Megaoctane Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg fikk samme problem. Du må legge til PayPal som betalingsmetode, og da går det som fot i hose. Slik la jeg inn min Paypal konto via nett. Selv om jeg hadde Paypal konto registrert på den norske xbox siden, dukker denne ikke opp som betalingsalternativ.. Gå på xbox.com. du kommer til norske siden. Logg inn. Bla helt ned, og skift land fra Norge til USA. Nå kan du gå på My Account, og legge til payment methods. Velg Paypal. og registrer din vanlige PayPal konto. (På account bruker du eposten du bruker på PayPal som da også er ditt brukernavn hos Paypal) Når alt var i orden, gikk jeg til game store for Xbox One. hvis du havner på den norske siden, velg USA igjen. Kjøp spillet du skal ha. Så får du opp Paypal som alternativ. Betal. Slå på din xbox one - game store - og velg spillet du kjøpte på nett. Nå vil det stå "Install" istedenfor "Buy" Endret 26. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Skriver du den norske adressen inne når du legger til Paypalen, eller må du skrive en amerikansk? Hvis det er sistnevnte, må det være en ordentlig adresse eller kan jeg like greit bare skrive noe tull? Forresten, jeg har valgt Canada siden det var billigst. Må jeg velge Canada istedenfor USA, eller kommer det opp uansett? Lenke til kommentar
Rollerburger Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Nooope, klarer heller ikke å betale med paypalen min. Edit: Jeg flyttet heller kontoen min over til Canada og la til paypal der. fungerte nå Edit2: Vet noen om Xboxen laster ned spillene automatisk nå når jeg har kjøpt det på xbox.com? Xboxen står i "instant-on" modus. MS lovet oss at dette skulle være mulig Endret 26. februar 2014 av morten2211 Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Da fikk jeg den nye "Mars" updaten, gjennom beta programmet. Ser rimelig bra ut, så langt. Digg at det går an å invitere venner direkte til spillet, fremfor å måtte invitere dem til Party først, slike det var før. Dog, jeg savner hurtig-inviten en hadde, med å kunne trykke på "X" på en venn, for å invitere fra guide-listen på Xbox 360. Nå må en fysisk gå inn på vennen sin profil, velge "Send", og bla ned til "Game invite". Når en nå går ut til selve dashboardet nå, så blar den nå automatisk gjennom "Friends online, favorites online og broadcasting" nå, fremfor å bare vise "Friends online", noe den gjorde før. Når en nå velger å trykke på profil funksjonen (Som viser venner, meldinger etc+), så viser den nå: All : Favorites: Followers: Recent Players: Find Someone: My Profile Messages Jeg har ikke fått testet selve "Party chat" ennå, da jeg kun kan bruke de nye funksjonene sammen med andre som har "updaten". Edit: Hele "Feeden" som pleide å rulle nedorver, når en valgte å gå til profilen sin, er nå flyttet lengre til høyre (Ved siden av den nye vennelisten) Endret 26. februar 2014 av soldatfrank Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Hvordan skal støynivået på xboxen egentlig være? Jeg har min på rommet, og jeg har ingen problemer med å høre at den er "på" selv om jeg har slått den av. Det skal sies at jeg har satt den på sånn at den laster ned oppdateringer og sånn selv om den er avslått, men jeg syns den bråker litt mye. Støynivået er vel nesten på linje med Xbox 360 Slim når den ikke har plate i.. selv når Xbox One er "slått av". Lurer enda på om dette med Paypalen. Se litt lengre opp på siden for mer info. Endret 26. februar 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hva er det du vil frem til? Han postet denne tweeten like etter den første: Phil Spencer @XboxP3 Feb 22 @Ceravic @SenninSage I was joking, he said to humor him. 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Litt skuffet over DLC til DR3, ikke mye nytt å ta seg til, hadde forventet noe mer innhold. Det ble litt kjedelig. Endret 26. februar 2014 av assap2 Lenke til kommentar
ballas Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wolfenstein : The new order bekreftet 1080p 60fps, 15-20 spilltimer, kommer i salg 20mai(us), 23mai(eu). http://www.onlysp.com/wolfenstein-the-new-order-will-run-at-1080p-60fps-on-xbox-one/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hvordan skal støynivået på xboxen egentlig være? Jeg har min på rommet, og jeg har ingen problemer med å høre at den er "på" selv om jeg har slått den av. Det skal sies at jeg har satt den på sånn at den laster ned oppdateringer og sånn selv om den er avslått, men jeg syns den bråker litt mye. Støynivået er vel nesten på linje med Xbox 360 Slim når den ikke har plate i.. selv når Xbox One er "slått av". Lurer enda på om dette med Paypalen. Se litt lengre opp på siden for mer info. Kan det være strømforsyningen du hører ? Er det en slik intens klikkelyd? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wolfenstein : The new order bekreftet 1080p 60fps, 15-20 spilltimer, kommer i salg 20mai(us), 23mai(eu). http://www.onlysp.com/wolfenstein-the-new-order-will-run-at-1080p-60fps-on-xbox-one/ 15-20 timers fps altså! Da bør det være rimelig grei variasjon underveis. Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 16 april kommer Trials Fusion. Trials HD og Trials Evo er de aller beste Arcade som er laget IMO, og Trials Fusion ser veldig bra ut. http://www.computerandvideogames.com/450953/previews/trials-fusion-shoots-for-the-sky/ Håper jeg ser noen av dere her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Wolfenstein : The new order bekreftet 1080p 60fps, 15-20 spilltimer, kommer i salg 20mai(us), 23mai(eu). http://www.onlysp.com/wolfenstein-the-new-order-will-run-at-1080p-60fps-on-xbox-one/ 15-20 timers fps altså! Da bør det være rimelig grei variasjon underveis. Hørtes drøyt ut...etter ca8 timer så pleier jeg å være dritt lei. Så ja da burde det være grei variasjon som du sier. Endret 26. februar 2014 av LarZen Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Der var Ryse full pris igjen....da lærte jeg den leksa! Litt mer besluttsomhet neste gang da altså! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wolfenstein : The new order bekreftet 1080p 60fps, 15-20 spilltimer, kommer i salg 20mai(us), 23mai(eu). http://www.onlysp.com/wolfenstein-the-new-order-will-run-at-1080p-60fps-on-xbox-one/ 15-20 timers fps altså! Da bør det være rimelig grei variasjon underveis. Se for deg 20 timer med Battlefield 4s campaign. Nei, dette holder nok en høyere kvalitet. Spent på om de klarer å holde det gående gjennom hele campaignen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Liker settingen til spillet, men hjernedød action har ikke så lang holdbarhet. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) 16 april kommer Trials Fusion. Trials HD og Trials Evo er de aller beste Arcade som er laget IMO, og Trials Fusion ser veldig bra ut. Høres bra ut. Var helt hekta på Trials HD og Trials Evolution, så dette blir garantert kjøpt. Likte "feelingen" i HD bedre. Syns Evolution ble litt vel "arkade-aktig" om du skjønner hva jeg mener. Sykkelen føltes litt lett f. eks. Men baneutvalget gjorde jo opp for det sånn sett. Kan det være strømforsyningen du hører ? Er det en slik intens klikkelyd? Hører en klikkelyd av og til, men det er ikke den lyden jeg tenker på. Tror det er vifta til selve xboxen jeg hører. Går jo konstant. Endret 26. februar 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vifta i strømforsyningen går konstant om du har satt XBO til å være i power mode (eller noe i den duren). Dvs at du kan slå den på ved å si "Xbox On". Jeg er varsom for slike lyder så jeg måtte sette min XBO til power saving. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hva er det du vil frem til? Han postet denne tweeten like etter den første: Phil Spencer @XboxP3 Feb 22 @Ceravic @SenninSage I was joking, he said to humor him. Om du ser etter, så var det jeg som postet den første. Fordi jeg var spent på hva det kunne være, og det ble en liten hype på nettet. Og da postet jeg her, som jeg gjør med alle nyheter og rykter jeg kommer over. Og da jeg ikke fikk med meg noen nyheter, sjekket jeg twitteren til PS, og kom over en som spurte om det, og det svaret. Så da postet jeg det her, siden jeg faktisk også postet det første. En oppdatering, for å si det slik. Forstår du nå hva jeg ville frem til? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vifta i strømforsyningen går konstant om du har satt XBO til å være i power mode (eller noe i den duren). Dvs at du kan slå den på ved å si "Xbox On". Jeg er varsom for slike lyder så jeg måtte sette min XBO til power saving. Undersøkte litt, og det stemmer at det er strømforsyningen lyden kommer fra. Tror jeg skrur av den modusen der sånn at jeg slipper det forbanna "bråket". Så kan jeg heller slå den på etter behov, sånn som når jeg laster ned spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå