David_1214 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde ikke blitt overrasket om den kom rundt juletider. Ikke at det gjør noe for min del, ettersom jeg solgte min. Haha, du ass. Mr. Positive strikes again 6 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kommet en ny update på smartglass, noen som gidder å lage en fil 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde ikke blitt overrasket om den kom rundt juletider. Ikke at det gjør noe for min del, ettersom jeg solgte min. Da skjønner eg ikke hvorfor du er aktiv i denne tråden, en stor pessimist... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Han er for å spre god stemning, skjønner dere. En viktig bidragsyter. Etter å ha hatt konsollen i litt over et døgn, må jeg si meg veldig fornøyd. Stemmekommandoene funker som bare det. Kontrolleren er en herlig oppgradering fra 360s. Garden Warfare er et kult spill. Brukergrensesnittet er tipp topp. Å snappe TV til høyre mens man spiller Peggle 2, viser seg å være helt fornøyelig. Slappe av med et greit spill, mens man også kan følge litt med på en TV-serie. Nå er jeg virkelig klar for Titanfall! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg hadde ikke blitt overrasket om den kom rundt juletider. Ikke at det gjør noe for min del, ettersom jeg solgte min. Solgte den i drømmeland? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) PROJECT SPARK BETA NOW ON XBOX ONE Congratulations! You have been selected for participation in the Project Spark Beta. Project Spark is a powerful and easy way to create and share your own games, stories, worlds, and more. Below you will find your single-use key. Redeeming this key provides early access to the Project Spark Beta for Xbox One and Windows 8.1. Follow the instructions to register your Project Spark Beta Key. There is no NDA, so feel free to share your experiences with Project Spark on all your social media channels like Twitch, Facebook, Twitter and more. Click the Beta Key link below and follow the instructions to register your Project Spark Beta Key: 76K6U-U4M8K-7U8RK-NXU5N-23M5X How to play Project Spark Beta on Xbox One Go to http://www.projectspark.com and click Redeem Beta Key. Click here to download Project Spark from the Xbox Marketplace. Launch Project Spark on Xbox One. How to play Project Spark Beta on Windows 8.1 Go to http://www.projectspark.com and click Redeem Beta Key. Click here to download Project Spark from the Windows Store. Launch Project Spark. Beta Forum & Community Any feedback will help us make Project Spark a better game, so stop by our forums and participate in our community. Show off your levels, learn tips on how to create levels, and talk about what you plan to do with Project Spark! Project Spark Community Forums A Gift from Team Dakota We want you to share your Project Spark experience with those closest to you. To allow that we are including four additional codes for you to share with anyone you wish. 76K6R-PUN57-6P856-38M44-MN24X76K7J-4X73U-M3J8J-6TNP5-2KMXX 76K7N-4X4K3-NJ2P7-P56XP-TNNRX 76K85-2PTM7-6NR2R-6X5N8-KJP2X Thank you for signing up for the Project Spark Beta. We look forward to seeing what you will create! Where players create and creators play. Førstemann til mølla for de som vil teste. Endret 8. mars 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Titanfall er ikke store greiene å laste ned på One 16.39 GB http://www.dualshockers.com/2014/03/08/titanfalls-xbox-one-final-download-size-is-16-39-gb-one-third-of-the-pc-version/ Endret 8. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg har et lite problem med nettverket på min Xbox one i form av lagg i spill. Har ingen prroblemer når min stasjonær pc er avskruvd eller nettverkskortet er koblet fra. Med en gang jeg har nettverk på stasjonæren, øker laggen på xboxen, spesielt da på BF4 og COD:Ghost. Noen som har opplevd dette eller eventuelt har en løsning? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg har et lite problem med nettverket på min Xbox one i form av lagg i spill. Har ingen prroblemer når min stasjonær pc er avskruvd eller nettverkskortet er koblet fra. Med en gang jeg har nettverk på stasjonæren, øker laggen på xboxen, spesielt da på BF4 og COD:Ghost. Noen som har opplevd dette eller eventuelt har en løsning? Hvilken linje har du? Har du over 20 mbit vet jeg ikke hva problemet er Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg har et lite problem med nettverket på min Xbox one i form av lagg i spill. Har ingen prroblemer når min stasjonær pc er avskruvd eller nettverkskortet er koblet fra. Med en gang jeg har nettverk på stasjonæren, øker laggen på xboxen, spesielt da på BF4 og COD:Ghost. Noen som har opplevd dette eller eventuelt har en løsning? Hvilken linje har du? Har du over 20 mbit vet jeg ikke hva problemet er Har 70 mbit så skulle ikke være noe problem... Problemet kommer og går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 router sikkert Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blir titanfall 60 fps 1080 p på X1? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Recent list viser ingen uansett om jeg har spilt mot noen på FIFA eller andre spill online. Viser det noe hos dere? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blir titanfall 60 fps 1080 p på X1? Usikkert, har gått noen rykter om at det skal komme en patch som skal fikse det, sånn det er nå er det vel 792p. Tviler egentlig på at de får det helt opp til 1080p, men 900p er nok ikke umulig. Må nok bare vente å se. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Spennende, så nettopp en reklame på Tv for Titanfall til PC. Men under så stod det Xbox 360 å Xbox One Vil si det er den første reklamen for Xbox One i Norge, så da ser det ut som en lansering ikke er langt i fra her i landet Var cdon.no btw som reklamerte Endret 8. mars 2014 av Bare Ban Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Spennende, så nettopp en reklame på Tv for Titanfall til PC. Men under så stod det Xbox 360 å Xbox One Vil si det er den første reklamen for Xbox One i Norge, så da ser det ut som en lansering ikke er langt i fra her i landet Var cdon.no btw som reklamerte Det er nok neppe noe hint hvertfall. Viser bare alle platformer spillet kommerv til, og det er helt klart størt fokus på pc versjonen her til lands. Fikk mail av EA her om dagen hvor kun pc versjonen var nevnt. Endret 8. mars 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Titanfall er ikke store greiene å laste ned på One 16.39 GB http://www.dualshockers.com/2014/03/08/titanfalls-xbox-one-final-download-size-is-16-39-gb-one-third-of-the-pc-version/ 16gb for en multiplayer shooter? Jeg var fullstendig for digital på 360/PS3 men størrelsene vi ser på spillene nå gjør at jeg at ikke er like positiv. For at det skulle blitt noelunde levelig må jeg da oppgradere hastighten ganske mye og betale rundt 400kr mer i måneden bare for raskere linje Frister ikke alt for mye. Det blir 5000 kroner mer i året for "ingenting" for min del. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) 400kr mer i mnd i tillegg til det du betaler nå? Hvilke linje er det du trenger da? Alt ifra 400-600kr gir kjempe bra linjer. Om du ikke bor på vidda da vel å merke... Betaler 549kr for 60Mbit's jeg.. EDIT: Telenor via ADSL tilbyr 15Mbit's til 399kr, 25Mbit's til 499kr og 50Mbit's til 599kr... Endret 8. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Titanfall er ikke store greiene å laste ned på One 16.39 GB http://www.dualshockers.com/2014/03/08/titanfalls-xbox-one-final-download-size-is-16-39-gb-one-third-of-the-pc-version/ 16gb for en multiplayer shooter? Jeg var fullstendig for digital på 360/PS3 men størrelsene vi ser på spillene nå gjør at jeg at ikke er like positiv. For at det skulle blitt noelunde levelig må jeg da oppgradere hastighten ganske mye og betale rundt 400kr mer i måneden bare for raskere linje Frister ikke alt for mye. Det blir 5000 kroner mer i året for "ingenting" for min del. 16GB i dag er jo småtteri etter min mening men Trist for de uten OK internettforbindelse, men da er jo en diskbasert løsning der da Gidder en ikke investere i skikkelig nett faller problemet på egen kappe ihvertfall. Og det driter jo utviklerene i. Endret 8. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) 16 GB er jo ingenting. Er jo ferdig på no time. Betaler 399 for 50 mbit hos Get. Det er jo rimelig. Kan ikke skjønne hvilken hastiget du har.. Vil også si raskt nett gir mye pluss spør du meg. Endret 8. mars 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå