uggy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Er det mulig å bruke kinect tv-funksjonen med en innebygd tv-tuner? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Tror du de betaler Twitch for den økte båndbredden? Om dataene sendes rett fra konsollene til Twitch, så må det rett å slett være i avtalene de blir enige om båndbredde, kvalitet etc. Nå starter konspirasjonsteoriene.. Endret 4. mars 2014 av Maury 2 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Batman Arkham Knight fra Rocksteady... Gærn trailer. På slutten listes kun PS4 og Xbox One opp. Endelig et AAA spill spesialutviklet for next gen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tror du de betaler Twitch for den økte båndbredden? Om dataene sendes rett fra konsollene til Twitch, så må det rett å slett være i avtalene de blir enige om båndbredde, kvalitet etc. Nå starter konspirasjonsteoriene.. ??? Nå må du virkelig forklare... Eller er det fanboyen i deg som ser ild uten røyk. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tror du de betaler Twitch for den økte båndbredden? Om dataene sendes rett fra konsollene til Twitch, så må det rett å slett være i avtalene de blir enige om båndbredde, kvalitet etc. Nå starter konspirasjonsteoriene.. Nå er det jo slik det fungerer da, Microsoft fikser bedre avtale med Twitch = bedre båndbredde. Sony mer gniene = lavere båndbredde. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ja det var det jeg lurte på. Om ikke ms er inne med serverene deres. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 MajorNelson streamer ifra XBO nå...ser veldig nice ut! Kan flytte på kamera osv osv http://www.twitch.tv/majornelson EDIT: Lyd og bilde kvalitet er ihvertfall overlegen hva en får ifra PS4...han bruker headsettet som følger med... EDIT2: En mye bedre løsning en hva som er på PS4 synes jeg. Og det beste er at det kommer neste uke til alle EDIT3: Dem som gikk glipp av det kan se det her. Tror du de betaler Twitch for den økte båndbredden? Om dataene sendes rett fra konsollene til Twitch, så må det rett å slett være i avtalene de blir enige om båndbredde, kvalitet etc. Da har vel streaming til PS4 bare en ting MS ikke har ennå, interaktiviteten. Vi får se om dette blir noe morsomt, eller om det blir en gimmik som mye annet. Tja...ikke godt å si. Synes det ville være litt rart om det må på plass spesielle avtaler for kvalitet på streaming når en tenker på at mesteparten av streamene er ifra PC brukere som har veldig bra kvalitet. Men det jeg har lagt merke til på streams ifra PS4 er at det varierer veldig ifra spill til spill. Om jeg skulle gjette så kan det nesten se ut som det er litt opp til utviklerne å bestemme hvor bra kvaliteten kan bli. Hvorfor dem evnt gjør dette kan en jo da lure litt på... Eneste som faller meg inn er at det krever mer av konsollen og at dem ikke har mulighet til å ha den på maks på alt. Men da igjen så høres det litt rart ut også siden PS4 akkurat som XBO skal ha en egen dedikert hardware bit for akkurat dette... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tja...ikke godt å si. Synes det ville være litt rart om det må på plass spesielle avtaler for kvalitet på streaming når en tenker på at mesteparten av streamene er ifra PC brukere som har veldig bra kvalitet. Men det jeg har lagt merke til på streams ifra PS4 er at det varierer veldig ifra spill til spill. Om jeg skulle gjette så kan det nesten se ut som det er litt opp til utviklerne å bestemme hvor bra kvaliteten kan bli. Hvorfor dem evnt gjør dette kan en jo da lure litt på... Eneste som faller meg inn er at det krever mer av konsollen og at dem ikke har mulighet til å ha den på maks på alt. Men da igjen så høres det litt rart ut også siden PS4 akkurat som XBO skal ha en egen dedikert hardware bit for akkurat dette... Spørs vel litt hva båndbredde spillet du spiller tygger opp også, Den du linket med Major Nelson var jo i menyen på Peggle og ikke stort annet, all båndbredden går til streamingen. Si du spiller en MMO eller et eller anna onlinespill og skal streame, eller du sitter ikke på linja som de har fra Microsoft HQ, Jeg er mer spent på å se hva det ser ut som når vanlige mannen i gata begynner å streame, om det vil se så mye annerledes ut enn kvaliteten som er på de som streamer fra PS4. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 For å si det slik, kvaliteten er ganske ræva når jeg streamer med 600 kbit/s linja mi Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tja...ikke godt å si. Synes det ville være litt rart om det må på plass spesielle avtaler for kvalitet på streaming når en tenker på at mesteparten av streamene er ifra PC brukere som har veldig bra kvalitet. Men det jeg har lagt merke til på streams ifra PS4 er at det varierer veldig ifra spill til spill. Om jeg skulle gjette så kan det nesten se ut som det er litt opp til utviklerne å bestemme hvor bra kvaliteten kan bli. Hvorfor dem evnt gjør dette kan en jo da lure litt på... Eneste som faller meg inn er at det krever mer av konsollen og at dem ikke har mulighet til å ha den på maks på alt. Men da igjen så høres det litt rart ut også siden PS4 akkurat som XBO skal ha en egen dedikert hardware bit for akkurat dette... Spørs vel litt hva båndbredde spillet du spiller tygger opp også, Den du linket med Major Nelson var jo i menyen på Peggle og ikke stort annet, all båndbredden går til streamingen. Si du spiller en MMO eller et eller anna onlinespill og skal streame, eller du sitter ikke på linja som de har fra Microsoft HQ, Jeg er mer spent på å se hva det ser ut som når vanlige mannen i gata begynner å streame, om det vil se så mye annerledes ut enn kvaliteten som er på de som streamer fra PS4. Hvilke båndbredde du har vil selvfølgelig alltid være en faktor. En må ha en grei linje ut og så blir ting litt anderledes i bevegelse..med tanke på pixelering osv. Skal bli spennende å se hvordan det blir...finner ut det neste uke. Jeg har 60Mbit/s ut så burde finne raskt ut om det er bedre eller ikke Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Fikk nettop en ny xone opdatering Lenke til kommentar
Booz Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Fikk nettop en ny xone opdatering Nice, er det party chat updaten? Er du med i betaen forresten? ser ikke det står noe nytt software release her http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/system-update-operating-system Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Fikk nettop en ny xone opdatering Nice, er det party chat updaten? Er du med i betaen forresten? ser ikke det står noe nytt software release her http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/system-update-operating-system Er bare final build Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Faen chapter 5 ødela thief. spille handler om å loote shit å være silent ikke bli skremt å sitte å sjelve for hva som kommer neste xD. jævla dritt fikk ikke loota en skit pga jævla creepy oppdrag. Hater fuckings skummle spill og drit , så det måtte jo bare komme nå som det bynnte å bli gøyxD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Batman Arkham Knight fra Rocksteady... Gærn trailer. På slutten listes kun PS4 og Xbox One opp. Endelig et AAA spill spesialutviklet for next gen. det burde se sånn ut in-game Er det mulig å bruke kinect tv-funksjonen med en innebygd tv-tuner? hva mener du med Kinect tv-funksjon? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er det mulig å bruke kinect tv-funksjonen med en innebygd tv-tuner? Om du har et tv hvor rikstv eller canal digitalkortet står i tv'en så får du ikke brukt xbox one slik det er tenkt. Da får du få deg en ekstern dekoder. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Litt info om updaten som er ute til XBO idag. Merk at Twitch streaming ikke er klart før neste uke. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=776078 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Improved Multiplayer & Party chat Cross title party chat Party chat on by default Easier multiplayer invites Easier multiplayer joining Ability to see what the people in your party are doing Improved friends list + profile Improved friends list utility & speed of access Ability to see people you recently played games with See when friends are broadcasting including live broadcast thumbnails in activity feed Get to a friend’s profile faster using type-ahead suggestions Contextual app menu actions on friends list and activity feed items Enabled more multiplayer (join and invite) actions on user profiles 54 new contest-winning gamerpics Twitch TV live streaming support Broadcast gameplay on Twitch.TV through Xbox LIVE Voice support for starting and ending broadcast Bringing out social in home See favorite friends currently online See friends broadcasting gameplay Miscellaneous shell improvements Improved notification center experiences including “quiet mode” View Game Clips while in snap mode Protect user settings with passkey Browser improvements Control Bing and Google maps with gesture and controller Quick search when highlighting a term on a page When searching from Bing search on the console, direct link to Internet Explorer in order to see additional web results. New Devices - Driver and Firmware updates Firmware update to the Xbox One controller to support the Xbox One stereo headset adapter Support for 1st and 3rd party headsets Driver updates for the Xbox One Media Remote SmartGlass Improvements Push notification to your device for Xbox Live messages Quickly see what a friend is doing including presence and recent Enhanced viewing of personal and a friend's game progress and clips Ability to close snap from SmartGlass Live TV 50Hz fix – users can set the Live TV app to display at 50Hz for full or fill modes Volume up/down adjustments – user can tailor the number of volume increments when using “volume up” or “volume down” commands IR blasting of power & volume to TVs/AVRs in all regions AVR setup maps to include model number for most sound bars or AVRs when setting up TV Improved audio output support SPDIF (optical out) now supports 5.1 Dolby Digital enabling devices such as sound bars with only optical in to be able to receive 5.1 Dolby Digital from console over optical HDMI output now supports stereo uncompressed, 5.1 uncompressed, 7.1 uncompressed or 5.1 Dolby Digital or 5.1 DTS (5.1 Dolby Digital new for March) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Veldig mange gode ting der altså, mye skulle selvfølgelig vært på plass før lansering dog.. Titanfall "enspiller" biten vil være rundt 2 timer før hver side, så ville ikke ha hatt høye forhåpninger om man ikke planlegger å spille dette online http://www.dualshockers.com/2014/03/04/titanfalls-campaign-will-last-two-hours-for-each-side-dlc-confirmed-but-no-microtransactions/ Men hvem kjøper vel egentlig dette for enspilleren? Endret 5. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg! Og 2x2 timer er mere enn nok for meg.For da kan jeg re-playe på vanskeligere og vanskeligere. For meg er ikke lengden av et spill avgjørende for hvor godt det er. Resogun varer ikke lenge, men jammen er det ett av de spillene jeg har lagt mange timer i likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå