MistaPi Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jepp, først PC, så 360 så Xbox One. At det er Source-motoren er ihvertfall ikke grunnen. Og når det gjelder Forza, vel, Forza er ikke akkurat en oppvisning i grafikk det heller. Forza 5 er en mixed-bag, enkelte biler (utvendig og innvendig) og baner som er nye i Forza 5 ser veldig bra ut, mens andre biler og baner har dem gjordt lite ekstra arbeid på. Generelt er det ting som til sammen er en klart hopp i grafikken etter min mening, slik som cockpit refleksjonene i frontruta (veldig kul effekt), mye bedre skygge og lys overganger og en god del bedre teksturer og materiale/shadere på bilene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Microsoft skal vist jobbe med VR også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 kjipt for Oculus... nå burde de få ut fingern eller så får de svi av Sony og MS Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 FYI. Metal Gear Solid 4: Ground Zeroes er ute nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Og Xbox One kommer til Norge i september. Kilde: http://majornelson.com/2014/03/18/xbox-one-coming-to-26-new-markets-in-september/ Endret 18. mars 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Og Xbox One kommer til Norge i september. Kilde: http://majornelson.com/2014/03/18/xbox-one-coming-to-26-new-markets-in-september/ Elendig! Helt latterlig rett å slett. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hææ?! Må vi vente helt til september? Jaja, da har vi ihvertfall fått en bekreftet lansering, så det er jo positivt.. Men det blir for dumt at vi må vente så lenge allikevel.. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Så stygt, hva faen er i greia? Hvorfor ikke bare lansere den tidligere? Men da får vi vell håpe den blir ganske billig da, siden den kommer til Norge nesten ett år etter de andre. Endret 18. mars 2014 av neeeeii Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 De sliter sikkert med å oversette fra engelsk til norsk det var jo forklaringen sist på utsettelsen, hva er den nå? Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Så stygt, hva faen er i greia? Hvorfor ikke bare lansere den tidligere? Men da får vi vell håpe den blir ganske billig da, siden den kommer til Norge nesten ett år etter de andre. Tviler på at den blir noe billigere.. Er tross alt MS vi prater om... Tenker jeg skal spørre godeste Major Nelson om hvorfor den ikke kunne lanseres noe tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Og Xbox One kommer til Norge i september. Kilde: http://majornelson.com/2014/03/18/xbox-one-coming-to-26-new-markets-in-september/ Elendig! Helt latterlig rett å slett.Helt eneig. Glad jeg bestemte meg for ikke å vente. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Shit. Skal ikke ha noen ny konsoll nå uansett, men faen, det betyr at jeg må vente til september for å få de Xbone-gamepadene jeg bestilte og da? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja, stort sett alle hc fans vil jo ha importert innen da. Men de taper jo markedsandeler så lenge de ikke lanserer.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Haha! Nesten 1 år etter release. Jaja, da er det ihvertfall bare for de som vil ha Xbox One å handle import versjonen fra Elkjøp. Er jo helt sykt. Jeg syns også det er latterlig med denne kronisk dårlige tilgangen til PS4. Glad jeg allerede rundt jul kjøpte meg en fra MS Tyskland. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Samme kan det være. Har importert:-P det kan alle andre som er interessert gjøre også. Evt kjøpe på Elkjøp Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg tipper Elkjøp kommer til å ha importversjon og spill i butikkene sine før den tid. Siba har jo allerede Xbox One og spill i butikkene sine. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 De kan vel umulig skylde på språkinnstillinger nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Vanskelig å si hva MS holder på med om dagen. Men ok, må jeg ringe inn for å avbestille den One ordren jeg la inn på microsoft.no ? Ikke at jeg har dårlig tid på meg, men like greit å få det gjort Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 De kan vel umulig skylde på språkinnstillinger nå? Det finner vi ut i April. De bør ha noe skikkelig å komme med da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 gruer meg til september blir sikkert påtvunget Norsk på OS, Kinect osv.. dobbelpris på spill, færre apps og generelt dårligere tilgang til ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå