iGlenn Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Streamet mens jeg spilte Titanfall idag da. Må si streaming appen til XBO er veldig bra altså. Rett og slett skikkelig forseggjort. Men jeg fikk maks streaming kvalitet til å bli 2500kbps. Går den høyere en det tro? Bilde var helt ok men er kjipt når jeg har 60000kbps som bare står å skriker om å bli sluppet løs... https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=oVsfljgaO3I#t=456 Slik jeg forsto det var det maks 720p og 4 megabits under opptak ihvertfall. Godt mulig Twitch-appen har begrenset seg til enda lavere bitrate. Skal du streame ordentlig er det nok fremdeles PC som gjelder altså. De fleste som jeg vet om bruker BlackMagic sine capture cards, noe som gir upåklagelig kvalitet. Endret 13. mars 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Går det an å snakke på Skype mens man spiller? Jupp, jeg gjør det hele tiden. Da kan jeg snakke med de som gamer på pc også Gjør det? Så genialt! Blir bare mer å mer glad i denne sorte boksen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Streamet mens jeg spilte Titanfall idag da. Må si streaming appen til XBO er veldig bra altså. Rett og slett skikkelig forseggjort. Men jeg fikk maks streaming kvalitet til å bli 2500kbps. Går den høyere en det tro? Bilde var helt ok men er kjipt når jeg har 60000kbps som bare står å skriker om å bli sluppet løs... https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=oVsfljgaO3I#t=456 Slik jeg forsto det var det maks 720p og 4 megabits under opptak ihvertfall. Godt mulig Twitch-appen har begrenset seg til enda lavere bitrate. Skal du streame ordentlig er det nok fremdeles PC som gjelder altså. De fleste som jeg vet om bruker BlackMagic sine capture cards, noe som gir upåklagelig kvalitet. Fikk litt info av Twitch rundt dette. Og XBO sin Twitch app er på max 2500kbps. Og Twitch via PC takler maks 3500kbps. Så det kommer vel ned til dekoding osv som gjør at det kan bli endel pikselert osv? Fikk streamet litt idag og bruke en kabel da og det gjorde at den holdt seg litt mer stabil..men blir endel piksler til tide. Men er overasket over hvor bra lyd det var... her er streamen. Må litt ut før det blir litt action. Men hoppet opp til 3500kbps er merkbar...spilte litt Dead Space 2 igår og det er mye mindre pikselert. Ikke like mye action som skjer på skjermen så det kan jo også være en grunn...vet a pokker jeg... Endret 13. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Går det an å snakke på Skype mens man spiller?Jupp, jeg gjør det hele tiden. Da kan jeg snakke med de som gamer på pc også Gjør det? Så genialt! Blir bare mer å mer glad i denne sorte boksen Godt å høre. Får teste det ut i løpet av helgen. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Går det an å snakke på Skype mens man spiller?Jupp, jeg gjør det hele tiden. Da kan jeg snakke med de som gamer på pc også Gjør det? Så genialt! Blir bare mer å mer glad i denne sorte boksen Godt å høre. Får teste det ut i løpet av helgen. Det fungerer. Gjorde dette senest for noen minutter siden Titanfall er rått! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Skyper fra boxen jeg også når det spilles, han jeg spiller mest med sliter med headsetet sitt så han bruker mobilen og jeg Xbox i stedet for party Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er noe jeg savner på ps4, skype. MS har jo sagt at se ønsker å være på alle plattformer, også ps4, så det er håp. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det eneste som skjer når du legger ned skype og drar opp ett spill, er at kamera skrur seg av om du bruker Kinect. Hadde vært gøy om dett var mulig å ha videosamtale i en liten rute man selv kunne plassert/flyttet på skjermen. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Det eneste som skjer når du legger ned skype og drar opp ett spill, er at kamera skrur seg av om du bruker Kinect. Hadde vært gøy om dett var mulig å ha videosamtale i en liten rute man selv kunne plassert/flyttet på skjermen. Det eneste som skjer når du legger ned skype og drar opp ett spill, er at kamera skrur seg av om du bruker Kinect. Hadde vært gøy om dett var mulig å ha videosamtale i en liten rute man selv kunne plassert/flyttet på skjermen. Det eneste som skjer når du legger ned skype og drar opp ett spill, er at kamera skrur seg av om du bruker Kinect. Hadde vært gøy om dett var mulig å ha videosamtale i en liten rute man selv kunne plassert/flyttet på skjermen. De jobber med å få skype i snap mode slik det var på e3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Enda ikke fått til å streame. Alle innstillingene er som dem skal være. Får opp at broadcast mislylkes og at noe gikk galt. Søkte på nettet og er ganske mange som sliter med det samme uten løsningen nsturligvis. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Aldri vært noe god i sånne online-spill, sikkert derfor jeg aldri spiller dem.. Klarer kanskje et par kills, og dør en 10 ganger hver runde, ca.. hehe.. Ja, jeg vet, trening gjør mester, osv.. Snakker om Titanfall, forresten.. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Sliter med det samme. Klarte meg mye bedre i betaen men nå, dør jeg ofte. Har bedre kontroll i en titan. Klarer da å drepe 2-3 titan alene. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har 2,8 i KD etter 600 players kills. Så går sånn ca like bra som i betaen... Er det noen her som vet noe man kan gjøre for å få twitch til å funke? Søkte rundt på nettet, mange sliter med det samme men ingen løsninger utenom å sjekke innstillingene. De er riktige hos meg. Har også 50 mb linje så det kan ikke hære grunnen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Må være noe med portforwarding/dhcp som lager trøbbel hos deg. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Aldri vært noe god i sånne online-spill, sikkert derfor jeg aldri spiller dem.. Klarer kanskje et par kills, og dør en 10 ganger hver runde, ca.. hehe.. Ja, jeg vet, trening gjør mester, osv.. Snakker om Titanfall, forresten.. Jeg suger også babbe, ender veldig ofte nederst på mitt team, og når jeg sammenligner score mot det andre laget også så ser jeg ofte at jeg er nederst av alle som spilte runden. Igår hadde jeg derimot en skikkelig fet runde i Titanfall der jeg havnet øverst og i runden etterpå kom jeg på tredjeplass (basert på poeng på begge lag). Da sluttet jeg av for kvelden etterpå slik at jeg for engansgskyld kunne legge meg med et glis om munnen i forhold til et FPS. Skjer neppe igjen for å si det sånn. Pvz garden warfare har jeg også vunnet en runde og 2 i, men er heller ikke der standarden når det kommer til meg. Lenke til kommentar
albions Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Er det noen som sliter med å få spilt titanfall no. Får beskjed om at at eg må kjøpe ny xbl selv om eg har akivt abonemang... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Er det noen som sliter med å få spilt titanfall no. Får beskjed om at at eg må kjøpe ny xbl selv om eg har akivt abonemang... Alt i orden her hvertfall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Flere som sliter med lav tilkoblingsignal ? Ser ofte den ligger på 1-3 streker i Titanfall oversikten. Er på 2,4ghz med kun 3-4 meter fra router, Nat open. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Flere som sliter med lav tilkoblingsignal ? Ser ofte den ligger på 1-3 streker i Titanfall oversikten. Er på 2,4ghz med kun 3-4 meter fra router, Nat open. Dem gangene jeg har spilt så har jeg hatt fulle streker. Og en latency til EU servere på ca 34ms. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Hmm mener jeg kan huske det var bedre når jeg spillte for ett par dager siden. Kan være noe forbigående da Selv om jeg er registrert i USA, vil jeg også kobles til EU servere? Vet ikke hvordan spillet ordner dette jeg. Endret 14. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå