Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Vifta i strømforsyningen går konstant om du har satt XBO til å være i power mode (eller noe i den duren). Dvs at du kan slå den på ved å si "Xbox On".

Jeg er varsom for slike lyder så jeg måtte sette min XBO til power saving.

Undersøkte litt, og det stemmer at det er strømforsyningen lyden kommer fra.

Tror jeg skrur av den modusen der sånn at jeg slipper det forbanna "bråket". Så kan jeg heller slå den på etter behov, sånn som når jeg laster ned spill.

Ja den kan bli irriterende. Jeg vet ikke om den skal være slik eller om det er endel strømforsyninger som lager litt mer lyd en normalt. Er jo dumt siden det er ganske så kult å slå på utstyret bare ved å si Xbox On :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det du vil frem til? Han postet denne tweeten like etter den første:

Phil Spencer @XboxP3 Feb 22

@Ceravic @SenninSage I was joking, he said to humor him.

Om du ser etter, så var det jeg som postet den første. Fordi jeg var spent på hva det kunne være, og det ble en liten hype på nettet. Og da postet jeg her, som jeg gjør med alle nyheter og rykter jeg kommer over. Og da jeg ikke fikk med meg noen nyheter, sjekket jeg twitteren til PS, og kom over en som spurte om det, og det svaret. Så da postet jeg det her, siden jeg faktisk også postet det første. En oppdatering, for å si det slik.

Forstår du nå hva jeg ville frem til?

Greit nok det. Jeg gikk bare ut i fra at de fleste hadde fått med seg dette. Situasjonen ble jo avklart den samme dagen som nyheten dukket opp.

Lenke til kommentar

Kan det være strømforsyningen du hører ? Er det en slik intens klikkelyd?

Hører en klikkelyd av og til, men det er ikke den lyden jeg tenker på.

Tror det er vifta til selve xboxen jeg hører. Går jo konstant. :p

Ok! Min One er langt roligere enn min PS4 under full last, så det er jo litt greit. Ikke plages jeg av PS4 heller sånn sett :p Min PSU har derimot litt av denne klikkeyden fra PSU når den står i standby,

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ja den kan bli irriterende. Jeg vet ikke om den skal være slik eller om det er endel strømforsyninger som lager litt mer lyd en normalt. Er jo dumt siden det er ganske så kult å slå på utstyret bare ved å si Xbox On :p

Kjipt å ikke ha den raske oppstartstiden også. :p

Lenke til kommentar

Angående den updaten. En kamerat av meg har den ikke enda, men da funker det vel at jeg låner accounten min til hans xboxen. Sånn at han får installert updaten?

Får jo faen ikke spilt PvZ med hverandre på grunn av dette. Trodde det kun gjaldt chat, men det gjør vi gjennom skype

Et protip med update previews er å vente å se på tilbakemelding og sånt hva updatene påvirker. Jeg fikk tilbud om update og denne uka, men valgte ikke updaten etter at jeg leste at folk som hadde updaten ikke fikk spilt med de med den.

Lenke til kommentar

Angående den updaten. En kamerat av meg har den ikke enda, men da funker det vel at jeg låner accounten min til hans xboxen. Sånn at han får installert updaten?

Får jo faen ikke spilt PvZ med hverandre på grunn av dette. Trodde det kun gjaldt chat, men det gjør vi gjennom skype

Et protip med update previews er å vente å se på tilbakemelding og sånt hva updatene påvirker. Jeg fikk tilbud om update og denne uka, men valgte ikke updaten etter at jeg leste at folk som hadde updaten ikke fikk spilt med de med den.

Fullt klar over det, men hadde regna med at det "invite friend" opplegget faktisk funka. Hvordan skal man ellers få testa party funksjonene? Ingen som sitter i party med randoms for å teste ut de nye funksjonene.

Men! Uansett, funka gull og gi accounten til kameraten min sin xbox og fikse update der også :)

Lenke til kommentar

Litt lyst til og plukke opp en XBO, men til dere som har konsollen og er relativt kjent med spillene. Hvordan er Crimson Dragon?

Jeg elsket Panzer Dragoon Orta, vis det er likt så det hadde vel hvert hovedgrunnen til og plukke opp en nå. Og ser virkelig frem til Sunset Overdrive. Så mitt spørsmål er vel, smart og kjøpe en nå, eller vente til den får official release i Norge, skal tross alt bare spille de eksklusive spillene til XBO....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...