Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MGS uten David Hayter for oss som har "vokst" opp med MGS er som en lunken corona uten lime...Piss :thumbdown:

Men får gi "demoen" en sjanse i morgen, kan være jeg klarer å heve meg over det, selv om det blir hardt :)

Lengter etter noen storspill på Next-Gen nå, men so far litt "skuffa".... Titanfall ga utrolig mersmak på betaen og jeg storkoste meg, men etter ca. 4 timer med fullversjonen forrige uke så har jeg gått litt "lei".....

Da er det bra at "Last-Gen" har Dark Souls 2, så man kan holde seg livnært på noe man vet holder en opptatt i timesvis :)

Lenke til kommentar

Har hvertfall brukt en del tid allerede med ''cassette tapes på MGS Zeroes. Greia med Metal Gear er jo at det er så sykt mye backstory. Bruker like mye tid på å lytte på tapes som å faktisk spille spillet.

Har ikke noe imot det så langt, det forlenger hvertfall levetiden på spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er veldig bra så langt og det ser jævlig bra ut... kan nok holde på en god del timer ja..

men prisen kan diskuteres, enten gratis eller maks 15 dollar spørr du meg

Lenke til kommentar

Ikke noen big deal med XO-utsettelsen. Åpenbart at konsollen aldri var klar til lansering idet den ble lansert i USA.

Hadde ikke konkurrenten vært så frempå og lansert en uferdig konsoll de også, så hadde nok XO blitt lansert rundt september over alt.

De som gidder vente på norsk lansering vil hvertfall få en konsoll som er mer robust og ferdig, atpåtil med et stort utvalg av gode spill. Blir en god spill-line-up å velge i for disse.

MS har heller ikke et stort intcentiv for å lansere raskt i Norge heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Greit med utsettelse, da blir det å bruke 4000 spenn på nytt skjermkort høsten 2014. Konsollene er allerede langt bak PC i ytelse, så ikke noe vits å bruke pæng på støvsamlere.

Si det til spilleriggen min på gjesterommet. Nytt skjermkort kjøpte jeg sensommeren og greier...

:hmm:

Venter på nyversjonene av Homeworld 1 og 2, da blir det nok noen effektive timer lagt ned på keyboardet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Grunnen til at du foretrekker å spille på konsollene kan jo også være fordi PCen står på gjesterommet? :p

Er vel heller det at jeg kjenner flere IRL-venner som spiller BF4 online på PS4 enn på PC :p Ikke er det noe særlig med spill jeg føler jeg MÅ spille på PC heller, selv om maskina med rævpuler både PS4 og One grafisk. Samt nå er de tikke så dyrt å være konsollspiller heller mtp. digitale priser, selv om det IGJEN er rimeligere å kjøpe på PC. Ser ikke hvor ellers jeg skulle hatt PC`en heller, helt uakuelt å ha noe så svær og jævlig i stua uansett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

GDC: ID@Xbox Games First look.

http://news.xbox.com/2014/03/games-id-xbox-games-first-look

Look for ID@Xbox game titles in the Xbox store in the coming weeks, including Strike Suit Zero, Nutjitsu, 1001 Spikes and more. It Draws a Red Box will also be available to play in the Microsoft Lobby Bar at GDC, and Aztez from Team Colorblind will be in the Unity booth.

There are many more games in the pipeline coming via ID@Xbox, such as Pool Nation FX, Another World, Stick it to the Man, Ninja Cowboys, Mortar Melon and The ARC, and we look forward to sharing more soon!

Lenke til kommentar

Kult. Savner split-screen spill. Lages få av de nå om dagen synes jeg. Har hatt mye morro med split screen, spesielt på gamecube, opp gjennom årene. Akkurat dette spillet vet jeg ikke om treffer meg, men bra at det satses på split screen

Lenke til kommentar

Folk bør sjekke ut “Guacamelee Super Turbo Championship Edition”, ihvertfall. Spilte det med bruttern på PS3 for en stund tilbake, altså, Guacamelee, det her er vel bare det spillet inkludert DLC, regner jeg med. Jævla fett.

Spilte det litt på PS3`en til en kompis for en stund tilbake. Kommer vel Q2 en gang til One? Gleder meg uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...