Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Dere husker det ryktet om en Titanfall versjon av Xbox One som dukket opp tidligere i år, og som enkelte nettsider spekulerte om den bare var fake? Den viser seg altså å være ekte.

BiFYssgCIAA14Z2.jpg

Tweeten kommer ifra @thevowel, som jobber for MS, og han sier at "WANT. MT @Respawn hate to post this cause they aren't for sale but @Xbox brought our studio something amazing today:"

Den ser utrolig lekker ut da. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Peggle 2 var faktisk det første spillet jeg kjøpte. Ikke påvirket av Major Nelson, men.

Nå funker endelig tv her. Var visst Get-boksen som hadde hengt seg.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Ting tyder på at vi nærmer oss norsk launch ja......

Elkjøp og Lefdal har fjernet sin import-versjon fra nettsidene, og XboxOne norsk utgave er priset tilbake til opprinnelige 3.990,- som den startet på da forhåndsbestillingene kom i fjor.

(Prisen gjelder Elkjøp i skrivende stund. Lefdal er 500,- dyrere)

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

La merke til det igår jeg også...dem hadde også lagt til Ryse spillet på Elkjøp. Om dem plutselig får den ut til lansering av Titanfall så kommer nok mange til å bli overlykkelige.

Tviler litt at den evnt kommer så tidlig...men skader ikke å være optimist. :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

La merke til det igår jeg også...dem hadde også lagt til Ryse spillet på Elkjøp. Om dem plutselig får den ut til lansering av Titanfall så kommer nok mange til å bli overlykkelige.

Hva mener du?

Blir den bundlet med Ryse, eller var bare Ryse kommet opp i hyllene?

Elkjøp har jo en del XboxOne-titler i butikkhyllene allerede, og de har vært der en stund.

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Elkjøp har jo en del XboxOne-titler i butikkhyllene allerede, og de har vært der en stund.

Mente at en får kjøpt Ryse hos Elkjop.no nå. Dem har ikke hatt det for salg før et par dager siden.

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Mente at en får kjøpt Ryse hos Elkjop.no nå. Dem har ikke hatt det for salg før et par dager siden.

Ser også at det skal sendes 19. Mars noe som stemmer veldig med en lansering 21. Mars da elkjøp alltid sender ut to dager i forveien.

Begynner faktisk å tro at rykte om norsk xbox one lansering faktisk blir 21. Mars, men utrolig rart at man ikke har hørt noe enda...

EDIT: Ser også ut som spaceworld vet hvor mange de får inn. Har igjen 79 stk..

Its time...

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...