UrgeLoL Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 http://www.totalxbox.com/72979/titanfall-xbox-one-resolution-may-be-bumped-up-to-1080p-after-release/ http://www.totalxbox.com/72979/titanfall-xbox-one-resolution-may-be-bumped-up-to-1080p-after-release/ titanfall resolution blir kanskje patcha etter release, så xboxn kjører det på 1080 p:) Tvilsomt. I følge GIantbomb så er retailversjonen av spillet nede i under 10 fps i enkelte situasjoner i spillet, og føles noe choppy i åpne områder etc. Så det beste hadde vel vært å gått fra 792p til 720p. http://www.giantbomb.com/reviews/this-is-not-a-titanfall-review-yet/1900-630/ 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Da har XBO fått sitt første system seller spill ser det ut som. Bra for Microsoft, dem trenger litt mer positive lys. Ja bundelen burde selge noe 100K eksemplarer! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Var det vits å nevne? Herregud du er så barnslig og du er like mye fanboy selv så kommer med slike kommentarer. Hahah, les kommentarene i videoen, og fortell meg det ikke er fanboyisme. Endret 10. mars 2014 av Maury 2 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Prepare for titanfall PS4 ACCESS DENIED Hahahhaha måtte le når jeg så den her:) synes microsoft fortjente den her xD 9 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hehe, ja den er artig Microsoft og XBO fortjener litt positive nyheter. Alt for mye fjas å tull om dagen ifra nettsider som spinner på negativitet å fyrer opp barn og voksne med adult child syndrome. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Blir spennende å se hvor mye det selger. Tror nok mannen i gata går for et eksemplar til sin 360, men man vet nå aldri. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) 87/100 på Metacritic så langt for XB1. http://www.metacritic.com/game/xbox-one/titanfall 20 anmeldelser registrert for Titanfall så langt. 19 positive, 1 mixed. Endret 10. mars 2014 av Maury 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har aldri likt multiplayer noe særlig før, men Titanfall endra på det. Gleder meg stort nå. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har aldri likt multiplayer noe særlig før, men Titanfall endra på det. Gleder meg stort nå. Har vært bare bf på meg i stor grad, COD spillene har blitt for twitchy og for mange fjortisser med alt for mye tid. Ikke så veldig morsomt når man sliter med å hevde seg. Merket at i Titanfall så tror jeg man kan spille gode runder uten at man har jevnlig spilt 20 timer uka de siste månedene. Det er MEGET positivt! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Prepare for titanfall PS4 ACCESS DENIED Hahahhaha måtte le når jeg så den her:) synes microsoft fortjente den her xD Dårlig humor til side. Ja men så ser ikke Titanfall ut som et spill som er denne generasjonen synes da jeg. Minner mer om et boostet opp Xbox 360 spill. Visuelle er ingenting som faktisk ser denne generasjon ut synes jeg, er faktisk bak Battlefield 3 i det tekniske som er fra år 2011, selvom BF er annerledes skytespill imotseting til Titanfall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Haha, gjentagelser her i gården altså. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har aldri likt multiplayer noe særlig før, men Titanfall endra på det. Gleder meg stort nå. Har vært bare bf på meg i stor grad, COD spillene har blitt for twitchy og for mange fjortisser med alt for mye tid. Ikke så veldig morsomt når man sliter med å hevde seg. Merket at i Titanfall så tror jeg man kan spille gode runder uten at man har jevnlig spilt 20 timer uka de siste månedene. Det er MEGET positivt! Har faktisk aldri spillt CoD eller BF multiplayer før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 det er vel heller ingen så påroper at titanfall har nextgen grafikk.. det ser bra ut, bra nok uansett det er morro Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, hvem stopper opp for å titte på blomster i en multiplayer kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja MS trenger en puff nå! Får håpe for deres skyld Titanfall er akkurat det de trenger. NPD tallene for mars blir morsomme å se. Maury: Du ba oss lese de tullete kommentarene til filmen. Altså du førte diskusjonen over på personer og deres kommentarer. I stedet for å la oss snakke om spillet. Ja MS trenger en puff nå! Får håpe for deres skyld Titanfall er akkurat det de trenger. NPD tallene for mars blir morsomme å se. Maury: Du ba oss lese de tullete kommentarene til filmen. Altså du førte diskusjonen over på personer og deres kommentarer. I stedet for å la oss snakke om spillet. er du schizo, eller hva er greien din? Nå synes jeg du ble vel personlig, har jeg såret deg personlig eller? Off topic er du også. Men ser at minst 3 av de som henger her inne synes personangrep og off topic snakk er flott greier. Rapporterte innlegget så for moderatorene ta seg av det. var ikke ment som personangrep, men schizo som i at du poster to forskjellige ting, den ene gangen er det negativt andre positivt, bre lurte på vinklingen din.. jeg kjenner ikke deg så jeg kan ikke vite hvordan du er som person Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Titanfall er vel mer nextgen i gameplayet sitt en i grafikken. Og om det er noe Indie satsingen har vist oss så er det at grafikk ikke skaper spillet. Syntes det ser godt nok ut når man fyker rundt på slagmarken. Dog et Titanfall 2 med knusbare bygninger etc hadde vært nice Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Masse folk her som snakker om next gen grafikk, hva vil du egentlig definere som Next gen grafikk ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Nexgen grafikk, så tenker i allefall jeg på en verden hvor alt reagere på hva du gjør. BF spillene med sine ødeleggbare miljøer, Red Faction sine konstruksjonfysikk greie. Når man klarer å laget et spill som gir oss pene, ødeleggbare miljøer, med dynamisk lyssetting, volumetrisk røyk, skyer etc. Da begynner vi å se next gen grafikk. Disse spillene blir vi ikke å se før vi ditcher xbox 360 og ps3 totalt. Et spill som Titanfall er hemmet av at det må ut på xbox 360. Endret 10. mars 2014 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Evt bare bedre oppløsning og bedre textures. Noe vi igrunn har hatt på PC i mange år. Lenke til kommentar
Rollerburger Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Masse folk her som snakker om next gen grafikk, hva vil du egentlig definere som Next gen grafikk ? Project CARS 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå