Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller mest på pc, og joda det er alt for mye å spille på pc og ps4 for tiden. Titanfall, infamous og MGS ground zeroes er forhåndsbestilt samt testeparten av spilletiden går med på Dayz. Men tar meg selvsagt tiden til å torturere dere litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk melding fra gamestop. Spillet kan hentes i morgen :)

da håper jeg problemene har løst seg hos Microsoft.

Apropos all kritikken de får, shit happens.

Skjer nesten hver gang noen skal oppdatere/skifte servere på alle arbeidsplasser jeg har vært. Så tar det ikke så tungt.

Lenke til kommentar

Har igjen å oppleve problemene noe særlig selv, spilte ikke mye i går kveld, men spilte mellom 8 og 10 å fikk ikke noe feil med spillene. Var et game tidligere i dag jeg mista connection til, men spilte 5 andre games etter før jeg tok pause uten noe problemer der.

Lenke til kommentar

Hadde ikke problemer med Titanfall selv igår kveld. Men la merke til at når jeg skulle velge Last titan standing så var det ingen andre som joinet gamen utenom 2 andre spillere så runden begynte aldri. Gikk da ut fra lobby og inn på alteration (eller hva den heter) og da gikk det som smurt igjen.

Lenke til kommentar

Søren ta så moro Titanfall var da, har svigerforeldre på besøk et par dager så har ikke fått spilt mer enn en times tid ennå men tror jeg skal klare å spandere noen timer på dette spillet fremover.

Veldig enkelt å sette seg inn i.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Streamet mens jeg spilte Titanfall idag da. Må si streaming appen til XBO er veldig bra altså. Rett og slett skikkelig forseggjort.

Men jeg fikk maks streaming kvalitet til å bli 2500kbps. Går den høyere en det tro? Bilde var helt ok men er kjipt når jeg har 60000kbps som bare står å skriker om å bli sluppet løs...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Virker netflix hos dere? Får unable to connect. Har vart i minst noen timer nå.

ja bruker netflix nuh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...