Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå på facebook siden til project spark og skaff dere koder til betan idag :D sign up now :)

Takk for tipset :) Da er den ferdig nedlastet til jeg kommer hjem!

fått kode ?

"kjøpte" den jeg via en link inne på facebook. Så da stod det at den snart ville ligge klar på konsollen min.

Lenke til kommentar

Ja det bare å begynne å glede seg. Har ikke maktet de siste COD spillene, siden man må spille så djævelsk for å kunne hevde seg, men Titanfall virket enklere for casual players å spille. Easy to learn, difficult to master.

Men synd de ikke lot xbox 360 ligge igjen i støvet, spillet kunne nok ha vært enda bedre med større brett og kanskje 12 vs 12, men spørs om det lot seg gjøre på xbox 360. Kanskje MS kunne boostet Xbox One enda mer om det var only for nextgen consoles and pc.

Lenke til kommentar

Gå på facebook siden til project spark og skaff dere koder til betan idag :D sign up now :)

Takk for tipset :) Da er den ferdig nedlastet til jeg kommer hjem!

fått kode ?

"kjøpte" den jeg via en link inne på facebook. Så da stod det at den snart ville ligge klar på konsollen min.

Må vel ha kode for å aktivere :)

Lenke til kommentar

Må vel ha kode for å aktivere

Lol, ja så langt tenkte jo ikke jeg :p Men ok, blir ikke spilling i kveld etter jobb uansett!

Skikkelig fet den Titanfall traileren også :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Å gud Johannes det er flaut å lese slike butthurt fanboy kommentarer. Synes godt andre her inne kan si i fra, slikt skaper bare dårlig stemning rundt i hele forumet.

Nå trenger du ikke å spre dine "du er så butthurt"-kommentarer i hytt og vær.

Det har vært side opp og side ned i Xbox One VS ps4-tråden om hvor mye bedre ps4 er.

Johannes var sikkert bare litt sarkastisk. Ha nå litt humor, for svingende.

(Ja, jeg er butthurt, jeg også. Jeg skrev det for deg, så slapp du.)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Kan gå innom der på vei hjem fra jobb og sjekke. Husker du om det var samme pris?

Nope. Snakket forresten med fyren nå, og han slutta i desember så han var ikke klar over det.

Gamestop hadde ikke Titanfall-kontrolleren. Den fantes ikke i systemet dems engang. Ser ut som Game er de eneste som selger den, foreløpig.

Lenke til kommentar

Å gud Johannes det er flaut å lese slike butthurt fanboy kommentarer. Synes godt andre her inne kan si i fra, slikt skaper bare dårlig stemning rundt i hele forumet.

Dårlig dag i dag? Eg mente dette som en spøk. Du er uansett ikke riktig person å snakke om fanboys for å bruke ditt ord. Var ikke så mange dager siden Xbox One ble Xbox shit 1. Så du må ikke komme her på en hvit hest.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dårlig dag i dag? Eg mente dette som en spøk. Du er uansett ikke riktig person å snakke om fanboys for å bruke ditt ord. Var ikke så mange dager siden Xbox One ble Xbox shit 1. Så du må ikke komme her på en hvit hest.

OMG du har ennå ikke skjønt det innlegget. Heldigvis gjorde andre det.

Edit: IKke svar. Vi tar det på PM, er dritt lei av at vi ødelegger tråder med tull og fanskap.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

MajorNelson streamer ifra XBO nå...ser veldig nice ut! Kan flytte på kamera osv osv http://www.twitch.tv/majornelson

EDIT: Lyd og bilde kvalitet er ihvertfall overlegen hva en får ifra PS4...han bruker headsettet som følger med...

EDIT2: En mye bedre løsning en hva som er på PS4 synes jeg. Og det beste er at det kommer neste uke til alle :)

EDIT3: Dem som gikk glipp av det kan se det her.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

MajorNelson streamer ifra XBO nå...ser veldig nice ut! Kan flytte på kamera osv osv http://www.twitch.tv/majornelson

EDIT: Lyd og bilde kvalitet er ihvertfall overlegen hva en får ifra PS4...han bruker headsettet som følger med...

EDIT2: En mye bedre løsning en hva som er på PS4 synes jeg. Og det beste er at det kommer neste uke til alle :)

EDIT3: Dem som gikk glipp av det kan se det her.

Tror du de betaler Twitch for den økte båndbredden? Om dataene sendes rett fra konsollene til Twitch, så må det rett å slett være i avtalene de blir enige om båndbredde, kvalitet etc.

Da har vel streaming til PS4 bare en ting MS ikke har ennå, interaktiviteten. Vi får se om dette blir noe morsomt, eller om det blir en gimmik som mye annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...