IngveR Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ingen som har en kode for Dashboard Preview til Xbox One ekstra? Leste at en kan laste ned Twitch appen nå om en er i preview programmet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Godt mulig den kommer i kveld for alle. Ny build kom i natt New build rolling out tonight: xb_rel_1403.14031-2200!Right now we're very close to releasing the update to the general public! Tonight's build update contains general bug fixes and tweaks, and it will be much smaller than the last update. There have been several great bugs found by the update preview community that the developers have been working on, and we've had great suggestions for new features as well as optimizations for existing ones. Thank you for taking the time to preview the update and share your thoughts with us on your experience! Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Den er litt kul, men søren så dyr i grunn. Men lurer på om jeg skal plukke opp en. Har 600 kroner til overs på et Gamestop-gavekort jeg må ta i bruk snart. Og alle andre spill jeg skal skaffe framover kjøper jeg via nettet eller har bestilt andre steder allerede. Har ikke funnet kontrolleren hos Gamestop. Kun hos Game. Veldig fristende, men 649 er mye for en kontroller når jeg allerede har en. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mente jeg så en på Gamestop enten på Jernebanetorget eller Generius forrige uke. Men kan ta feil. Skal spørre min mann. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan se ut som XBO vil ha høyere oppløsning når en Streamer en hos PS4. 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan se ut som XBO vil ha høyere oppløsning når en Streamer en hos PS4. Må være en skrivefeil... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan se ut som XBO vil ha høyere oppløsning når en Streamer en hos PS4. Må være en skrivefeil... Hvorfor det? http://r-1.ch/analyzer/results/majornelson.9f7e6a Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan se ut som XBO vil ha høyere oppløsning når en Streamer en hos PS4. Må være en skrivefeil... Hvorfor det? http://r-1.ch/analyzer/results/majornelson.9f7e6a Hadde fått inntrykk at PS4 var best på alle områder, min feil. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Kan se ut som XBO vil ha høyere oppløsning når en Streamer en hos PS4. Må være en skrivefeil... Hvorfor det? http://r-1.ch/analyzer/results/majornelson.9f7e6a Hadde fått inntrykk at PS4 var best på alle områder, min feil. Nei da har du tatt feil. Endret 4. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mente jeg så en på Gamestop enten på Jernebanetorget eller Generius forrige uke. Men kan ta feil. Skal spørre min mann. Kan gå innom der på vei hjem fra jobb og sjekke. Husker du om det var samme pris? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Bare noen få timer igjen til Project Spark beta kommer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan gå innom der på vei hjem fra jobb og sjekke. Husker du om det var samme pris? Nope. Snakket forresten med fyren nå, og han slutta i desember så han var ikke klar over det. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Gå på facebook siden til project spark og skaff dere koder til betan idag sign up now Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ligger demo av LEGO Movie: The Videogame nå. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 South park ser helt konge ut, håper de lager dette til x1. har nettopp,solgt min 360 , og har heller ikke noen pc som kjører spill . så,dette må de få flyttet over til next gen en gang i tiden Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Å gud Johannes det er flaut å lese slike butthurt fanboy kommentarer. Synes godt andre her inne kan si i fra, slikt skaper bare dårlig stemning rundt i hele forumet. 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jøss, UrgeLoL kom inn når noen bemerket seg at One var bedre på noe. Så ikke det komme! 3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jøss, UrgeLoL kom inn når noen bemerket seg at One var bedre på noe. Så ikke det komme! Er innom her daglig og var ikke det at streamen fra Xbox one til pc(browser) hadde større oppløsning og bitrate, men den evinnelige syting til Johannes i alle tråder han har muligheten til. Klarer du ikke se det Maury så sliter du. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Gå på facebook siden til project spark og skaff dere koder til betan idag sign up now Takk for tipset Da er den ferdig nedlastet til jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 92000 musikk videoer er blitt lagt til Xbox Music. http://www.vg247.com/2014/03/04/xbox-music-adds-92000-music-videos-to-xbox-one/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå