Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Kan noen vennligst forklare meg ord for ord hvordan dele spill på 2 forskjellige consoller funker ? får man spillet eller låner man det. koster det noe , eller er det gratis hvordan årner man dette ???

Så lenge den brukeren du låner spill av er på konsollen din og har din konsoll som "Home Xbox" så får du alle spillene som han har.

Fremgangsmåte:

1 - Get your friends info and log his/hers account on your xbox

2 - Go to settings, My Home Xbox and set his gamertag as Home Xbox

3 - Have your friend do the same with your account on his/hers Xbox One

Men etter man gjør det så logger man inn med sin egen GT på sin egen xbox så dukker spillene til kameraten din opp hos deg?

Selvfølgelig. Bare fortsett og ha gamertagen hans på konsollen så får du spillene han kjøper og motsatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Igjen vil jeg oppfordre samtlige til å holde diskusjonen på et saklig nivå, og ikke gå på person. Å antyde at noen skriver ditten og datten fordi bruker x og y og z skrev det og det i den og den tråden her om dagen og forrige uke er ikke noe som bidrar med noe positivt til stemningen her inne. Et par-tre innlegg er fjernet, og jeg håper det blir med det.

Lenke til kommentar

Ligger forresten en beta av Project Spark ute på Xbox Live. Slik jeg forsto det kunne man ikke lage noe selv, men jeg rushet bare gjennom menyene for å prøve det ut. Fikk testet litt Tetris, men det var en del andre greier der også. Fable og Slender for å nevne noe. :)

Lenke til kommentar

Ligger forresten en beta av Project Spark ute på Xbox Live. Slik jeg forsto det kunne man ikke lage noe selv, men jeg rushet bare gjennom menyene for å prøve det ut. Fikk testet litt Tetris, men det var en del andre greier der også. Fable og Slender for å nevne noe. :)

Jo, det er åpen beta, og du kan lage egne spill.

Lenke til kommentar

Jeg rushet som sagt bare gjennom menyene, dessuten har jeg ikke Kinect koblet til.. kanskje det var derfor jeg ikke kunne lage noe? Mener da bestemt at det stod "Coming Soon" i den menyen man kunne lage spill, men men. :p

Lenke til kommentar

da har jeg testet bytte av spill, dette fungerte som d skulle. nå er en venn av meg eier av premium bf4,nfs rivals, thief å titanfall. la oss bare si d sånn at han skylder meg en del spill xD

noen som har rayman legends å blackflag å er interessert i å bytte via xbox live ?

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til om achievement challanges gir noe i Metal Gear Ground: Zeroes? Er en challange hvor man må gjøre alle oppdragene i hard som kommer snart. Men hvis det ikke gir meg noe særlig brukelige for spillet så gidder jeg ikke, allerede fått S-rank i et par oppdrag.

Fikk en del morsomme greier til Dead Rising 3 merker jeg for å gjøre challanges. Husker jeg fikk et julenissekostyme, reinsdyrhode og en bil mener jeg.

Lenke til kommentar

Dette må sies å love godt folkens :)

Microsoft’s E3 presentation will focus on games, with “very few” executives on stage, according to Phil Spencer, adding that the presentation will last 90 minutes. While an hour and a half session seems long, Spencer said Microsoft is already having issues trying to fit in everything it wants to show.”We are already over our 90-minute time limit and having to move stuff out of show,” Spencer said. E3 2014 takes place June 10-12 in Los Angeles. Via Gamespot.

http://www.vg247.com/2014/03/22/microsofts-e3-presentation-to-last-90-minutes-with-very-few-executives-on-stage/

Lenke til kommentar

Er det virkelig normalt at det tar flere timer å installere et spill på XB1, selv når man har det på disk?

Cal of duty ghost måtte laste ned en update på 2 gig da, men likefullt er det pussig at det skal gå så tregt...

Dette er min erfaring også, installering fra disc gikk så sakte at jeg en periode trodde discen kun var en validering for digital nedlasting. Husker det tok flere timer for meg også (dette var faktisk Ghosts, men det er nok tilfeldig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...