uggy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Noen her inne som har spilt en del Battlefield 4? som er godt fornøyd med xbox one versjonen? og kan anbefale denne forran PS4 versjonen f.eks? Har begge konsoller, men liker best xbox one kontrolleren, så er litt usikker på om hvilken versjon jeg skal kjøpe. 1 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Trenger ikke å bo på vidda for å få dårlig nett. Bor selv litt ut på bygda, ca 4 km til nærmeste basestasjon, og jeg får ikke "bedre" nett enn 3 Mbit (på en ekstremt god dag). Og det er det beste jeg kan få ifra noen som helst leverandør hvor jeg bor. Men nok om det.. Lurer på hvor lang tid MS kommer til å bruke før de implementerer støtten for ekstern usb-lagring på Xbox One. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blir titanfall 60 fps 1080 p på X1? Blir 792p retail ifølge denne tråden: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=781343 Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Noen her inne som har spilt en del Battlefield 4? som er godt fornøyd med xbox one versjonen? og kan anbefale denne forran PS4 versjonen f.eks? Har begge konsoller, men liker best xbox one kontrolleren, så er litt usikker på om hvilken versjon jeg skal kjøpe. Forferdelig mye bugs og det lagger ofte noe inni helsike, men dette er ganske likt på begge konsollene har jeg inntrykk av, så tror du bør velge uti fra hvilken konsoll og kontroll du liker best, og kanskje har du flere venner på den ene av konsollene, og det betyr mye i BF, begrenset hvor moro det er å være lone wolf i et spill som krever mye samarbeid. Endret 8. mars 2014 av bas Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Virker som det er mye mer problem med serverne på PS4 iforhold til XboxOne. Har ikke hatt noe problemer med spillet siden uka China Rising-DLC`et slapp. Men jeg har ikke spilt så mye den siste måneden av det. Merket ikke mye lagg i januar når jeg spilte det veldig ofte. Ting kan ha endret seg, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Noen her inne som har spilt en del Battlefield 4? som er godt fornøyd med xbox one versjonen? og kan anbefale denne forran PS4 versjonen f.eks? Har begge konsoller, men liker best xbox one kontrolleren, så er litt usikker på om hvilken versjon jeg skal kjøpe. Bf4 er like bra på begge consoller. noen sier det kjører renere på ps4 men jeg merket ingen forskjell. Parcel storm er best på xbox uannsett det lægger som faen på ps4. Så du får nesten bare velge en:) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blir titanfall 60 fps 1080 p på X1? Blir 792p retail ifølge denne tråden: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=781343 Blir nok ikke 1080p. Såfall er det mye annet som må nedgraderes som textures, skygger osv. 792p høres rart ut. Regner med det blir 720p eller 900p som de fleste andre spill. Her skal det nytes på PC i 2560x1080 og 60 STABILT fps hele veien Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Virker som det er mye mer problem med serverne på PS4 iforhold til XboxOne. Har ikke hatt noe problemer med spillet siden uka China Rising-DLC`et slapp. Men jeg har ikke spilt så mye den siste måneden av det. Merket ikke mye lagg i januar når jeg spilte det veldig ofte. Ting kan ha endret seg, men jeg vet ikke.Ingen problem for meg på PS4 med tanke på servere på BF4, selv etter DLcen kom, er nok routeren til folk som skakkjøre seg fast. Fikk spilt noe Project Spark beta som jeg oppplevde var veldig dårlig framerate og stuttering fest. Så helt greit ut på det visuelle. Likte mulighetene man kan fikle med. Som sagt forventet jeg bedre ytelse, når Xbox One er såpass kraftig som det sies her å andre steder. Vet det er bare en beta, så mye må fikses på før det lanseres. Endret 9. mars 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Blir titanfall 60 fps 1080 p på X1? Blir 792p retail ifølge denne tråden: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=781343 Blir nok ikke 1080p. Såfall er det mye annet som må nedgraderes som textures, skygger osv. 792p høres rart ut. Regner med det blir 720p eller 900p som de fleste andre spill. Her skal det nytes på PC i 2560x1080 og 60 STABILT fps hele veien Betaen på Xbox var 792p, tviler på at de går ned til 720p. Det sies at fullversjonen kan være på 900p Titanfall Beta Running at 792p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Virker som det er mye mer problem med serverne på PS4 iforhold til XboxOne. Har ikke hatt noe problemer med spillet siden uka China Rising-DLC`et slapp. Men jeg har ikke spilt så mye den siste måneden av det. Merket ikke mye lagg i januar når jeg spilte det veldig ofte. Ting kan ha endret seg, men jeg vet ikke.Ingen problem for meg på PS4 med tanke på servere på BF4, selv etter DLcen kom, er nok routeren til folk som skakkjøre seg fast. Fikk spilt noe Project Spark beta som jeg oppplevde var veldig dårlig framerate og stuttering fest. Så helt greit ut på det visuelle. Likte mulighetene man kan fikle med. Som sagt forventet jeg bedre ytelse, når Xbox One er såpass kraftig som det sies her å andre steder. Vet det er bare en beta, så mye må fikses på før det lanseres. BF4 var helt jævlig etter siste DLC, men nå har det kommet enda en patch og det er som å spille ett helt annet spill. EDIT: Lagmatronnet gjald forøvrig ikke bare meg, men også flere jeg spiller med. EDIT2: Hah, dette er jo One tråden. Jeg kan kun snakke for PS4 versjonen av spillet.. Endret 9. mars 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Feilpost Endret 9. mars 2014 av Bare Ban Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Flott. Alle lagringsdataene mine er borte.. Alt fungerte som det skulle i går, men når jeg skrur på idag er alt forsvunnet. Utrolig kjedelig§ Prøver og snakke med Xbox support for og se om det lar seg ordne opp men det er sannelig ikke lett. "What game save is missing?" - "Everyone of them." - "When did you notice this?" - "When I went to play Forza 5" - "Alright. What console is this for, 360 or One?" Jaja, hmm. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Flott. Alle lagringsdataene mine er borte.. Alt fungerte som det skulle i går, men når jeg skrur på idag er alt forsvunnet. Utrolig kjedelig§ Prøver og snakke med Xbox support for og se om det lar seg ordne opp men det er sannelig ikke lett. "What game save is missing?" - "Everyone of them." - "When did you notice this?" - "When I went to play Forza 5" - "Alright. What console is this for, 360 or One?" Jaja, hmm. Alt ligger vel i skyen din? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Har opplevd dette med Xbox360, cloud lagringen kan kuke seg iblant, veldig sjeldent. Bare restart One, så logger den seg inn på nytt og da skal alt være der. Endret 9. mars 2014 av Bare Ban Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Your saved games are automatically stored in the cloud while you’re connected to Xbox Live. You don’t have to select cloud storage. If you sign in to a different Xbox One console, your saves will be recovered and accessible from that console as soon as you sign in with your Xbox Live-enabled profile. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 noen som vet om en app eller nettside , hvor jeg kan se xbox one achivementsene mine og venner som er online. Ikke smartglass for det får jeg ikke til å funke. gidder ikke å lage usa konto osv. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Xbox.com ? Xbox.com er ikke oppdatert til Xbox One friends, achievements osv. Kun 360 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Xbox.com ? Xbox.com er ikke oppdatert til Xbox One friends, achievements osv. Kun 360 stemmer d ja Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ein dag igjen til Titanfall folkens SICKED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå