Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Det frister så sykt å slå til på x1 med Titanfall. Jeg trenger ny mobil da skjermen er knust, men x1 frister jo mye mer :-) Vanskelig valg dette her.

Jeg holdt på i flere måneder, frem og tilbake. Sjekket alle nettsider og hadde Xboxen i handlekurven minst ti ganger. Men lot være å importere fordi en kompis ikke fikk hjelp når hans maskin døde. Men når Gamestop, Game, Elkjøp og Lefdal begynte å selge importmaskiner her i Norge så var valget enkelt. Bestilte med en gang! Angrer ikke et sekund. Som mange her inne sier så er det ikke veldig mange spill ute til konsollen i dag, men av de som er ute så har du mange timer med god underholdning foran deg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan bekrefte at Proshop faktisk selger Day One Edition? Står at de har den på lager, men er fortsatt skeptisk. :p

Sendte e-post til Proshop nå og fikk dette til svar:

"Hei,

Ja det skal fortsatt være day one edition.

Var en kune som kjøpte det for en stund siden, å har ikke fått noe tilbakemelding om noe annet, så er rimelig sikker på det.

Vennlig hilsen | Best regards

Vegard Tofsland"

Lenke til kommentar

Men så er jeg en som har lyst på Day One Edition. :p Enten ta sjansen fra Proshop, eller vente til offisiell release som sikkert er langt unna.

det er ikke noe å ha, står bare day one ed. på kontrollen og d-paden er av sølv.

men hvis du må så kan du kjøpe min med en 3. parts psu

Også en achievment da. Har faktisk en ekstra Slik key som jeg vurderer å selge på ebay. Får ett par hundre for den :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det burde du. Det er gøy å streame :)

Ja, jeg har fått inntrykk av det.

Er det noen her, med Xbox One, som (har planer om eller) er på Twitch? Del gjerne brukernavn.

Lenke til kommentar

Haha, herlig overskrift. Herlig formulert i artikkelen og.

The best part of the first truly next-gen Twitch experience coming to Xbox One is that it will be here in time for the release of "Titanfall" on March 11. It's fitting that the first truly next-gen multiplayer game will be making a Titan-sized splash on the first truly next-gen Twitch experience.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Haha.

Fint for de som bryr seg om det, er ikke helt der, men kanskje kan bli hvis det fungerer bra nok. Helt klart noe folk har interesse for å gjøre, og bra at MS fokuserer på det synes jeg allikevel.

Mye bedre enn å fokusere på ting som bare fungerer i noen deler av verden o.s.v.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt til å kjøpe Theif, men spillet har fått veldig varierende reviews.

Trenger et nytt spill nå i grunn og Garden Warfare tror jeg ikke helt er for meg.

Noen av dere som har kjøpt Theif og kan anbefale det?

Jeg var til en kompis å såg thief idag. kan virkelig anbefale dette. likte du dishonnered så bare kjør på. masse å stjele og grafikken er definetivt det peneste jeg har sett til nå :) er ikke enig i annmeldelsene i hele tatt. for det første så har gamereactor annmeldt thief på ps4. de klager over lyd og bilde hakker noen ganger, men det er faen meg flere platoformer enn bare ps4. de annmelder ikke spille de annmelder opplevelsen , dette har de alltid gjort og det iriterer meg. pressfire å gametrailers FTW

Lenke til kommentar

Folk burde holde seg unna Thief på konsoll foreløpig. Det er blitt rapportert framerates helt ned til under 10 selv på PS4. Skal visstnok være litt bedre på XB1, men jeg ville ventet til en eventuell patch.

Source: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=774551

Når det kommer til å kjøpe XB1 hos Elkjøp vs å importere det selv, så skal ikke det utgjøre store forskjellen akkurat nå. Får du problemer med en konsoll du kjøper hos Elkjøp, kommer de uansett til å henvise deg til MS (slik de gjorde med X360 osv). Jeg tviler STERKT på at de lar deg levere inn en defekt konsoll til de, så gir de deg en ny tilbake. De forteller nok at du bare må vente til norsk release før du kan sende den inn til reparasjon.

Ville hvertfall fått bekrefta dette før et kjøp hos Elkjøp hvertfall, de er jo gjerne dyrere enn selvimport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...