olehenri Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvordan får man sett recent players?! Ingen jeg har møtt i FIFA har kommet opp på den lista ennå.. Samme sted hvor du har oversikt over venner som er online/offline. Noen hakk ned har du recent players. De jeg har spilt mot online dukket opp der. EDIT: Jeg har ikke endret på settings. De kom rett etter oppdateringen. Jeg vet hvor den er, sto at dem ikke har dukket opp i den listen Satt i hele går kveld og spilte FIFA, ingen dukket opp på den lista.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvor lang tid tok det å laste ned Ttitanfall? Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvor lang tid tok det å laste ned Ttitanfall? Tok ca 3 timer på 20/5 linja min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 rundt 45min i rundt 5-6mb/s.. 70/5 så også på Netflix samtidig Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvor lang tid tok det å laste ned Ttitanfall? Tok ca 3 timer på 20/5 linja min. Nice, samme linje jeg har. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Til dere som lurer på hvordan play and charge er til Xbox one så er jeg veldig fornøyd hvertfall, har hatt 2 stk siden lanseringen. Å sammenligne med Xbox 360 versjonen blir litt feil, siden 360 versjonen bruker NiMH celler, mens one versjonen bruker Li-ion som har fordelen at de beholder mye mer av kapasiteten ut over levetiden (ca 500 ladesykluser). Må si jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb i morgen, da blir det titanfall 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Noen som vet om en kan få med stemmen til dem en er i voice party med når en streamer? Streamet litt idag og en hører ikke han jeg snakker med...litt dumt. EDIT: Er overasket over hvor klar og bra kvalitet det er på voice chat. Er det like bra på PS4? Har ikke fått prøvd det på den enda. Endret 13. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 av det jeg har hørt andre sagt (har heller ikke prøvd PS4 sin) så er PS4 på nivå med Xbox 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ps4 er potet om man bruker de medfølgende pluggene eller det offisielle headsettet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ps4 er potet om man bruker de medfølgende pluggene eller det offisielle headsettet.Pulsheadsettet? Har et slikt selv og det har fungert bra på ps4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ps4 er potet om man bruker de medfølgende pluggene eller det offisielle headsettet.Pulsheadsettet? Har et slikt selv og det har fungert bra på ps4 Gold headsettet. Det har vel hakket dårligere mick enn Pulse. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 AceyBongos streamer nå å spiller med en fyr. Og for dere som ikke vet dette så kan en sette to streams opp samtidig. Bare sjekk her Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Stream fra Xbox tar kun med seg din stemme og spillet, ikke Party osv. Mener jeg plukket opp det fra en stream fra Hryb. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Titanfall lastes ned nå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Stream fra Xbox tar kun med seg din stemme og spillet, ikke Party osv. Mener jeg plukket opp det fra en stream fra Hryb. Mener å ha hørt det jeg også. Håper dem gjør det mulig å få med andre sine stemmer også etterhvert. Blir liksom litt dumt om en spiller i party med venner og så hører dem som ser på kun deg som streamer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Går det an å snakke på Skype mens man spiller? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tror ikke det går an å multitaske med Skype appen...mulig jeg husker feil altså.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har fått et mildt sagt irriterende problem. Det dukket opp etter siste systemupdate, men veit ikke om det er direkte relatert. Nå har partychatten begynt å komme ut gjennom høyttalerne i stedenfor headsettet, og de andre kan ikke høre meg. Det løser seg som oftest etter x-antall reboots (hard reboot), men når man må gjøre det 10-15 ganger for å få det til å funke begynner det mildt sagt å bli irriterende. Noen som har vært borti det samme, eventuelt har forslag til løsning? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Går det an å snakke på Skype mens man spiller? Jupp, jeg gjør det hele tiden. Da kan jeg snakke med de som gamer på pc også Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har fått et mildt sagt irriterende problem. Det dukket opp etter siste systemupdate, men veit ikke om det er direkte relatert. Nå har partychatten begynt å komme ut gjennom høyttalerne i stedenfor headsettet, og de andre kan ikke høre meg. Det løser seg som oftest etter x-antall reboots (hard reboot), men når man må gjøre det 10-15 ganger for å få det til å funke begynner det mildt sagt å bli irriterende. Noen som har vært borti det samme, eventuelt har forslag til løsning? Sjæl, gjelder kun på min gamertag. Må logge inn på en annen gamertag og tilbake igjen så funker det en stund før du må repetere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå