Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ground Zero burde egentlig ikke kostet noe som helst, det er en demo til Phantom Pain Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Det er en prequel, fordi fans har mast. Helt greit å gjøre det sånn, spesielt etter at de satt ned prisen. Endret 18. mars 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 MGS uten David Hayter for oss som har "vokst" opp med MGS er som en lunken corona uten lime...Piss Men får gi "demoen" en sjanse i morgen, kan være jeg klarer å heve meg over det, selv om det blir hardt Lengter etter noen storspill på Next-Gen nå, men so far litt "skuffa".... Titanfall ga utrolig mersmak på betaen og jeg storkoste meg, men etter ca. 4 timer med fullversjonen forrige uke så har jeg gått litt "lei"..... Da er det bra at "Last-Gen" har Dark Souls 2, så man kan holde seg livnært på noe man vet holder en opptatt i timesvis Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har hvertfall brukt en del tid allerede med ''cassette tapes på MGS Zeroes. Greia med Metal Gear er jo at det er så sykt mye backstory. Bruker like mye tid på å lytte på tapes som å faktisk spille spillet. Har ikke noe imot det så langt, det forlenger hvertfall levetiden på spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 det er veldig bra så langt og det ser jævlig bra ut... kan nok holde på en god del timer ja.. men prisen kan diskuteres, enten gratis eller maks 15 dollar spørr du meg Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ikke noen big deal med XO-utsettelsen. Åpenbart at konsollen aldri var klar til lansering idet den ble lansert i USA. Hadde ikke konkurrenten vært så frempå og lansert en uferdig konsoll de også, så hadde nok XO blitt lansert rundt september over alt. De som gidder vente på norsk lansering vil hvertfall få en konsoll som er mer robust og ferdig, atpåtil med et stort utvalg av gode spill. Blir en god spill-line-up å velge i for disse. MS har heller ikke et stort intcentiv for å lansere raskt i Norge heller. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Da er One i hus, oppdatering kjørt og venter bare på at TitanFall lastes ned. Blir nok ikke noen spilling i dag. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Greit med utsettelse, da blir det å bruke 4000 spenn på nytt skjermkort høsten 2014. Konsollene er allerede langt bak PC i ytelse, så ikke noe vits å bruke pæng på støvsamlere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Greit med utsettelse, da blir det å bruke 4000 spenn på nytt skjermkort høsten 2014. Konsollene er allerede langt bak PC i ytelse, så ikke noe vits å bruke pæng på støvsamlere. Si det til spilleriggen min på gjesterommet. Nytt skjermkort kjøpte jeg sensommeren og greier... Venter på nyversjonene av Homeworld 1 og 2, da blir det nok noen effektive timer lagt ned på keyboardet. Endret 18. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Grunnen til at du foretrekker å spille på konsollene kan jo også være fordi PCen står på gjesterommet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Grunnen til at du foretrekker å spille på konsollene kan jo også være fordi PCen står på gjesterommet? Er vel heller det at jeg kjenner flere IRL-venner som spiller BF4 online på PS4 enn på PC Ikke er det noe særlig med spill jeg føler jeg MÅ spille på PC heller, selv om maskina med rævpuler både PS4 og One grafisk. Samt nå er de tikke så dyrt å være konsollspiller heller mtp. digitale priser, selv om det IGJEN er rimeligere å kjøpe på PC. Ser ikke hvor ellers jeg skulle hatt PC`en heller, helt uakuelt å ha noe så svær og jævlig i stua uansett. Endret 18. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 GDC: ID@Xbox Games First look. http://news.xbox.com/2014/03/games-id-xbox-games-first-look Look for ID@Xbox game titles in the Xbox store in the coming weeks, including Strike Suit Zero, Nutjitsu, 1001 Spikes and more. It Draws a Red Box will also be available to play in the Microsoft Lobby Bar at GDC, and Aztez from Team Colorblind will be in the Unity booth. There are many more games in the pipeline coming via ID@Xbox, such as Pool Nation FX, Another World, Stick it to the Man, Ninja Cowboys, Mortar Melon and The ARC, and we look forward to sharing more soon! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Folk bør sjekke ut “Guacamelee Super Turbo Championship Edition”, ihvertfall. Spilte det med bruttern på PS3 for en stund tilbake, altså, Guacamelee, det her er vel bare det spillet inkludert DLC, regner jeg med. Jævla fett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Kult. Savner split-screen spill. Lages få av de nå om dagen synes jeg. Har hatt mye morro med split screen, spesielt på gamecube, opp gjennom årene. Akkurat dette spillet vet jeg ikke om treffer meg, men bra at det satses på split screen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Folk bør sjekke ut “Guacamelee Super Turbo Championship Edition”, ihvertfall. Spilte det med bruttern på PS3 for en stund tilbake, altså, Guacamelee, det her er vel bare det spillet inkludert DLC, regner jeg med. Jævla fett. Spilte det litt på PS3`en til en kompis for en stund tilbake. Kommer vel Q2 en gang til One? Gleder meg uansett. 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 http://www.totalxbox.com/73607/1080p-on-xbox-one-will-get-easier-over-time-assures-microsoft-hardware-boss/ Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Var det ikke en utvikler som sa tidligere i år at det skulle komme en forbedret sdk senere i 2014? Var det noen ifra Respawn mon tro..? Men det som kommer fram i denne artikkelen må da stemme relativt bra med det. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Spillet ser jo ut som et mobilspill, så det skal vel ikke være så vanskelig. Riptide GP (1) er vel orginalt et mobilspill og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå