aBadMan Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 I will! Edit: Ehm, er Twitter kontoen hans XboxP3 ? Ja. Men tviler på at han svarer, ingen av dem har svart meg ihvertfall. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hehe joda, vi må bare mase på dem Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 http://www.speedtest.net/my-result/i/784838627 Linjen akkurat nå Mye lag nå på ghosts, dritt!!! Flere som plages? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Woop, woop! Defense Grid 2 kommer til blant annet Xbox One senere i år. http://www.xboxachievements.com/news/news-17521-Defense-Grid-2-Heading-to-Xbox-One-Later-This-Year.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Sjekka på settings her nå på ny updaten på power and start up. på instant on har det stått resume games fast BETA hele tiden. nå står det resume games quickly , står ikke beta lengre. noen som har testet dette om det er stor forskjell å hva d gjør ? resume games quickly er nice! går du ut av et spill (hvor som helst ingame) og gjør noe annet, så vil du spille igjen senere, start spillet så starter den akkurat der du stoppa. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Sendte Phil Spencer en tweet akkurat nå, hvor jeg spurte om når vi kunne forvente å høre om en lansering i de gjenværende landene. Også nevnte jeg at det har gått et rykte om en vår-lansering en stund. Så da får vi se hva, eller om, han svarer på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Er det normalt at første oppstart tar 1,5 time? Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 http://www.speedtest.net/my-result/i/784838627 Linjen akkurat nå Mye lag nå på ghosts, dritt!!! Flere som plages? Jeg har 70 linje og opplever lagg på BF4 og da jeg hadde Titanfall beta. Tror det er routeren min siden det gikk fint via mobilnettet på mobilen min :/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Er det normalt at første oppstart tar 1,5 time? Hvor i oppstarten da? Updaten kan vel ta veldig lang tid om man har dårlig nett, men ellers skal det kun ta 15-20 min og ha alt set 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Sendte Phil Spencer en tweet akkurat nå, hvor jeg spurte om når vi kunne forvente å høre om en lansering i de gjenværende landene. Også nevnte jeg at det har gått et rykte om en vår-lansering en stund. Så da får vi se hva, eller om, han svarer på det. Bra! Jo fler vi er jo lettere ser dem det Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hahahhaha nei xD Er det normalt at første oppstart tar 1,5 time? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ehm dolby på ny updaten , funke ikke som den ska får knirking i headsette å igjennom tvn når æ ska sjå tv. Det her må fixes tvert. det funka ein time feilfritt med dolby , og det va jævlig awesome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ordna seg. Bare en klikk i oppstarten. Angående å sette opp TV. Med Get for jeg bare opp en rosa/lilla skjerm. Noen tips for å sette opp Get-boks og Xbox One? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Ordna seg. Bare en klikk i oppstarten. Angående å sette opp TV. Med Get for jeg bare opp en rosa/lilla skjerm. Noen tips for å sette opp Get-boks og Xbox One? Ehh.. Man kobler bare dekoderen inn i HDMI inngangen. One guide osv fungerer ikke enda.. Om det ikke funker har du nok en dårlig HDMI kabel Endret 6. mars 2014 av Deivid_1337 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bruker den som fulgte med. Rart det bare vises et lilla bilde. For prøve meg litt frem Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bruker den som fulgte med. Rart det bare vises et lilla bilde. For prøve meg litt frem Prøv en bedre en. Jeg bruker den som fulgte med Mikro boksen. Funker bra her 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvis jeg kjøper Xbox One fra US må jeg ha en annen type strømforsyning da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja, men hvorfor ikke kjøpe fra Microsoft Store i Tyskland f. eks? Billigere totalt, og samme strømforsyning som her hjemme. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 IGN viser litt hvordan det er å streame ifra XBO. http://blog.twitch.tv/2014/03/video-walkthrough-twitch-broadcasting-on-xbox-one/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå