sine sider angående dette. Meldte meg opp til nyhetsbrev men har ikke fått noe informasjon om dette. Vet du hvordan jeg går frem?Som det står der... Vis denne posten i kassa da du skal betale Endret 27. mars 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Var det til helgen det var litt salg på Xbox Store? 50% avslag på Tomb Raider og thief ja Også er den 60 kr for Halo nu Hvor får en info om slike tilbud ? Var en som nevte det tidligere i tråden her 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Lefdal selger xbox one til 3990 kr Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Lefdal selger xbox one til 3990 kr Det samme gjør Expert, fri frakt til nærmeste Expert butikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Noen som har noen meninger om Tomb Raider? Hva kan jeg forvente om jeg kjøper det? Ett knakende godt action spill, med fet grafikk og herlig våpenfølelse! Men kjøp det på PS4 om du skal ha det til konsoll (eller har muligheten) t, viss ikke anbefaler jeg det uansett. Kjøpte det til PS3 når det kom, og det både overasket og brakte spillelysten på banen igjen Endret 27. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
uggy Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Var det til helgen det var litt salg på Xbox Store? 50% avslag på Tomb Raider og thief ja Også er den 60 kr for Halo nu Hvor får en info om slike tilbud ? Var en som nevte det tidligere i tråden her Hmmm, må jo være en plass han/hun har fått vite det fra ? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Noen som har noen meninger om Tomb Raider? Hva kan jeg forvente om jeg kjøper det? Ett knakende godt action spill, med fet grafikk og herlig våpenfølelse! Men kjøp det på PS4 om du skal ha det til konsoll (eller har muligheten) t, viss ikke anbefaler jeg det uansett. Kjøpte det til PS3 når det kom, og det både overasket og brakte spillelysten på banen igjen Kjøpte det til xbox one, merket ikke noe til 30 fps, men så kan det hende jeg er blind for akkurat det. Var ingen dips jeg la merke til i hvert fall. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Lefdal selger xbox one til 3990 kr Det samme gjør Expert, fri frakt til nærmeste Expert butikk. Kjøper noen med titanfall legges det inn til halv pris, totalt med frakt blir det billigere enn expert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kjøpte det til xbox one, merket ikke noe til 30 fps, men så kan det hende jeg er blind for akkurat det. Var ingen dips jeg la merke til i hvert fall. Jeg spilte som sagt igjennom på PS3 i sin tid, og det var langt annet enn 30fps til tider. Forhindret meg ikke i å kose meg mye med spillet, ett av fjoårets beste opplevelser for min del Så 60fps eller ei, kanon spill! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Å en kanon Lara og titte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå