McShortFuse Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dere husker det ryktet om en Titanfall versjon av Xbox One som dukket opp tidligere i år, og som enkelte nettsider spekulerte om den bare var fake? Den viser seg altså å være ekte. Tweeten kommer ifra @thevowel, som jobber for MS, og han sier at "WANT. MT @Respawn hate to post this cause they aren't for sale but @Xbox brought our studio something amazing today:" Den ser utrolig lekker ut da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Grusomt. Sikkert 1337 å ha på gutterommet dog. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Endret 7. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg føler MajorNelson virkelig ønsker at vi skal kjøpe Peggle2... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Peggle 2 var faktisk det første spillet jeg kjøpte. Ikke påvirket av Major Nelson, men.Nå funker endelig tv her. Var visst Get-boksen som hadde hengt seg. Endret 7. mars 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg føler MajorNelson virkelig ønsker at vi skal kjøpe Peggle2... Peggle 2 er konge, men ja. Han gamer det hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Ting tyder på at vi nærmer oss norsk launch ja...... Elkjøp og Lefdal har fjernet sin import-versjon fra nettsidene, og XboxOne norsk utgave er priset tilbake til opprinnelige 3.990,- som den startet på da forhåndsbestillingene kom i fjor. (Prisen gjelder Elkjøp i skrivende stund. Lefdal er 500,- dyrere) Endret 7. mars 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) La merke til det igår jeg også...dem hadde også lagt til Ryse spillet på Elkjøp. Om dem plutselig får den ut til lansering av Titanfall så kommer nok mange til å bli overlykkelige. Tviler litt at den evnt kommer så tidlig...men skader ikke å være optimist. Endret 7. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 På en måte håper jeg denne måneden, men pga jeg nettopp har betalt årsavgift/veiavgift så håper jeg neste måned. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ser at Ellos.no har "levering 25. mars". Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fra Gamezone sine sider....hmmm Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sett det selv. Men har en følelse om at Gamezone alltid sier bekreftet på slike varer. Så folk skal kjøpe, selv om dem ikke vet når den slippes Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 La merke til det igår jeg også...dem hadde også lagt til Ryse spillet på Elkjøp. Om dem plutselig får den ut til lansering av Titanfall så kommer nok mange til å bli overlykkelige. Tviler litt at den evnt kommer så tidlig...men skader ikke å være optimist. Hva mener du? Blir den bundlet med Ryse, eller var bare Ryse kommet opp i hyllene? Elkjøp har jo en del XboxOne-titler i butikkhyllene allerede, og de har vært der en stund. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 La merke til det igår jeg også...dem hadde også lagt til Ryse spillet på Elkjøp. Om dem plutselig får den ut til lansering av Titanfall så kommer nok mange til å bli overlykkelige. Tviler litt at den evnt kommer så tidlig...men skader ikke å være optimist. Hva mener du? Blir den bundlet med Ryse, eller var bare Ryse kommet opp i hyllene? Elkjøp har jo en del XboxOne-titler i butikkhyllene allerede, og de har vært der en stund. Mente at en får kjøpt Ryse hos Elkjop.no nå. Dem har ikke hatt det for salg før et par dager siden. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) La merke til det igår jeg også...dem hadde også lagt til Ryse spillet på Elkjøp. Om dem plutselig får den ut til lansering av Titanfall så kommer nok mange til å bli overlykkelige. Tviler litt at den evnt kommer så tidlig...men skader ikke å være optimist. Hva mener du? Blir den bundlet med Ryse, eller var bare Ryse kommet opp i hyllene? Elkjøp har jo en del XboxOne-titler i butikkhyllene allerede, og de har vært der en stund. Mente at en får kjøpt Ryse hos Elkjop.no nå. Dem har ikke hatt det for salg før et par dager siden. Ser også at det skal sendes 19. Mars noe som stemmer veldig med en lansering 21. Mars da elkjøp alltid sender ut to dager i forveien. Begynner faktisk å tro at rykte om norsk xbox one lansering faktisk blir 21. Mars, men utrolig rart at man ikke har hørt noe enda... EDIT: Ser også ut som spaceworld vet hvor mange de får inn. Har igjen 79 stk.. Its time... Endret 7. mars 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er vel lov å håpe på lansering nå? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er vel lov å håpe på lansering nå? Nei. Det er ingen offisiell dato. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er vel lov å håpe på lansering nå? Nei. Det er ingen offisiell dato. No shit, haha. Men er lov å håpe 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde ikke blitt overrasket om den kom rundt juletider. Ikke at det gjør noe for min del, ettersom jeg solgte min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå