Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Om du kjøper digital plate av spillene.... Vil du da fortsatt måtte installere hele spillet før du spiller?

Eller blir det på lik linje som det var med x360

Må installeres uansett. Disk er bare for å verifisere at du eier spillet. Så digital løsning er bedre. Da slipper du å bytte disk hver gang du skal skifte spill + at digitale spill kun koster 360 kr på Xbox Store

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som sliter med at Twitch-appen er helt på trynet?

Den kræsjer boxen (samme som Larsen slet med) og nekter å starte opp....

Når jeg først får appen til å kjøre så er det helt sirup...

EDIT: Nå er xboxen helt på trynet...TV funksjonen funker ikke lenger (aldri vært noe problem med den før). Den viser et stillestående bilde. Hvis jeg får byttet kanal etterhvert så er det 0 lyd og så bare stopper det opp igjen..
Ôg nå får jeg ikke logget inn på profilen min heller...Burde kanskje skjønt at den knelte idag mtp. Titanfall-release :tease:

Endret av Mojo Wangen
Lenke til kommentar

Får jo ikke signet inn på Xbox One lengre.

Får bare opp en feilkode (0x8004804E), og når jeg skal prøve å recovre gamertaget på nytt får jeg opp at det er noe galt med internettet. Har kjørt alle testene i nettverksinnstillingene og alt skal fungere.. men det er ingenting som fungerer. :realmad:

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Får jo ikke signet inn på Xbox One lengre.

Får bare opp en feilkode (0x8004804E), og når jeg skal prøve å recovre gamertaget på nytt får jeg opp at det er noe galt med internettet. Har kjørt alle testene i nettverksinnstillingene og alt skal fungere.. men det er ingenting som fungerer. :realmad:

Får samme feilen.....

Lenke til kommentar

En hard restart kan gjøres på 2 forskjellige måter;
1: Holde powerknappen inne i 10 sek

2: Trekke ut strømkabelen

Tried & tested begge 2 metoder, og det skjer lite på denne fronten hvertfall.....Ser kampen jeg skal se på PC'en så lenge så satser vi på at det er stabilt igjen i morra :)

Lenke til kommentar

Tro om det er lanseringen av Titanfall som tok knekken på serverene til MS. Må si at jeg ikke hadde trodd det kunne skje etter å ha hørt på PR'en til MS og en del brukere her inne.

Godt mulig, men virker litt spesielt siden det nok var langt flere online under betaen.

Lenke til kommentar

Tror heller det er slik at MS har servere som kan svikte akkurat som alle andre. Kanskje ikke det sinnsykt usårbare, hypernettverket som de ønsker at folk skal tro.

Men må si jeg lo godt når jeg gikk inn på diskusjon.no og så 4 notifications. Snakker om å gå rett i baret :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...