Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Kommer an på om du liker lanseringsspillene eller ikke. Jeg digger Forza 5 og Dead Rising 3, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet.

Litt vanskelig å si om jeg liker spilla før jeg har testa dem, men hva koster spilla digitalt viss man bruker US xbl??

Alle nye spill ligger på 60 dollar, bortsett fra Plants vs Zombies og Rayman som ligger på 40 dollar. Ryse har vært på tilbud til 40, mens nå er Zoo Tycoon på tilbud til 40. 60 dollar ble hos meg 375,- for en måned siden. Dollarkursen varierer, men det ligger rundt der.

Forza er Forza, selv om Forza 5 har litt få baner. Du vet hva du får.

Dead Rising 3 har en del fra de to første, men det som skiller er at denne gangen har du ikke så dårlig tid, samt at kartet er mye større. Co-op gjennom hele spillet. Mulighet for å bygge ganske morsomme kjøretøy. Du bør se en videoomtale av spillet. Grafikken er ikke den beste, men underholdningsverdien er høy.

Titanfall kommer 11. mars.

Jeg har valgt USA, California. Det er -9 timer, så det betyr at spill slippes kl 09 norsk tid på releasedagen. Greit å vite hvis du ønsker å kjøre digitalt.

X1 har samme mulighet som PS4 (som jeg ser du eier) til å multitaske ut og inn av spill mens du f.eks. sjekker Marketplace/Store. På X1 så kjører spillet/filmen mens du er i dashboard, og det beste er at spillet faktisk kjører selv om du skrur av maskinen - forutsatt at du har valgt instant on. Med instant on starter maskinen opp lynraskt og spillet kjører allerede så når du trykker på Forza-ikonet så tar det bare et sekund før du er klar til å kjøre.

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har en PS4, ville jeg ikke hastet i vei med kjøp ihvertfall. Med mindre du MÅ spille Forza 5 eller DR3.

kk tror jeg hører på deg siden du alltid snakker rett fra levra :p

Kommer an på om du liker lanseringsspillene eller ikke. Jeg digger Forza 5 og Dead Rising 3, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet.

Litt vanskelig å si om jeg liker spilla før jeg har testa dem, men hva koster spilla digitalt viss man bruker US xbl??

Alle nye spill ligger på 60 dollar, bortsett fra Plants vs Zombies og Rayman som ligger på 40 dollar. Ryse har vært på tilbud til 40, mens nå er Zoo Tycoon på tilbud til 40. 60 dollar ble hos meg 375,- for en måned siden. Dollarkursen varierer, men det ligger rundt der.

Forza er Forza, selv om Forza 5 har litt få baner. Du vet hva du får.

Dead Rising 3 har en del fra de to første, men det som skiller er at denne gangen har du ikke så dårlig tid, samt at kartet er mye større. Co-op gjennom hele spillet. Mulighet for å bygge ganske morsomme kjøretøy. Du bør se en videoomtale av spillet. Grafikken er ikke den beste, men underholdningsverdien er høy.

Titanfall kommer 11. mars.

Jeg har valgt USA, California. Det er -9 timer, så det betyr at spill slippes kl 09 norsk tid på releasedagen. Greit å vite hvis du ønsker å kjøre digitalt.

X1 har samme mulighet som PS4 (som jeg ser du eier) til å multitaske ut og inn av spill mens du f.eks. sjekker Marketplace/Store. På X1 så kjører spillet/filmen mens du er i dashboard, og det beste er at spillet faktisk kjører selv om du skrur av maskinen - forutsatt at du har valgt instant on. Med instant on starter maskinen opp lynraskt og spillet kjører allerede så når du trykker på Forza-ikonet så tar det bare et sekund før du er klar til å kjøre.

eneste spillet som frister så langt er DR3, og som Mala sier så er det like greit å vente litt siden jeg allerede eier en ps4, men den dagen x1 får flere spill som frister så blir den garantert kjøpt...

Titanfall er ikke noe som frister siden jeg liker best sp spill, og har forstått det sånn att det spillet ikke har noen sp i det hele tatt....

Men takk for svar uansett folkens... :D

Lenke til kommentar

Venter du en stund med å kjøpe Xbox One så kan det jo hende at DR3 er nede på 40 dollar når du får maskinen i hus ;) Hvis det ikke hadde vært noen spill som fristet så hadde nok jeg også ventet siden du allerede har PS4 og multiplattformspill er bedre der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

tenkte at det ville være litt AC for uansett hva folk sier, synes jeg AC er en konge serie. Har spilt alle spillene som har kommet ut i den serien.

Thief.. ble jeg plutselig litt mer usikker på.

Kurrant spill Thief tok sjangsen og liker settings og historien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vurderer og skaffe meg en Xbox One Import med Titanfall. Men jeg synes ikke grafikken på Titanfall ser Next Gen ut overhode. Er dette fordi dem har har lagdt ut bilder fra betaen. Ikke det ferdige produkt? For meg betyr det mye og kunne SE at jeg har kjøpt en Next Gen konsoll med et spill som ser bedre ut enn dagens konsoller. Jeg synes forsatt at Halo 4 ser 1000x bedre ut enn noen av spillene til Xbox One per dags dato

Lenke til kommentar

Jeg vurderer og skaffe meg en Xbox One Import med Titanfall. Men jeg synes ikke grafikken på Titanfall ser Next Gen ut overhode. Er dette fordi dem har har lagdt ut bilder fra betaen. Ikke det ferdige produkt? For meg betyr det mye og kunne SE at jeg har kjøpt en Next Gen konsoll med et spill som ser bedre ut enn dagens konsoller. Jeg synes forsatt at Halo 4 ser 1000x bedre ut enn noen av spillene til Xbox One per dags dato

Grafikk viktigst? Gå for pc

Lenke til kommentar

Titanfall er ikke et spill som pusher grafikk, ikke engang på PC med vesentlig kraftigere hardware ser det nevneverdig bra ut. Men det er masse action og kule effekter i 60fps.

Om grafikk og ytelse er hva du vektlegger mest så er det PS4 du må over til. Evnt PC om du vil ta det skrittet.

Lenke til kommentar

Grafikk viktigst? Gå for pc

Ja, det er et dilemma. Men jeg har alltid likt og sitte med en kontroll forand tv i stua. Ikke sitte forand en PC og spille. Jeg vet at på PC så kan du få bedre grafikk osv. Men er jeg en ekte konsoll gamer. Alltid har vært. Å håper at Xbox One kan gi så mye mer enn hva jeg har sett.

Lenke til kommentar

Titanfall er ikke et spill som pusher grafikk, ikke engang på PC med vesentlig kraftigere hardware ser det nevneverdig bra ut. Men det er masse action og kule effekter i 60fps.

Om grafikk og ytelse er hva du vektlegger mest så er det PS4 du må over til. Evnt PC om du vil ta det skrittet.

Jeg skjønner hva du mener, å som du kan se i forrige innlegget mitt her. Men gameplay er så klart veldig viktig. Jeg bare håper og få den wow effekten av et spill til Xbox One grafisk. Noe jeg ennå ikke har opplevd.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener, å som du kan se i forrige innlegget mitt her. Men gameplay er så klart veldig viktig. Jeg bare håper og få den wow effekten av et spill til Xbox One grafisk. Noe jeg ennå ikke har opplevd.

Ryse og Forza 5 burde gi deg et fornøyd smil ville jeg tro :) Men ellers så er det ikke så veldig mye spennende ute enda. Og om du "bare" blir å ha en XBO så er det jo veldig kjedelig å vite at samtlige spill som ikke er eksklusive vil se bedre ut på en PS4 da...

Men av det som er ute nå til XBO så ville jeg sjekket Ryse og Forza 5 om jeg var deg :)

Lenke til kommentar

Den er litt kul, men søren så dyr i grunn. Men lurer på om jeg skal plukke opp en. Har 600 kroner til overs på et Gamestop-gavekort jeg må ta i bruk snart. Og alle andre spill jeg skal skaffe framover kjøper jeg via nettet eller har bestilt andre steder allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...