Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Hvordan får man sett recent players?!

Ingen jeg har møtt i FIFA har kommet opp på den lista ennå..

Samme sted hvor du har oversikt over venner som er online/offline. Noen hakk ned har du recent players. De jeg har spilt mot online dukket opp der.

EDIT: Jeg har ikke endret på settings. De kom rett etter oppdateringen.

Jeg vet hvor den er, sto at dem ikke har dukket opp i den listen :)

Satt i hele går kveld og spilte FIFA, ingen dukket opp på den lista..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som lurer på hvordan play and charge er til Xbox one så er jeg veldig fornøyd hvertfall, har hatt 2 stk siden lanseringen.

Å sammenligne med Xbox 360 versjonen blir litt feil, siden 360 versjonen bruker NiMH celler, mens one versjonen bruker Li-ion som har fordelen at de beholder mye mer av kapasiteten ut over levetiden (ca 500 ladesykluser).

Må si jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb i morgen, da blir det titanfall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om en kan få med stemmen til dem en er i voice party med når en streamer? Streamet litt idag og en hører ikke han jeg snakker med...litt dumt.

EDIT: Er overasket over hvor klar og bra kvalitet det er på voice chat. Er det like bra på PS4? Har ikke fått prøvd det på den enda.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Stream fra Xbox tar kun med seg din stemme og spillet, ikke Party osv. Mener jeg plukket opp det fra en stream fra Hryb.

Mener å ha hørt det jeg også. Håper dem gjør det mulig å få med andre sine stemmer også etterhvert. Blir liksom litt dumt om en spiller i party med venner og så hører dem som ser på kun deg som streamer...

Lenke til kommentar

Har fått et mildt sagt irriterende problem. Det dukket opp etter siste systemupdate, men veit ikke om det er direkte relatert. Nå har partychatten begynt å komme ut gjennom høyttalerne i stedenfor headsettet, og de andre kan ikke høre meg. Det løser seg som oftest etter x-antall reboots (hard reboot), men når man må gjøre det 10-15 ganger for å få det til å funke begynner det mildt sagt å bli irriterende. Noen som har vært borti det samme, eventuelt har forslag til løsning?

Lenke til kommentar

Har fått et mildt sagt irriterende problem. Det dukket opp etter siste systemupdate, men veit ikke om det er direkte relatert. Nå har partychatten begynt å komme ut gjennom høyttalerne i stedenfor headsettet, og de andre kan ikke høre meg. Det løser seg som oftest etter x-antall reboots (hard reboot), men når man må gjøre det 10-15 ganger for å få det til å funke begynner det mildt sagt å bli irriterende. Noen som har vært borti det samme, eventuelt har forslag til løsning?

Sjæl, gjelder kun på min gamertag. Må logge inn på en annen gamertag og tilbake igjen så funker det en stund før du må repetere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...