Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Tvilsomt. I følge GIantbomb så er retailversjonen av spillet nede i under 10 fps i enkelte situasjoner i spillet, og føles noe choppy i åpne områder etc. Så det beste hadde vel vært å gått fra 792p til 720p.

http://www.giantbomb.com/reviews/this-is-not-a-titanfall-review-yet/1900-630/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri likt multiplayer noe særlig før, men Titanfall endra på det. Gleder meg stort nå.

Har vært bare bf på meg i stor grad, COD spillene har blitt for twitchy og for mange fjortisser med alt for mye tid. Ikke så veldig morsomt når man sliter med å hevde seg. Merket at i Titanfall så tror jeg man kan spille gode runder uten at man har jevnlig spilt 20 timer uka de siste månedene. Det er MEGET positivt!

Lenke til kommentar

Prepare for titanfall :D PS4 ACCESS DENIED :D Hahahhaha måtte le når jeg så den her:) synes microsoft fortjente den her xD

1926860_622957767780968_1052595515_n.jpg

Dårlig humor til side.

Ja men så ser ikke Titanfall ut som et spill som er denne generasjonen synes da jeg. Minner mer om et boostet opp Xbox 360 spill. Visuelle er ingenting som faktisk ser denne generasjon ut synes jeg, er faktisk bak Battlefield 3 i det tekniske som er fra år 2011, selvom BF er annerledes skytespill imotseting til Titanfall.

Lenke til kommentar

Har aldri likt multiplayer noe særlig før, men Titanfall endra på det. Gleder meg stort nå.

Har vært bare bf på meg i stor grad, COD spillene har blitt for twitchy og for mange fjortisser med alt for mye tid. Ikke så veldig morsomt når man sliter med å hevde seg. Merket at i Titanfall så tror jeg man kan spille gode runder uten at man har jevnlig spilt 20 timer uka de siste månedene. Det er MEGET positivt!

Har faktisk aldri spillt CoD eller BF multiplayer før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er vel heller ingen så påroper at titanfall har nextgen grafikk.. det ser bra ut, bra nok

uansett det er morro

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ja MS trenger en puff nå! Får håpe for deres skyld Titanfall er akkurat det de trenger.

NPD tallene for mars blir morsomme å se.

Maury: Du ba oss lese de tullete kommentarene til filmen. Altså du førte diskusjonen over på personer og deres kommentarer. I stedet for å la oss snakke om spillet.

Ja MS trenger en puff nå! Får håpe for deres skyld Titanfall er akkurat det de trenger.

NPD tallene for mars blir morsomme å se.

Maury: Du ba oss lese de tullete kommentarene til filmen. Altså du førte diskusjonen over på personer og deres kommentarer. I stedet for å la oss snakke om spillet.

er du schizo, eller hva er greien din?

Nå synes jeg du ble vel personlig, har jeg såret deg personlig eller? Off topic er du også. Men ser at minst 3 av de som henger her inne synes personangrep og off topic snakk er flott greier. Rapporterte innlegget så for moderatorene ta seg av det.

var ikke ment som personangrep, men schizo som i at du poster to forskjellige ting, den ene gangen er det negativt andre positivt, bre lurte på vinklingen din.. jeg kjenner ikke deg så jeg kan ikke vite hvordan du er som person

Lenke til kommentar

Titanfall er vel mer nextgen i gameplayet sitt en i grafikken. Og om det er noe Indie satsingen har vist oss så er det at grafikk ikke skaper spillet. Syntes det ser godt nok ut når man fyker rundt på slagmarken. Dog et Titanfall 2 med knusbare bygninger etc hadde vært nice :D

Lenke til kommentar

Nexgen grafikk, så tenker i allefall jeg på en verden hvor alt reagere på hva du gjør. BF spillene med sine ødeleggbare miljøer, Red Faction sine konstruksjonfysikk greie. Når man klarer å laget et spill som gir oss pene, ødeleggbare miljøer, med dynamisk lyssetting, volumetrisk røyk, skyer etc. Da begynner vi å se next gen grafikk.

Disse spillene blir vi ikke å se før vi ditcher xbox 360 og ps3 totalt. Et spill som Titanfall er hemmet av at det må ut på xbox 360.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...