Megaoctane Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Dark Souls 2 ser ut til å få full score det også. Synd de ikke har lagt planer for next gen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Moderatormelding Tråden er ryddet for persondiskusjon som ikke har voldsomt mye i tråden å gjøre. Er dere kjempeivrige etter å angripe hverandre så får dere heller ta det på PM, sånn at de som har lyst til å diskutere Xbox-spill kan få gjøre det her. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det var så enkelt at eg hadde tatt av broadcast på settings. Begynner vel å ta opp en del latterlige klipp som bare en unge på under ti blir imponert over. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Har endel bugs med Twitch. Om jeg går inn i settings på Twitch å roter litt for lenge så stopper Twitch å fungere. Hele konsollen sliter med å starte apps og en får ikke slått av XBO engang og må ta strømmen på den... EDIT: Men fikk til å streame etterhvert og XBO har uten tvil den beste streaming appen ute nå. Selv med noen irriterende bugs... Endret 11. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hmmm..... Xbox One importutgaven var borte fra Elkjøp og Lefdal en stund. Trodde det var tegn på nordisk launch.Men når er de ført opp med 100+ i lager på importutgaven igjen.Tror ikke vi har noen snarlig launch da nei. Det positive er at begge utgaver er annonsert til 3.990,- Så en får seg One konsoll for opprinnelig pris, uansett om en venter til nordisk launch, eller kjøper import nå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Synd...men bra dem har så mange på lager og til den prisen da.. Om en har lyst på en XBO så er det ikke så mange grunner til å ikke kjøpe en ifra fks Elkjøp lenger. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Æsj, jeg som håpte sånn på en Norsk lansering.. Fuck it, jeg kjøper fra Elkjøp Endret 11. mars 2014 av Bare Ban 1 Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvilken server får dere lavest ping på i Titanfall? Får opp 59 på West Europe og 87 på North Europe. Syns det er litt rart at det ikke er motsatt... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Synes pingen var litt rar på betaen og, men det er da bare å velge den med lavest og kose deg det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Koster 360 kr på Xbox Store da. Det blir det nok uansett verdt Takker for tips! Men, blir nok fysisk disk på meg, eventuelt.. Liker godt hyllepynten! hehe.. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Man skulle tro at nå som Titanfall lanseringen er unnagjort, at MS endelig kan få fart på de resterende lanseringene av Xbox One. Men det ser ikke ut som de gidder. Har forøvrig ikke fått noe svar på tweeten min til Phil Spencer enda heller.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Elkjop.no selger Lego The Hobbit til 349kr.....mulig det er feilpriset. Så slå til mens dere kan. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Om du kjøper digital plate av spillene.... Vil du da fortsatt måtte installere hele spillet før du spiller? Eller blir det på lik linje som det var med x360 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Kikket over litt streams fra Xbox One nå på Twitch, og det som går igjen er jo at kvaliteten er langt lavere enn det Major Nelson viste frem da han streamet før updaten kom ut. Det er ikke helt uventet, og dette er hos folk som Swiftor som når han streamer fra PC har top notch kvalitet på streamen sin. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Da var titanfall satt på nedlasting, gleder meg voldsomt til å få prøvd det. Endelig et multiplayer skytespill jeg kan ha glede av Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Hmm, jeg streamet fra 0600-0730 i dag tidlig etter jobb, kvaliteten var ikke noe å si på da iallefall, var god HD og ikke noe lag.. Endret 11. mars 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hører kanskje ikke i XboxOne-kaféen, men noen som vet når Titanfall kommer digitalt til Xbox360? Gikk på nettet, og logget meg inn på Xbox.no med min profil.Søk spill, og "kommer snart" Mars 27, 2014 Titanfall. 27. mars??? Det er jo nesten 2 uker til. Skrivefeil, eller kommer digitale utgivelser senere enn diskutgivelser på 360? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hører kanskje ikke i XboxOne-kaféen, men noen som vet når Titanfall kommer digitalt til Xbox360? Gikk på nettet, og logget meg inn på Xbox.no med min profil. Søk spill, og "kommer snart" Mars 27, 2014 Titanfall. 27. mars??? Det er jo nesten 2 uker til. Skrivefeil, eller kommer digitale utgivelser senere enn diskutgivelser på 360? Titanfall til Xbox 360 blir ikke lansert før 28 mars,. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Om du kjøper digital plate av spillene.... Vil du da fortsatt måtte installere hele spillet før du spiller? Eller blir det på lik linje som det var med x360 Jepp. Men dette gjelder for både One og PS4, forskjellen er at på One tar det helt forjævlig lang tid å installere. Man kan begynne å spille før det er ferdig installert da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå