MrCradock Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Det er godt mulig at Dead Rising 3 har det mest lame ekspansjons-DLC`et denne generasjonen. DLC`ene fungerer, men de er så kjedelige at man ikke ville forventa det fra de samme folka som lagde Case Zero og Case West til Dead Rising 2. Episodes of Los Perdios er bare det samme over og over igjen i hver DLC. Par missions, 2 forskjellige collectibles x 20-30 og et sidequest. Det jeg reagerer ekstra på er at det virker som at alle ting man skal samle på ligger nesten akkurat på samme stedet. Det er som de har lagd et DLC, hvor de bytter på bare med utseende og ting for å forandre litt på det. Veldig lame. Forventet bedre fra Capcom Vancouver spesielt etter Case Zero og Case West som sagt. Jeg likte Dead Rising 3 godt, selv om jeg likte spesielt Dead Rising 1 og 2 enda bedre. Med tanke på hvordan karakterer man spiller i DLC-episodene så kunne de gjort noe mye bedre, og kanskje satt det til steder der spillerne ikke har tracket igjennom hundre ganger i hovedspillet. Da står jeg over DLCene. Til tross for 360-grafikk og til tider lav framerate så synes jeg DR3 er et utrolig gøyalt spill. Litt mindre stressende at den stoppeklokka er borte så man kan nyte dagene litt mer enn på de to første spillene. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Det er ikke coop på DLCene på DR3 noe som er idiotisk. Jeg skrudde bare av. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Personlig ville jeg likte hovedspillet like mye med eller uten co-op. Virkelig ikke et spill der co-op var nødvendig, men greit tillegg. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Personlig ville jeg likte hovedspillet like mye med eller uten co-op. Virkelig ikke et spill der co-op var nødvendig, men greit tillegg. Jeg hadde aldri kommet til å kjørt gjennom DR3 hvis det ikke var for coop. Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Fikk den Beta versjonen av mars updaten her om dagen jeg også. Men kan ikke være i party med venner som ikke har updaten, andre som opplever dette? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Fikk den Beta versjonen av mars updaten her om dagen jeg også. Men kan ikke være i party med venner som ikke har updaten, andre som opplever dette? Stemmer det, alle må være på lik versjon for at funksjonene skal fungere optimalt. Er du ellers fornøyd med patchen? Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Fikk den Beta versjonen av mars updaten her om dagen jeg også. Men kan ikke være i party med venner som ikke har updaten, andre som opplever dette? Stemmer det, alle må være på lik versjon for at funksjonene skal fungere optimalt. Er du ellers fornøyd med patchen? Tja, kan ikke si at jeg merker alt for store forandringer som påvirker spillingen for min del. Eneste jeg har merket meg er at det er litt bedre sortering på vennelista. Men det tar fortsatt lang tid å åpne den. Hva tenker du om patchen? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Fikk den Beta versjonen av mars updaten her om dagen jeg også. Men kan ikke være i party med venner som ikke har updaten, andre som opplever dette? Stemmer det, alle må være på lik versjon for at funksjonene skal fungere optimalt. Er du ellers fornøyd med patchen? Tja, kan ikke si at jeg merker alt for store forandringer som påvirker spillingen for min del. Eneste jeg har merket meg er at det er litt bedre sortering på vennelista. Men det tar fortsatt lang tid å åpne den. Hva tenker du om patchen? Har dessverre ikke vært heldig nok til å få være med på testing. Men liker det jeg har lest så langt. Er helst friends og party som er viktig for meg nå før Titanfall, samt controller updaten. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Neste Xone update får... det jeg har savnet mest, Friends som kommer online pop Da må det enten være bare favoritter.. Får virkelig ikke håpe de tar alle venner og samme som 360. Da er det bare å skru den av om man har mange venner. Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) It is hidden away here - [settings] > [TV & One Guide] > [Troubleshooting] > [Video] > [Enable 50hz] And the controller update (for stereo through headsets I think) is here - Settings > System > Controller Update Further down the line we are getting friends pop up alerts with options - Alerts for favourites only - Option to switch alerts off New update also allows you to specify the number of jumps up or down in volume when you say Volume Up or Down in [settings] > [TV & One Guide] > [Troubleshooting] > [Audio] > [Volume change] Er bare hentet fra et annet forum jeg frekventerer, så kilden er vel ikke 100%, men pleier å være oppegående folk. Endret 2. mars 2014 av bas Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Den funksjonen finner ikke jeg noe sted Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Hvis det er friends funksjonen du tenker på, kanskje "further down the line" mener at den kommer i en seinere oppdatering. Ikke veit jeg, som sagt en litt random post på et annet forum . Endret 2. mars 2014 av bas Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 It is hidden away here - [settings] > [TV & One Guide] > [Troubleshooting] > [Video] > [Enable 50hz] And the controller update (for stereo through headsets I think) is here - Settings > System > Controller Update Further down the line we are getting friends pop up alerts with options - Alerts for favourites only - Option to switch alerts off New update also allows you to specify the number of jumps up or down in volume when you say Volume Up or Down in [settings] > [TV & One Guide] > [Troubleshooting] > [Audio] > [Volume change] Er bare hentet fra et annet forum jeg frekventerer, så kilden er vel ikke 100%, men pleier å være oppegående folk. Er det noen som har issues med 50Hz problematikken her inne? Skulle bare likt å vist om det påvirker oss her til lands i noen større grad. Og om det er TV basert eller leverandør av type kabel/satelitt osv. Selv har jeg min Motorola (gjennom Altibox) koblet med HDMI til Xbox One, og Xbox One til Pioneer forsterker igjen. Har ikke noen problemer med TV sendinger, så stuttering / juddering eller hva enn nå de kaller det. Dette vises på en ca 5 år gammel Samsung TV. Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Noen som har lagt decal skin på sin xbox? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvorfor vil du gjøre den stygg med decals? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 er det verdt å kjøpe seg xbox1 enda? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Kommer an på om du liker lanseringsspillene eller ikke. Jeg digger Forza 5 og Dead Rising 3, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 er det verdt å kjøpe seg xbox1 enda? Hvis du ikke har en nextgen konsoll enda så er det det. Begynner å komme en god del spill nå + mange fler på vei Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Kommer an på om du liker lanseringsspillene eller ikke. Jeg digger Forza 5 og Dead Rising 3, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet. Litt vanskelig å si om jeg liker spilla før jeg har testa dem, men hva koster spilla digitalt viss man bruker US xbl?? er det verdt å kjøpe seg xbox1 enda? Hvis du ikke har en nextgen konsoll enda så er det det. Begynner å komme en god del spill nå + mange fler på vei Eier allerede ps4, så er ennå litt usikker, men fant x1 til 4295kr med frakt så ble litt usikker om jeg bare skal kjøpe, eller vente litt lenger Endret 3. mars 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Om du har en PS4, ville jeg ikke hastet i vei med kjøp ihvertfall. Med mindre du MÅ spille Forza 5 eller DR3. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå