Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 det kan være det samme! tør ikke å spille det spillet der... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Haha, høres ut som en kamerat av meg. But yes, det er bra. Har jo vært snakk om siden januar eller noe at de tenkte på Xbox One. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Håper det, har sett på et par folk på youtube som spiller det. Ser skikkelig nasty ut. Noe jeg liker Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 http://m.winsupersite.com/xbox/xbox-one-game-sharing Yes, you can share games with others, on one or more consoles Funka gull! Da fikk jeg prøvd ut thief også Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 betyr dette at du kan spille andre sine spill, uansett hvem dem er? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 betyr dette at du kan spille andre sine spill, uansett hvem dem er? Jupp, men du må jo selvfølgelig ha account infoen til den du deler spill med da Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Skjønner. Det er jo fett, da kan man jo teste mange spill uten og bli blakk hehe Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Skjønner. Det er jo fett, da kan man jo teste mange spill uten og bli blakk hehe Ikke bare teste. Man får de på konsollen, og du kan spille samtidig med den som har opprinnelig har kjøpt spillet. Deler spilla mine med en kamerat nu. Så blir å kjøpe annenhvert spill fremover 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hehe så bra! Det skal testet! Men er dette noe for alle nå. Eller en del av preview programmet? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hehe så bra! Det skal testet! Men er dette noe for alle nå. Eller en del av preview programmet? Det har vært mulig helt siden konsollen kom Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Noen andre som får med seg DX12 konferansen nå? Ser bra ut for Xbox One sin del til nå http://www.pcper.com/live/ Jeg har vanskelig for å se hvilke store fordeler DX12 vil ha for Xbox One. Xbox One sin dagens skreddersydde DX API har mer enn trolig svært bra tilgang til GPU, og bedre tilgang enn hva DX12 for PC vil ha. Det at DX12 kommer til Xbox One handler nok først og fremst om å gjøre Xbox One - PC og eventuelt nettbrett/mobil porting enklere. Endret 22. mars 2014 av MistaPi Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kan noen vennligst forklare meg ord for ord hvordan dele spill på 2 forskjellige consoller funker ? får man spillet eller låner man det. koster det noe , eller er det gratis hvordan årner man dette ??? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kan noen vennligst forklare meg ord for ord hvordan dele spill på 2 forskjellige consoller funker ? får man spillet eller låner man det. koster det noe , eller er det gratis hvordan årner man dette ??? Så lenge den brukeren du låner spill av er på konsollen din og har din konsoll som "Home Xbox" så får du alle spillene som han har. Fremgangsmåte: 1 - Get your friends info and log his/hers account on your xbox 2 - Go to settings, My Home Xbox and set his gamertag as Home Xbox 3 - Have your friend do the same with your account on his/hers Xbox One Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Da var Titanfall kommet i hus. Synd at Elkjøp ikke sender Xbox One maskinen min for 07.04.2014 men tenker naboen blir kjempeglad over og få låne det i et par uker 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Til dere som er med i beta programmet http://www.dualshockers.com/2014/03/22/xbox-one-beta-firmware-update-can-put-console-in-endless-boot-loop-microsoft-posts-workaround/ Unplug the network cable or disable the wireless network and start up your console. If the update screen is not displaying, disconnect and reconnect the HDMI cable until update screen appears. At update screen, select Cancel. (Cancel only appears when network is disconnected.) Go to Settings > Display & Sound. Switch HDMI Audio and Optical Audio to Stereo Uncompressed. Plug the network cable back in, or re-enable your wireless network, and connect your console to the network. The update screen should now appear and update should proceed successfully. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kan noen vennligst forklare meg ord for ord hvordan dele spill på 2 forskjellige consoller funker ? får man spillet eller låner man det. koster det noe , eller er det gratis hvordan årner man dette ??? Så lenge den brukeren du låner spill av er på konsollen din og har din konsoll som "Home Xbox" så får du alle spillene som han har. Fremgangsmåte: 1 - Get your friends info and log his/hers account on your xbox 2 - Go to settings, My Home Xbox and set his gamertag as Home Xbox 3 - Have your friend do the same with your account on his/hers Xbox One så vi kan spille titanfall samtidi eller? Å kan han bruke min account , som å gå på store og bruke mitt kort osv. å når jeg slår på xboxn min vil profiln min bli den som blir kjent igjen Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Er i Frankrike og lurte på å kjøpe Xbox one her. Går jeg glipp av noen funksjoner som Xbox live etc? Eller får jeg åpnet alle funksjoner fra Norge, enten nå eller ved offisiell lansering i høst? Sry har ikke lest meg opp på dette... EDIT: sry igjen, oppdaget FAQ'en nå. Ser ut som det bare er å kjøre på! Da blir det Forza 5 til uka! Endret 22. mars 2014 av Lukas Arnaz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kjør på og kos deg Men du får ikke 5 års reklamasjonsrett ved å kjøpe der borte, men dette er du nok klar over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kan noen vennligst forklare meg ord for ord hvordan dele spill på 2 forskjellige consoller funker ? får man spillet eller låner man det. koster det noe , eller er det gratis hvordan årner man dette ??? Så lenge den brukeren du låner spill av er på konsollen din og har din konsoll som "Home Xbox" så får du alle spillene som han har. Fremgangsmåte: 1 - Get your friends info and log his/hers account on your xbox 2 - Go to settings, My Home Xbox and set his gamertag as Home Xbox 3 - Have your friend do the same with your account on his/hers Xbox One Men etter man gjør det så logger man inn med sin egen GT på sin egen xbox så dukker spillene til kameraten din opp hos deg? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kan noen vennligst forklare meg ord for ord hvordan dele spill på 2 forskjellige consoller funker ? får man spillet eller låner man det. koster det noe , eller er det gratis hvordan årner man dette ??? Så lenge den brukeren du låner spill av er på konsollen din og har din konsoll som "Home Xbox" så får du alle spillene som han har. Fremgangsmåte: 1 - Get your friends info and log his/hers account on your xbox 2 - Go to settings, My Home Xbox and set his gamertag as Home Xbox 3 - Have your friend do the same with your account on his/hers Xbox One Men etter man gjør det så logger man inn med sin egen GT på sin egen xbox så dukker spillene til kameraten din opp hos deg? lurer jeg å på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå