Mala Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Sånn går det når konsollen blir rushet ut på markedet Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 URK... ble litt deppa over at det ikke finnes noen kinect spill ute nå :/ sånne av typen KINECT SPORTS... Vi gledet oss så sykt til å spille det der Gratis demo av Kinect Sports Rivals da 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Komplett har 100+ Xbox One Titanfall Edition på lager nå til 4990kr Endret 23. mars 2014 av LarZen 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 URK... ble litt deppa over at det ikke finnes noen kinect spill ute nå :/ sånne av typen KINECT SPORTS... Vi gledet oss så sykt til å spille det der Gratis demo av Kinect Sports Rivals da Oida,, det har jeg oversett .. løpe tilbake å sjekke :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 noen som bruker Amazon Instant? har hatt hakkete video i to dager nå Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Er det noen her som kjører med hdmi kabel fra tv gjennom xb1 og må den stå på for at det skal fungere? Hørte noe rykter om at dette ikke funket så bra så tenkte det var greit å spørre Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Er det noen her som kjører med hdmi kabel fra tv gjennom xb1 og må den stå på for at det skal fungere? Hørte noe rykter om at dette ikke funket så bra så tenkte det var greit å spørre Xboxen må selvfølgelig være på, og det fungerer 100% Har kun brukt det siden 22. November nå. Deilig å komme inn i stua om morran og bare si "Xbox On" Så skrur xbox, tv, dekoder ,og reciever seg på og starter rett på tv´en + at jeg får alt av messages, game invites, friend notifications osv mens jeg ser på tv. Alltid oppdatert på hva som skjer på live Endret 24. mars 2014 av Deivid_1337 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Vår ps4 starter tv'n når jeg skrur den på, men trodde ikke xb1 hadde samme funksjonene... Høres jo konge ut da, men skrur den av tv også om du sier xb1 off? Endret 24. mars 2014 av αкαѕнα Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Vår ps4 starter tv'n når jeg skrur den på, men trodde ikke xb1 hadde samme funksjonene... Høres jo konge ut da, men skrur den av tv også om du sier xb1 off? Selvfølgelig, haha. Det gjør vel ps4 og? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Om man bruker HDMI-funksjonen så bør TVen skru seg av om du bruker stemmedriten for å skru av PS4. Men den er langt ifra så bra som Xbox One sin. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Vår ps4 starter tv'n når jeg skrur den på, men trodde ikke xb1 hadde samme funksjonene... Høres jo konge ut da, men skrur den av tv også om du sier xb1 off? Selvfølgelig, haha. Det gjør vel ps4 og? Nope... TV går ikke av men bytter fra AV2 eller hva det nå er til antennesignal... Der er det jo bare støy da, men den skrur seg ikke av i alle fall... Om den gjør det med tv så er det jo genialt altså... Vi har forøvrig canal digital parabol og tilhørende dekoder... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Begynner å dra opp i årene men må si jeg gleder meg litt til å prøve det her... Jeg er glad i litt alternative spill som dette. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Aaarg... Joda xboxen skrudde både av og på tv uten problemer, men inntil det er en innstilling som lar den få direkte til tv på oppstart er dette fullstendig bortkastet.. Det er jo hundre ganger raskere å bruke fjernkontroll å bare bytte kilde slik de har satt dette opp nå... Krysser fingrene for noe slikt i en update. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Det har med ditt private oppsett å gjøre.Noe med hvordan din tv og/eller forsterker kommuniserer gjennom HDMI.Når jeg skrur på min blu-rayspiller slår tv seg på, og over på rett kanal.Samme signal Xbox One sender, men hvis din tv ikke er fullt utbygget for kommunikasjon over HDMI, så vil du ikke få funksjonen, uansett hvor mye de oppdaterer Xbox One.Problemet er hos din tv og ikke din Xbox One. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Xbox one kinect driver bare å sender ir signaler til tv/avr på og av Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Kult, dette skal testet. Har jo satt opp Xbox One, med HDMI fra tv rett inn fra Get. Jeg har enda ikke testa instant on. Men tror jeg skal ta en titt på det. Hadde jo vært konge og kunne bare si Xbox On så skrur alt seg på Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Det har med ditt private oppsett å gjøre. Noe med hvordan din tv og/eller forsterker kommuniserer gjennom HDMI. Når jeg skrur på min blu-rayspiller slår tv seg på, og over på rett kanal. Samme signal Xbox One sender, men hvis din tv ikke er fullt utbygget for kommunikasjon over HDMI, så vil du ikke få funksjonen, uansett hvor mye de oppdaterer Xbox One. Problemet er hos din tv og ikke din Xbox One. Var denne retten til meg? I så fall, kan du fortelle meg om det finnes en innstilling som jeg beskrev over? For slik de har satt det opp nå er det jo mer hassle å få se på tv enn før. Altså... Før var det kun et trykk på fjernkontrollen og vipps så har vi tv. Slik de har valgt å gjøre det må du starte xb1 og så velge tv i menyen... Det er enten jækla mye veiving med hendene eller fikling med kontrolleren for noe som var unnagjort på 0.01 sekund på gamle måten. Endret 24. mars 2014 av αкαѕнα Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Det har med ditt private oppsett å gjøre. Noe med hvordan din tv og/eller forsterker kommuniserer gjennom HDMI. Når jeg skrur på min blu-rayspiller slår tv seg på, og over på rett kanal. Samme signal Xbox One sender, men hvis din tv ikke er fullt utbygget for kommunikasjon over HDMI, så vil du ikke få funksjonen, uansett hvor mye de oppdaterer Xbox One. Problemet er hos din tv og ikke din Xbox One. Var denne retten til meg? I så fall, kan du fortelle meg om det finnes en innstilling som jeg beskrev over? For slik de har satt det opp nå er det jo mer hassle å få se på tv enn før. Altså... Før var det kun et trykk på fjernkontrollen og vipps så har vi tv. Slik de har valgt å gjøre det må du starte xb1 og så velge tv i menyen... Det er enten jækla mye veiving med hendene eller fikling med kontrolleren for noe som var unnagjort på 0.01 sekund på gamle måten. Jeg havner rett på tv, men er vel fordi jeg stort sett avslutter dagen med å se på tv sånn at det er den appen som starter først, men uansett. Er jo bare å si "xbox watch tv" og vips... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Det har med ditt private oppsett å gjøre. Noe med hvordan din tv og/eller forsterker kommuniserer gjennom HDMI. Når jeg skrur på min blu-rayspiller slår tv seg på, og over på rett kanal. Samme signal Xbox One sender, men hvis din tv ikke er fullt utbygget for kommunikasjon over HDMI, så vil du ikke få funksjonen, uansett hvor mye de oppdaterer Xbox One. Problemet er hos din tv og ikke din Xbox One. Var denne retten til meg? I så fall, kan du fortelle meg om det finnes en innstilling som jeg beskrev over? For slik de har satt det opp nå er det jo mer hassle å få se på tv enn før. Altså... Før var det kun et trykk på fjernkontrollen og vipps så har vi tv. Slik de har valgt å gjøre det må du starte xb1 og så velge tv i menyen... Det er enten jækla mye veiving med hendene eller fikling med kontrolleren for noe som var unnagjort på 0.01 sekund på gamle måten. Jeg havner rett på tv, men er vel fordi jeg stort sett avslutter dagen med å se på tv sånn at det er den appen som starter først, men uansett. Er jo bare å si "xbox watch tv" og vips... Blir for nerdete rett og slett, men flott at det passer for deg Men den klarte i det minste å skru av tv'n og det var mer enn hva vår PS4 klarte Endret 24. mars 2014 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) xbox one og tv fungerer egentlig bare hvis du har en boks, f.eks get, canal digital osv. så setter du den i hdmi inn. xbox i hdmi in på avr, fra avr til tv. så setter du opp slik at kinect snakker med tv og avr. (og tvboks hvis du skrur av denne) så skrur alt seg på/av når du starter/slår av xbonen, så velger du watch tv appen. Endret 24. mars 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå