Windoge Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Har dem sakt dette? Eller tar vi det for gitt? Skulle ikke overraske meg at dem slipper unna Norsk reklamasjonsrett siden dette er en import.. Selvfølgelig slipper de ikke unna norsk reklamasjonsrett av den grunn, og når man tenker over det så er nesten alle elektronikkvarer importert til Norge på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Har dem sakt dette? Eller tar vi det for gitt? Skulle ikke overraske meg at dem slipper unna Norsk reklamasjonsrett siden dette er en import.. elkjøp sa det da jeg ringte de Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Sa hva? At de slipper unna reklamasjonsretten eller at de må forholde seg til den? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Regner med at Elkjøp må forholde seg til norsk reklamasjonsrett, selv om de har importert konsollen selv. Sånn bortsett fra det, så har jeg opplevd at Elkjøp er vanskelige ved reklamasjon. Har opplevd dette nok ganger til at jeg kun handler der, om jeg ikke har noe annet valg. Også håper jeg at jeg ikke får en defekt vare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Sa hva? At de slipper unna reklamasjonsretten eller at de må forholde seg til den? at alle norske regler ved kjøp følges Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Flott er det, ettersom jeg kjøpte min hos Elkjøp. Lenke til kommentar
inside_204974 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Leste på wccftech.com at microsoft har satt "region lock" på spill kjøpt Digitalt på Store. Noen som har oppleved å få errorcode 0x87de07d1 når de skal spille spill de har kjøpt digitalt? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Leste på wccftech.com at microsoft har satt "region lock" på spill kjøpt Digitalt på Store. Noen som har oppleved å få errorcode 0x87de07d1 når de skal spille spill de har kjøpt digitalt? To sider bak så har du svaret ditt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ser det der diskusjon ang MVA fra utlandet. Jeg er også en av de som kjøpte fra Utlandet ved release. Betalte 4200 for FIFA bundle Day One. Ikke noe ekstra fortelling, mva og alt slik tull. Du betaler det du betaler i Store. Lenke til kommentar
inside_204974 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Leste på wccftech.com at microsoft har satt "region lock" på spill kjøpt Digitalt på Store. Noen som har oppleved å få errorcode 0x87de07d1 når de skal spille spill de har kjøpt digitalt? To sider bak så har du svaret ditt. Har sjekket 4 sider bakover til 23.02.14, men finner ikke noe info på dette. Edit: Gikk en ekstra side tilbake og da fant jeg info. Endret 25. februar 2014 av inside_204974 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Når på dagen kommer nye spill på live egentlig?Ingen PvZ og se enda, klokka er jo snart tre på natta i new york EDIT: Nvm, kommer ut klokken 09:00 norsk tid Endret 25. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det frister så sykt å slå til på x1 med Titanfall. Jeg trenger ny mobil da skjermen er knust, men x1 frister jo mye mer :-) Vanskelig valg dette her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det frister så sykt å slå til på x1 med Titanfall. Jeg trenger ny mobil da skjermen er knust, men x1 frister jo mye mer :-) Vanskelig valg dette her. Spørsmålet er om du har lyst å gå for en dyrere, og samtidig svakere konsoll på grunn av ett enkelt spill. Konsollen skal tross alt vare en hel generasjon. 2 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det frister så sykt å slå til på x1 med Titanfall. Jeg trenger ny mobil da skjermen er knust, men x1 frister jo mye mer :-) Vanskelig valg dette her. Spørsmålet er om du har lyst å gå for en dyrere, og samtidig svakere konsoll på grunn av ett enkelt spill. Konsollen skal tross alt vare en hel generasjon. du kunne spart deg for den kommentaren. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha. Skal man bli anbefalt å IKKE kjøpe Xbox One i en Xbox One-tråd nå? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det frister så sykt å slå til på x1 med Titanfall. Jeg trenger ny mobil da skjermen er knust, men x1 frister jo mye mer :-) Vanskelig valg dette her. Spørsmålet er om du har lyst å gå for en dyrere, og samtidig svakere konsoll på grunn av ett enkelt spill. Konsollen skal tross alt vare en hel generasjon. du kunne spart deg for den kommentaren. Hahah, samme sier jeg. Hva gjør du egentlig i denne tråden Thomas? Er ikke alle som kjøper konsoll på grunnlag av å ha det beste innen oppløsning, og fps. Det har jeg pc´en til. Selv om grafikk for meg aldri er en deal breaker 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er det noen som kan bekrefte at Proshop faktisk selger Day One Edition? Står at de har den på lager, men er fortsatt skeptisk. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er det noen som kan bekrefte at Proshop faktisk selger Day One Edition? Står at de har den på lager, men er fortsatt skeptisk. Bare kjøp den på den lokale gamestopen istedet, eller evnt bestill fra elkjop.no Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Men så er jeg en som har lyst på Day One Edition. Enten ta sjansen fra Proshop, eller vente til offisiell release som sikkert er langt unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Men så er jeg en som har lyst på Day One Edition. Enten ta sjansen fra Proshop, eller vente til offisiell release som sikkert er langt unna. det er ikke noe å ha, står bare day one ed. på kontrollen og d-paden er av sølv. men hvis du må så kan du kjøpe min med en 3. parts psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå