Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av og til blir jeg litt dratt med i hypen.. Jeg får se ang Titanfall, har egentlig bestemt meg for ikke å ha det.. Spiller jo aldri multiplayerspill, men nysgjerrigheten pirrer meg litt! :p

Edit: lurer på om Elkjøp på Lørenskog får det inne, de har jo noen One-spill..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Av og til blir jeg litt dratt med i hypen.. Jeg får se ang Titanfall, har egentlig bestemt meg for ikke å ha det.. Spiller jo aldri multiplayerspill, men nysgjerrigheten pirrer meg litt! :p

Edit: lurer på om Elkjøp på Lørenskog får det inne, de har jo noen One-spill..

De får det inn den 13.

Lenke til kommentar

Jeg må vente til den blir offisielt lansert i Europa, og det er 13. mars tror jeg.

Har en forhåndsbestilling inne hos Gamestop, leverte inn et spill og skal betale mellomlegget på 100kr bare.......

Er sikkert lei titanfall til Watch_dogs kommer 27.mai og da kan jeg bytte inn til den :)

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

eneste forskjellen på MP og "campaign" er at en fyr babbler en story før spillet.

er ikke lett å få spilt nå heller, da matchmaking nesten ikke finner noen

Lenke til kommentar

Da får jeg gå å snuse på det litt da.. se på pris og magefølelse, osv! :p

Takk! :) Var ikke sikker på at de fikk det på dagen, selv om jeg regnet med at det kom etter hvert..

Koster 360 kr på Xbox Store da. Det blir det nok uansett verdt ;)

Andre som ikke får streamet gjennom Twitch? "Broadcast fail. We're sorry, but something went wrong with the Broadcast". Prøvde å slette og innstallere på nytt men hjalp ikke.

Funker gull her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...