Booz Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Titanfall boosts Xbox One sales by 96 per cent in the UK http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-17-titanfall-boosts-xbox-one-sales-by-96-per-cent-in-the-uk Er lenge siden jeg har hatt det så morsomt med et FPS hvertfall Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Samme her, minner meg om så mye det spillet. Tok meg virkelig på sengen Men jeg og en kompis har en heftig Debatt angående å kjøpe spill på Xbox Store US med Norsk bankkort. Han mener at du kan bli bannet fra Live. Da dette ikke er "lov" osv. Men som jeg mener å tenker, så kan vel ikke MS banne folk fra Live p.g.a dette når maskinen ikke er offsielt lansert i Norge? Hadde den vært det, å man forsetter og bruke US Store så kan jeg jo se problemet.. Hva mener dere? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Samme her, minner meg om så mye det spillet. Tok meg virkelig på sengen Men jeg og en kompis har en heftig Debatt angående å kjøpe spill på Xbox Store US med Norsk bankkort. Han mener at du kan bli bannet fra Live. Da dette ikke er "lov" osv. Men som jeg mener å tenker, så kan vel ikke MS banne folk fra Live p.g.a dette når maskinen ikke er offsielt lansert i Norge? Hadde den vært det, å man forsetter og bruke US Store så kan jeg jo se problemet.. Hva mener dere? Man ikke ikke bli bannet for det nei. Spill er jo regionfrie også, og de har sagt tidligere at man kan gjøre dette Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg har et ord å si: LOL. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Haha Så bra. Da skal jeg smelle denne tråden i trynet på han! Kanske han holder kjeft Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Titanfall kjører svært dårlig på Xbox One, bærer overhodet ingen "next-gen" preg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Nei det er ganske skuffende faktisk. Følte ytelsen på brettene i Betaen var bedre, så det er helt krise hvor jævlig frameraten er til tider. Kanskje med god grunn det kun er 6 vs 6 spillere ? Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Det er litt snodig spør du meg. Forza 5 kjører jo perfekt i 1080p og 60FPS, mens stort sett alle andre spill låses til 30FPS, kjører i lavere oppløsning og ser til tider helt jævlige ut. Håper det blir bedre i fremtiden når utviklerne får mer tid med konsollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 tja, tror det har mye å si at det er en 10år gammel grafikkmotor... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Da burde det vel strengt tatt ikke vært så vanskelig å få optimalisert den Tror nok en gang dette har blitt rushet ut dørene sammen med Xbox One desverre. Det faktum at det også skal fungere tifredstillende på 360 har nok nok også tatt sin bit av kaka. Ikke er det kjempe pent, ikke kjører det veldig godt og da blir jeg litt matt. Men det er morro da, tross alt det viktigste. Endret 17. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Da burde det vel strengt tatt ikke vært så vanskelig å få optimalisert den Tror nok en gang dette har blitt rushet ut dørene sammen med Xbox One desverre. Det faktum at det også skal fungere tifredstillende på 360 har nok nok også tatt sin bit av kaka. Ikke er det kjempe pent, ikke kjører det veldig godt og da blir jeg litt matt. Men det er morro da, tross alt det viktigste. tja, jeg vet ikke, kan ikke så mye om grafikkmotorer, men at 10år gammel software kan ha litt problemer med flere cpuer/gpuer og oppsett på en maskin fra 2014. regner med at feks Unreal 4 knuser source på de fleste punkter. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Da burde det vel strengt tatt ikke vært så vanskelig å få optimalisert den Tror nok en gang dette har blitt rushet ut dørene sammen med Xbox One desverre. Det faktum at det også skal fungere tifredstillende på 360 har nok nok også tatt sin bit av kaka. Ikke er det kjempe pent, ikke kjører det veldig godt og da blir jeg litt matt. Men det er morro da, tross alt det viktigste. Nå skulle Titanfall egentlig kun være et pc spill. Så ja, det har blitt rusha litt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jepp, først PC, så 360 så Xbox One. At det er Source-motoren er ihvertfall ikke grunnen. Og når det gjelder Forza, vel, Forza er ikke akkurat en oppvisning i grafikk det heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 hvordan er det med ytelse på PC? ingen slowdowns eller screentearing? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Titanfall presterer ikke spesielt bra på PC heller. Er nok endel optimalisering som skal til på både XBO og PC. Kommer nok endel patcher i tiden fremover. Skal bli spennende å se hvor mange rundt om kring som kommer til å skifte til PC i tiden fremover. Siden grafikk er så voldsomt fokus liksom. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jepp, først PC, så 360 så Xbox One. At det er Source-motoren er ihvertfall ikke grunnen. Og når det gjelder Forza, vel, Forza er ikke akkurat en oppvisning i grafikk det heller. Best grafikk på Xbox One så langt? Endret 17. mars 2014 av Hakonnn Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ryse ser sånn ca en milliard ganger bedre ut enn Forza. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Titanfall presterer ikke spesielt bra på PC heller. Er nok endel optimalisering som skal til på både XBO og PC. Kommer nok endel patcher i tiden fremover. Skal bli spennende å se hvor mange rundt om kring som kommer til å skifte til PC i tiden fremover. Siden grafikk er så voldsomt fokus liksom. er jo et forbanna hylekor om Watch Dogs, folk som ikke gidder å spille det en gang fordi det har litt dårligere grafikk, det er jo helt sykt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ryse er jo sålangt noe av det ypperste rent grafisk. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Da burde det vel strengt tatt ikke vært så vanskelig å få optimalisert den Tror nok en gang dette har blitt rushet ut dørene sammen med Xbox One desverre. Det faktum at det også skal fungere tifredstillende på 360 har nok nok også tatt sin bit av kaka. Ikke er det kjempe pent, ikke kjører det veldig godt og da blir jeg litt matt. Men det er morro da, tross alt det viktigste. 360-versjonen blir ikke laget av samme studioet. Faktisk er ikke 360-versjonen vist ennå, så jeg er litt spent på hvordan det ser ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå