Booz Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Project spark betaen kan nå lastes ned, kan enten søke i xboxstore eller bruke denne linken https://store.xbox.com/en-GB/Xbox-One/Games/Project-Spark/4c48886c-2de2-48b8-8ec3-4f87424b2ff5 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Bra de fikser på alle party/game invitene i patchen som kommer i mars Glad jeg har bestilt xbox one nå http://www.ign.com/videos/2014/03/03/does-xbox-ones-march-update-fix-party-chat Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Gå på facebook siden til project spark og skaff dere koder til betan idag sign up now Takk for tipset Da er den ferdig nedlastet til jeg kommer hjem! fått kode ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Gå på facebook siden til project spark og skaff dere koder til betan idag sign up now Takk for tipset Da er den ferdig nedlastet til jeg kommer hjem! fått kode ? "kjøpte" den jeg via en link inne på facebook. Så da stod det at den snart ville ligge klar på konsollen min. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ja det bare å begynne å glede seg. Har ikke maktet de siste COD spillene, siden man må spille så djævelsk for å kunne hevde seg, men Titanfall virket enklere for casual players å spille. Easy to learn, difficult to master. Men synd de ikke lot xbox 360 ligge igjen i støvet, spillet kunne nok ha vært enda bedre med større brett og kanskje 12 vs 12, men spørs om det lot seg gjøre på xbox 360. Kanskje MS kunne boostet Xbox One enda mer om det var only for nextgen consoles and pc. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Gå på facebook siden til project spark og skaff dere koder til betan idag sign up now Takk for tipset Da er den ferdig nedlastet til jeg kommer hjem! fått kode ? "kjøpte" den jeg via en link inne på facebook. Så da stod det at den snart ville ligge klar på konsollen min. Må vel ha kode for å aktivere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Må vel ha kode for å aktivere Lol, ja så langt tenkte jo ikke jeg Men ok, blir ikke spilling i kveld etter jobb uansett! Skikkelig fet den Titanfall traileren også Endret 4. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Å gud Johannes det er flaut å lese slike butthurt fanboy kommentarer. Synes godt andre her inne kan si i fra, slikt skaper bare dårlig stemning rundt i hele forumet.Nå trenger du ikke å spre dine "du er så butthurt"-kommentarer i hytt og vær.Det har vært side opp og side ned i Xbox One VS ps4-tråden om hvor mye bedre ps4 er. Johannes var sikkert bare litt sarkastisk. Ha nå litt humor, for svingende. (Ja, jeg er butthurt, jeg også. Jeg skrev det for deg, så slapp du.) Endret 4. mars 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan gå innom der på vei hjem fra jobb og sjekke. Husker du om det var samme pris? Nope. Snakket forresten med fyren nå, og han slutta i desember så han var ikke klar over det. Gamestop hadde ikke Titanfall-kontrolleren. Den fantes ikke i systemet dems engang. Ser ut som Game er de eneste som selger den, foreløpig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Bummer. Da finner jeg heller ut noe annet å bruke pengene på. Tror jeg har til september å bruke pengene jeg har igjen på gavekortet på Gamestop uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Synes Titanfall-traileren var dritkjip, men så kan jeg vel ikke huske sist jeg digga en spilltrailer heller, da. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Å gud Johannes det er flaut å lese slike butthurt fanboy kommentarer. Synes godt andre her inne kan si i fra, slikt skaper bare dårlig stemning rundt i hele forumet. Dårlig dag i dag? Eg mente dette som en spøk. Du er uansett ikke riktig person å snakke om fanboys for å bruke ditt ord. Var ikke så mange dager siden Xbox One ble Xbox shit 1. Så du må ikke komme her på en hvit hest. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Synes Titanfall-traileren var dritkjip, men så kan jeg vel ikke huske sist jeg digga en spilltrailer heller, da. Ja, og kanskje litt for lite "nytt" i traileren enn hva man ville forventa med ting som er ikke avslørt rundt spillet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Å gud Johannes det er flaut å lese slike butthurt fanboy kommentarer. Synes godt andre her inne kan si i fra, slikt skaper bare dårlig stemning rundt i hele forumet. Dårlig dag i dag? Eg mente dette som en spøk. Du er uansett ikke riktig person å snakke om fanboys for å bruke ditt ord. Var ikke så mange dager siden Xbox One ble Xbox shit 1. Så du må ikke komme her på en hvit hest. OMG du har ennå ikke skjønt det innlegget. Heldigvis gjorde andre det. Edit: IKke svar. Vi tar det på PM, er dritt lei av at vi ødelegger tråder med tull og fanskap. Endret 4. mars 2014 av UrgeLoL Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) MajorNelson streamer ifra XBO nå...ser veldig nice ut! Kan flytte på kamera osv osv http://www.twitch.tv/majornelson EDIT: Lyd og bilde kvalitet er ihvertfall overlegen hva en får ifra PS4...han bruker headsettet som følger med... EDIT2: En mye bedre løsning en hva som er på PS4 synes jeg. Og det beste er at det kommer neste uke til alle EDIT3: Dem som gikk glipp av det kan se det her. Endret 4. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Da var headset adapteret til xbox kontrollern min sendt fra MS. Skal bli greit å bare plugge i favorittheadsettet som på PS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Da var headset adapteret til xbox kontrollern min sendt fra MS. Skal bli greit å bare plugge i favorittheadsettet som på PS4. Hvilket adapter er dette ? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Da var headset adapteret til xbox kontrollern min sendt fra MS. Skal bli greit å bare plugge i favorittheadsettet som på PS4. Hvilket adapter er dette ? http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/headsets/stereo-headset-adapter#fbid=_9vfghwm_XT Kommer støtte for det i patchen som kommer på fredag. 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 MajorNelson streamer ifra XBO nå...ser veldig nice ut! Kan flytte på kamera osv osv http://www.twitch.tv/majornelson EDIT: Lyd og bilde kvalitet er ihvertfall overlegen hva en får ifra PS4...han bruker headsettet som følger med... EDIT2: En mye bedre løsning en hva som er på PS4 synes jeg. Og det beste er at det kommer neste uke til alle EDIT3: Dem som gikk glipp av det kan se det her. Tror du de betaler Twitch for den økte båndbredden? Om dataene sendes rett fra konsollene til Twitch, så må det rett å slett være i avtalene de blir enige om båndbredde, kvalitet etc. Da har vel streaming til PS4 bare en ting MS ikke har ennå, interaktiviteten. Vi får se om dette blir noe morsomt, eller om det blir en gimmik som mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå