Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Enig. Titanfall er konge. Hadde 7,5 i K/D-ratio etter første runde. Går definitivt nedover etter hvert. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bøyer meg i støvet for Titanfall , det her er drit bra. hva slags level er dere å Kd ration deres ?

Win/loss på 81%.

K/D mot pilots = 2.5 (Spiller mot spiller)

K/D generelt = 11.7

Lvl. 28.

Fytti grisen det er kult. Og en lvler sykt fort opp. Blitt lvl.28 på litt over 2 timer

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke helt sikkert, men mener det er 50 levels i Titanfall + dette Prestiege greien. Så 28 lvls. på 2 timer...eh? Men kan være det kjører andre vrier på dette.

Men altså, man spiller vel for å ha det MORRO? Og ikke for å nå maks level raskest mulig? ;) Er jo ikke slik at spillet er dødt med en gang man når toppen tenker jeg..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det ingen leaderboards på Titanfall? Fikk ikke sjekket så mye ut. Hadde ikke veldig god tid å spille i går. Flere spill nå som dropper leaderboards. Kan være de har gått for en internett lesderboard.

Tror ikke det er leaderboards nei, og det er egentlig en positiv ting, da det får folk til å spille som idioter.

Lenke til kommentar

Level 28 på to timer ????

Jeg spilte betaen og ble level 9 etter 2-3 timer:(

Jepp. Etter 4 timer og 21 minutter playtime (Ble litt for mye spilling i går), er jeg nå level 35. Mistenker at det er alle challengesene (Som popper konstant opp på skjermen) + At jeg klarte å holde meg i live alle rundene jeg brukte 2 x XP Burn Cards'ene.

I tillegg har jeg nok vært litt heldig, og dradd nytten av å være MVP 28 ganger, og med en Top 3 plassering 34 ganger av totalt 44 spilte kamper (Hvor 37 er vunnet). Gir sykt med XP og bonuser..

Ser for meg at en klarer en prestige level pr. 10'ende time (I motsetning til grindfesten i COD Ghosts)

Forøvrig er det ingen tng mer tilfredstillende en å boom-rushe fiendtlige stillinger i beste jihad stil, for så å bruke "nuclear-ejection", og blåse alle i luften (Titanfall's svar på COD4's martyrdom).

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

Helt uten videre så har mic´en takka for seg. Den registrer ingen lyd, og jeg hører ingen. På verken skype, in-game eller party chat...

Noen andre som har hatt problemet, og vet om en løsning?

Den lyser da jeg trykker på mute knappen. Så den får jo strøm osv...

EDIT: Ser ut til at det kun er på min gamertag den ikke funker... Og privacy settings er korrekt. Alt det her skjedde etter at skype trengt en update...

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Helt uten videre så har mic´en takka for seg. Den registrer ingen lyd, og jeg hører ingen. På verken skype, in-game eller party chat...

Noen andre som har hatt problemet, og vet om en løsning?

Den lyser da jeg trykker på mute knappen. Så den får jo strøm osv...

EDIT: Ser ut til at det kun er på min gamertag den ikke funker... Og privacy settings er korrekt. Alt det her skjedde etter at skype trengt en update...

Jeg og har akuratt samme problemet. Ingen lyd verken på skype eller partychat med chat headsettet...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig mange som plages med xbox one, live og titanfall. Pc brukere sliter også med å få spilt titanfall. Azureserverene makter ikke med all den avanserte AI'en. Eventuelt så har AI'en blitt bevist og prøver nå å berge seg selv.

Nye spill+online=serverproblemer. Slik vil det nok være på alle plattformer, selv MS sin serverpark.

Endret av UrgeLoL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...