Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor? Meg om det, men jeg synes spillet ser utrolig morsomt ut.

Sett litt videoer av spilet, ser helt klart morsomt ut. Men at spill skal være verdt 600kr er for min mening helt håpløst. En av grunnene til at de få spillene så langt har blitt kjøpt digitalt, 370kr ca uten tax. Brukte også flere uker åbestille ny kontroll, den første ble ødelagt. Tenkt 600kr for en kontroll, galskap...
Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe Garden Warfare i dag, men ser at flere har nevnt at man må betale tax uansett nå. Er det noen zom har lest noe om dette? Er ikke så veldig lysten å betale så altfor mye for dette spillet. Er av den formeningen at spill er ikke verd stort mer enn 300kr

Koster jo 40$ for spillet som er 240 kr ca. Betalte ikke no skatter. Helt klart verdt det. Er jo knallbra!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har fått til calbrering av tv . altså jeg har kjøpt thief . prøver og sette opp brightness på thief men det fungerer ikke i d heletatt . prøver og calibrere tvn min men det funker heller ikke m går bare igjennom calibrerings menyen på xboxn uten å få til å gjøre om på ein dritt . pliz hjelp

Endret av Matsern117
Lenke til kommentar

Noen som har fått til calbrering av tv . altså jeg har kjøpt thief . prøver og sette opp brightness på thief men det fungerer ikke i d heletatt . prøver og calibrere tvn min men det funker heller ikke m går bare igjennom calibrerings menyen på xboxn uten å få til å gjøre om på ein dritt . pliz hjelp

Mulig svaret ditt finnes om du søker på "black crush thief xbox one" på google.

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe Garden Warfare i dag, men ser at flere har nevnt at man må betale tax uansett nå. Er det noen zom har lest noe om dette? Er ikke så veldig lysten å betale så altfor mye for dette spillet. Er av den formeningen at spill er ikke verd stort mer enn 300kr

Jeg kjøpte det for 242,- bare digital via Xbox Live til XboxOne. Har Los Angeles zip-code på XboxOne. Verdt det. Det er veldig morsomt synes jeg. Har kost meg med det i flere dager nå.

Fint å se et smart og morsomt "skytespill" som ikke ligner på en Battlefield/COD-klone, at alt ser så møkkete og trist ut, eller folk som skriker "Ramirez GET TO DELTA FIVE ASAP!".

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om tvn din har et dålig sortnivå er det ingenting å gjøre.

Lenke til kommentar

En advarsel for dere som har fått mars updaten tidlig via beta programmet. Jeg har opplevd store problemer med å starte TV appen etter at jeg aktiverte 50hz. Går rett i "Black Screen Of Death". 50Hz kan aktiveres følgende:

1. Go to Settings

2. Select TV & OneGuide

3. Select Troubleshooting

4. Select Video

5. Select Enable 50Hz to enable this setting.

Har en tråd inne på beta forumet om problemet. Jeg har for øvrig en get hd box og Panasonic TV. Noen som har opplevd problemer? Fungerte fint den første dagen og TV bildet ble merkbart bedre. IR for å skru på og av andre enheter har også sluttet å fungere som virker relatert siden disse instilligene settes i "TV & OneGuide" i tv appen.

Endret av tvk85
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer motstand i stikkene? Er ikke det potensiometere? Trodde ikke det var noen form for motor på disse (mulig jeg tar feil altså).

Mere motstand for titanfall

Er ikke dette er software update? Så lenge det ikke sitter en eller annen motorlignende ting på de analoge stikkene som de kan tune tviler jeg sterkt på at man vil føle mer motstand i stikkene. Økt/tunet følsomhet ja, ikke mer motstand. Har dog tatt feil før så correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

Mer motstand i stikkene? Er ikke det potensiometere? Trodde ikke det var noen form for motor på disse (mulig jeg tar feil altså).

Mere motstand for titanfall

Er ikke dette er software update? Så lenge det ikke sitter en eller annen motorlignende ting på de analoge stikkene som de kan tune tviler jeg sterkt på at man vil føle mer motstand i stikkene. Økt/tunet følsomhet ja, ikke mer motstand. Har dog tatt feil før så correct me if I'm wrong.

"The update will increase the sensitivity of the Xbox One controller's thumbsticks - specifically their outer boundaries" Source: http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-13-xbox-one-controller-input-fix-coming-in-firmware-update

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...