Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Haha, en achievement (2 rank leveler) igjen på Plants Vs. Zombies: Garden Warfare også. Gikk veldig fort unna når jeg lærte meg hvordan type pakker jeg burde kjøpe i spillet. Glad for at jeg ferdig med det før eventuelle mikrotransaksjoner kommer (noe som er fullt mulig, men jeg noe tviler kommer før en PS3/PS4 eller PC-utgave slippes).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titanfall release date time på xbox one digitalt :)

box One: (Local Market Start Date / Time)
United States: 3/11/14 - 12:00 AM PDT
Canada: 3/11/14 - 12:00 AM PDT
Mexico: 3/11/14 - 12:00 AM PST
Brazil: 3/11/14 - 4:00 AM BRT
Austria: 3/13/14 - 12:00 AM CET
France: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Germany: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Ireland: 3/14/14 - 12:00 AM GMT
Italy: 3/13/14 - 12:00 AM CET
Spain: 3/13/14 - 12:00 AM CET
United Kingdom: 3/14/14 - 12:00 AM GMT
Australia: 3/13/14 - 12:00 AM AEDT
New Zealand: 3/14/14 - 12:00 AM NZDT

Lenke til kommentar

Haha, en achievement (2 rank leveler) igjen på Plants Vs. Zombies: Garden Warfare også. Gikk veldig fort unna når jeg lærte meg hvordan type pakker jeg burde kjøpe i spillet. Glad for at jeg ferdig med det før eventuelle mikrotransaksjoner kommer (noe som er fullt mulig, men jeg noe tviler kommer før en PS3/PS4 eller PC-utgave slippes).

Har spilt dette en del i helgen. Har ikke sett så mye på achievements, men prøver å levle opp litt da. Syns spillet er kjempemoro!

Hvilke pakker bruker du å kjøpe?

Popcap har jo sagt at DLC til spillet skal bli gratis, men vi får vel se etterhvert. Nesten litt synd at Titanfall kommer i morgen... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk som oftest for 20 000-pakkene, men når jeg begynte å fokusere på leveling så fikk jeg aldri skip challanges-klistremerker i pakkene. Så gikk så over til 10 000-pakkene, kan også få noe i 5 000, men anbefaler helst å gå for 10 000-pakkene.

Utrolig mye å unlocke. Personlig elsker jeg å bruke scientisten sin marine-biolog utgave fra zombiene. Har den delfin-gunneren som er utrolig morsom, og ekstra irriterende for motstanderne vil jeg tro (den spytter ut fiskegugge med døde fisker). :p

PvZDolphin2.jpg

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe! Han der karn har jeg nesten unlocka. Mangler bare et merke til. ;)

Har for det meste kjøpt 20.000 pakker. Virker som man får mest unlocks for å få alle karakterene osv der?
Har fått en del skip challenges også. Men skal prøve å kjøpe mer 10.000-pakker. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes jeg nesten har fått bedre ting av 10 000-pakkene, men mer i 20 000-pakkene ja (men igjen, vanskeligere å kjøpe siden de er så dyre). 40 000-pakkene har jeg kjøpt to ganger, og fått lite nødvendig synes jeg.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes jeg nesten har fått bedre ting av 10 000-pakkene, men mer i 20 000-pakkene ja (men igjen, vanskeligere å kjøpe siden de er så dyre). 40 000-pakkene har jeg kjøpt to ganger, og fått lite nødvendig synes jeg.

Skip star challenge kort får man for annenhver 5000-pack hos meg hvertfall. Så vil helle anbefalle det. 40 000-pack unlocker man hele figurer :) Om man er ute etter det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.totalxbox.com/72983/reviews/titanfall-xbox-one-review/

An imperfect but utterly unmissable tour de force of multiplayer design, bustling with so many new ideas that it's a wonder it doesn't fly apart in mid-air.

PLUSS

• Interplay between Pilots and Titans is marvellous
  • Caters to fans of both agility and power
  • Beautiful, flexible map designs reward experimentation
  • Fabulous weapons and abilities, well-paced progression
  • MINUS
  • "Campaign multiplayer" doesn't quite get there
Lenke til kommentar

Flott. Alle lagringsdataene mine er borte.. Alt fungerte som det skulle i går, men når jeg skrur på idag er alt forsvunnet. Utrolig kjedelig§

Prøver og snakke med Xbox support for og se om det lar seg ordne opp men det er sannelig ikke lett.

"What game save is missing?" - "Everyone of them." - "When did you notice this?" - "When I went to play Forza 5" - "Alright. What console is this for, 360 or One?"

Jaja, hmm. :hm:

Alt ligger vel i skyen din?

Nei, alt har forsvunnet og det var ingenting support kunne gjøre for meg heller De var inne tilogmed og så at skyen min var tom.

Vurderer nå og selge den å kjøpe et nytt 780 TI grafikk kort istedet. :p

Endret av Hakonnn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...