Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 En advarsel for dere som har fått mars updaten tidlig via beta programmet. Jeg har opplevd store problemer med å starte TV appen etter at jeg aktiverte 50hz. Går rett i "Black Screen Of Death". 50Hz kan aktiveres følgende: 1. Go to Settings 2. Select TV & OneGuide 3. Select Troubleshooting 4. Select Video 5. Select Enable 50Hz to enable this setting. Har en tråd inne på beta forumet om problemet. Jeg har for øvrig en get hd box og Panasonic TV. Noen som har opplevd problemer? Fungerte fint den første dagen og TV bildet ble merkbart bedre. IR for å skru på og av andre enheter har også sluttet å fungere som virker relatert siden disse instilligene settes i "TV & OneGuide" i tv appen. Da jeg hadde GET før updaten fungerte alt bra, kjørte alt i 60hz Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) En advarsel for dere som har fått mars updaten tidlig via beta programmet. Jeg har opplevd store problemer med å starte TV appen etter at jeg aktiverte 50hz. Går rett i "Black Screen Of Death". 50Hz kan aktiveres følgende: 1. Go to Settings 2. Select TV & OneGuide 3. Select Troubleshooting 4. Select Video 5. Select Enable 50Hz to enable this setting. Har en tråd inne på beta forumet om problemet. Jeg har for øvrig en get hd box og Panasonic TV. Noen som har opplevd problemer? Fungerte fint den første dagen og TV bildet ble merkbart bedre. IR for å skru på og av andre enheter har også sluttet å fungere som virker relatert siden disse instilligene settes i "TV & OneGuide" i tv appen. Da jeg hadde GET før updaten fungerte alt bra, kjørte alt i 60hz Prøvde du se sport eller type action film hvor bilder beveger seg fort? Jeg opplevde såkalt "juddering". Problemet beskrives her: http://www.gizmodo.co.uk/2013/11/50hz60hz-confusion-causing-xbox-one-tv-features-to-judder-in-uk/ - gjelder også for Norge da vi har 50Hz Endret 28. februar 2014 av tvk85 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 En advarsel for dere som har fått mars updaten tidlig via beta programmet. Jeg har opplevd store problemer med å starte TV appen etter at jeg aktiverte 50hz. Går rett i "Black Screen Of Death". 50Hz kan aktiveres følgende: 1. Go to Settings 2. Select TV & OneGuide 3. Select Troubleshooting 4. Select Video 5. Select Enable 50Hz to enable this setting. Har en tråd inne på beta forumet om problemet. Jeg har for øvrig en get hd box og Panasonic TV. Noen som har opplevd problemer? Fungerte fint den første dagen og TV bildet ble merkbart bedre. IR for å skru på og av andre enheter har også sluttet å fungere som virker relatert siden disse instilligene settes i "TV & OneGuide" i tv appen. Da jeg hadde GET før updaten fungerte alt bra, kjørte alt i 60hz Sjææl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 En advarsel for dere som har fått mars updaten tidlig via beta programmet. Jeg har opplevd store problemer med å starte TV appen etter at jeg aktiverte 50hz. Går rett i "Black Screen Of Death". 50Hz kan aktiveres følgende: 1. Go to Settings 2. Select TV & OneGuide 3. Select Troubleshooting 4. Select Video 5. Select Enable 50Hz to enable this setting. Har en tråd inne på beta forumet om problemet. Jeg har for øvrig en get hd box og Panasonic TV. Noen som har opplevd problemer? Fungerte fint den første dagen og TV bildet ble merkbart bedre. IR for å skru på og av andre enheter har også sluttet å fungere som virker relatert siden disse instilligene settes i "TV & OneGuide" i tv appen. Da jeg hadde GET før updaten fungerte alt bra, kjørte alt i 60hz Prøvde du se sport eller type action film hvor bilder beveger seg fort? Jeg opplevde såkalt "juddering". Problemet beskrives her: http://www.gizmodo.co.uk/2013/11/50hz60hz-confusion-causing-xbox-one-tv-features-to-judder-in-uk/ - gjelder også for Norge da vi har 50Hz Nope ingen problem, alt var som vanlig rett i receiver eller TV... Har du sett inne på settings på get boxen? Hvis jeg ikke husker helt feil så står den på 60hz der Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har dere noen ganger lest "Top comments" på nyheter som handler om Xbox One på Gamespot?Er faktisk helt sykt å se hvor mange tullinger som kommenterer der. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Fikk nettopp en ny update til Xbox One'en, som står å laster ned nå. 1.4 GB. (Er med i beta-preview programmet, og har allerede den mye omtalte Mars-updaten). Spent på å se hva denne inneholder. Det private "Xbox Preview forumet" er nede, så jeg får ikke sjekket. Endret 28. februar 2014 av soldatfrank Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Fikk nettopp en ny update til Xbox One'en, som står å laster ned nå. 1.4 GB. (Er med i beta-preview programmet, og har allerede den mye omtalte Mars-updaten). Spent på å se hva denne inneholder. Det private "Xbox Preview forumet" er nede, så jeg får ikke sjekket. Er bare en ny build. Forumet er ikke nede. Står der Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Mer motstand i stikkene? Er ikke det potensiometere? Trodde ikke det var noen form for motor på disse (mulig jeg tar feil altså). Mere motstand for titanfall Er ikke dette er software update? Så lenge det ikke sitter en eller annen motorlignende ting på de analoge stikkene som de kan tune tviler jeg sterkt på at man vil føle mer motstand i stikkene. Økt/tunet følsomhet ja, ikke mer motstand. Har dog tatt feil før så correct me if I'm wrong. "The update will increase the sensitivity of the Xbox One controller's thumbsticks - specifically their outer boundaries" Source: http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-13-xbox-one-controller-input-fix-coming-in-firmware-update Ja, som er økt følsomhet, ikke økt motstand som i at stikkene blir tyngre/hardere å bevege. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Fikk nettopp en ny update til Xbox One'en, som står å laster ned nå. 1.4 GB. (Er med i beta-preview programmet, og har allerede den mye omtalte Mars-updaten). Spent på å se hva denne inneholder. Det private "Xbox Preview forumet" er nede, så jeg får ikke sjekket. Er bare en ny build. Forumet er ikke nede. Står der Kommer ikke inn, hverken via Mozilla, Chrome eller IE nå. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Var det ikke noe snakk om at vi skulle få mulighet til å gi bort digitale spill? Slik at vi på en måte kan bytte oss imellom? Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Var det ikke noe snakk om at vi skulle få mulighet til å gi bort digitale spill? Slik at vi på en måte kan bytte oss imellom? Tenker du på denne "family sharingen" som ble lagt på is grunnet det hysteriet som var pga. at man ikke kunne låne bort/selge brukte fysiske spill? http://www.vg247.com/2013/09/04/xbox-one-family-sharing-and-ability-to-trade-loan-digital-games-to-be-revisited-in-the-future/ Endret 28. februar 2014 av tvk85 Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Fikk nettopp en ny update til Xbox One'en, som står å laster ned nå. 1.4 GB. (Er med i beta-preview programmet, og har allerede den mye omtalte Mars-updaten). Spent på å se hva denne inneholder. Det private "Xbox Preview forumet" er nede, så jeg får ikke sjekket. Er bare en ny build. Forumet er ikke nede. Står der Kommer ikke inn, hverken via Mozilla, Chrome eller IE nå. Kommer fint inn fra flere lokasjoner her. http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_update_preview/xbox_one_preview_support/default.aspx ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Det er godt mulig at Dead Rising 3 har det mest lame ekspansjons-DLC`et denne generasjonen. DLC`ene fungerer, men de er så kjedelige at man ikke ville forventa det fra de samme folka som lagde Case Zero og Case West til Dead Rising 2.Episodes of Los Perdios er bare det samme over og over igjen i hver DLC. Par missions, 2 forskjellige collectibles x 20-30 og et sidequest. Det jeg reagerer ekstra på er at det virker som at alle ting man skal samle på ligger nesten akkurat på samme stedet. Det er som de har lagd et DLC, hvor de bytter på bare med utseende og ting for å forandre litt på det. Veldig lame.Forventet bedre fra Capcom Vancouver spesielt etter Case Zero og Case West som sagt. Jeg likte Dead Rising 3 godt, selv om jeg likte spesielt Dead Rising 1 og 2 enda bedre. Med tanke på hvordan karakterer man spiller i DLC-episodene så kunne de gjort noe mye bedre, og kanskje satt det til steder der spillerne ikke har tracket igjennom hundre ganger i hovedspillet. Endret 28. februar 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Endelig dolby digital support i den nye updaten! Gode nyheter for min del som ikke fikk surround gjennom xbox - tv - reciever Kilde 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Liker ikke så veldig godt DLCene til DR3 selv. Å gå etter ach i de er så kjedelig når man har gjort det et par ganger tidligere. Er så lei av å springe rundt i byen og finne ting. Men det må gjøres.... Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Var det ikke noe snakk om at vi skulle få mulighet til å gi bort digitale spill? Slik at vi på en måte kan bytte oss imellom? Tenker du på denne "family sharingen" som ble lagt på is grunnet det hysteriet som var pga. at man ikke kunne låne bort/selge brukte fysiske spill? http://www.vg247.com/2013/09/04/xbox-one-family-sharing-and-ability-to-trade-loan-digital-games-to-be-revisited-in-the-future/ Var en av det beste med xbox one priser på spill skulle oxo bli lavere men folk forsto ikke konseptet fra ms.. utrolig kjedelig at enkelte er så avhengig av spill på disker. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 39.99 for zoo spillet på us live pris nedsatt fra 59.99. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Neste Xone update får... det jeg har savnet mest, Friends som kommer online pop 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Hehe, med 1000 stk på vennelista kan det bli irriterende tror jeg. Men jeg er åpen for det. Digg at jeg endelig slipper å bry meg om plasser på vennelista. Endret 1. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Var det ikke noe snakk om at vi skulle få mulighet til å gi bort digitale spill? Slik at vi på en måte kan bytte oss imellom? Tenker du på denne "family sharingen" som ble lagt på is grunnet det hysteriet som var pga. at man ikke kunne låne bort/selge brukte fysiske spill? http://www.vg247.com/2013/09/04/xbox-one-family-sharing-and-ability-to-trade-loan-digital-games-to-be-revisited-in-the-future/ Var en av det beste med xbox one priser på spill skulle oxo bli lavere men folk forsto ikke konseptet fra ms.. utrolig kjedelig at enkelte er så avhengig av spill på disker. 100 % enig med deg. MS var litt forut for sin tid. Utrolig digg å slippe diskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå