Matsern117 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 da er beta updaten ferdig. får noen av derre update nå så er det updaten dere får. for den har bynnt å gå ut nå skriver xbox på facebook og har med bilder. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg! Og 2x2 timer er mere enn nok for meg. For da kan jeg re-playe på vanskeligere og vanskeligere. For meg er ikke lengden av et spill avgjørende for hvor godt det er. Resogun varer ikke lenge, men jammen er det ett av de spillene jeg har lagt mange timer i likevel. Meg og! Bare man slipper å ha Gold for å spille "singelplayeren" så blir jeg å kjøpe TitanFall. Nytet Resogun veldig lenge selvom det er kun et indie spill. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Sjekk her da Xbox video og musikk fungerer nå på norsk! Edit: iallfall xbox video dukker opp norsk, men trykket lei film til 49 kr på Thor 2 , men får bare feilmelding M Endret 5. mars 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 det er vel ikke så positivt hvis det er den norske avdelingen av xbox video Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Gode nyheter. Når det gjelder Xbox Video, har man tilgang til det amerikanske markedet eller det norske? NIRD: Det norske er jo ikke så ille. Jeg savner norske filmer. Endret 5. mars 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Sjekk her da Xbox video og musikk fungerer nå på norsk! fant ut d Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) det er vel ikke så positivt hvis det er den norske avdelingen av xbox video us fungerte uansett ikke på xbox video. bruker VUDU der Men tyder på at nordisk lansering ikke er så langt unna Endret 5. mars 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Gode nyheter. Når det gjelder Xbox Video, har man tilgang til det amerikanske markedet eller det norske? NIRD: Det norske er jo ikke så ille. Jeg savner norske filmer. bare det at det koster 50kr for å leie en film, når det koster 30kr andre steder. men ja kjekt å ha Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Da var oppdateringen i boks(x). Fikk også oppdatert kontrollern så nå fungerer audio-out med adapteret som ups leverte på døra i dag. Så var det bare å vente på Titanfall. Endret 5. mars 2014 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Leide bad granpa på windows 8 Fungerer fint på xbox video via xbox one Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Media Remote... Må vel ha en slik også... Da er det bare å vente på Norsk release så vi får støtte for One Guide så er vel det meste på plass Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Sjekk her da Xbox video og musikk fungerer nå på norsk! Edit: iallfall xbox video dukker opp norsk, men trykket lei film til 49 kr på Thor 2 , men får bare feilmelding M Netflixen er også helt norsk nå. Xbox Video er delvis norsk. MANGE skrivefeil siste jeg sjekka. Blant annet "Kaptiant Phillips"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Kan det tyde på at norsk lansering nærmer seg? Kanskje? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Sjekk her da Xbox video og musikk fungerer nå på norsk! Edit: iallfall xbox video dukker opp norsk, men trykket lei film til 49 kr på Thor 2 , men får bare feilmelding M Netflixen er også helt norsk nå. Xbox Video er delvis norsk. MANGE skrivefeil siste jeg sjekka. Blant annet "Kaptiant Phillips"... Jepp, de har vel hatt det rimelig travelt for å tilpasse seg lokaliseringen etter utsettelsen Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 flere som har fått updaten. sitter med avslått xbox nå å venter på at noe kanskje skal skje Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Xbox One blir nok lansert denne måneden eller neste i dem landene som ikke har den, deriblant Norge. Dem som venter enda så burde Xbox One komme når TitanFall er lansert hadde vært et sjakktrekk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Xbox One blir nok lansert denne måneden eller neste i dem landene som ikke har den, deriblant Norge. Dem som venter enda så burde Xbox One komme når TitanFall er lansert hadde vært et sjakktrekk. Helt garantert ikke. Vi får nok datoen måneder i forveien slik at konsoller og spill kan forhåndsbestilles. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Xbox One blir nok lansert denne måneden eller neste i dem landene som ikke har den, deriblant Norge. Dem som venter enda så burde Xbox One komme når TitanFall er lansert hadde vært et sjakktrekk. Tipper slutten av April. Ikke noe denne måneden hvertfall. Det er sikkert Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Finnes det noen måte å tvinge fram oppdateringen på, eller må en bare vente og se? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Finnes det noen måte å tvinge fram oppdateringen på, eller må en bare vente og se? Bare vente, min kom i går mens den var påslått faktisk. Var du i preview? Eller så kan det nok ta litt tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå