Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er jo nesten tydelig. Microsoft skal få tyn for hver eneste ting som er feil, selv om Sony gjør akkurat det samme selv.

Her var det vel ikke noe annet enn at han leste feil. Vet at du er glad i å plukke på fyren, eller, dere i å plukke på hverandre, rettere sagt, men det å lese feil er noe alle gjør.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at det skjer, gitt. Microsoft har ikke råd til den negative oppmerksomheten de hadde fått ut av det, og det vet de selvsagt godt selv.

Det er jo det de allerede har gjort andre plasser? (retroaktivt også vel og merke).

Så; Buyer beware.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at det skjer, gitt. Microsoft har ikke råd til den negative oppmerksomheten de hadde fått ut av det, og det vet de selvsagt godt selv.

Det er jo det de allerede har gjort andre plasser? (retroaktivt også vel og merke).

Så; Buyer beware.

Som jeg sa tidligere så er det en gammel sak nå. Finner man frem posten på forumet så ser man at error coden kan fikses ved å reinstallere spillet, og har ikke noe med region sperre å gjøre. Samt at xbox/MS support har jo null peiling på ting, som folk inne på forumet her er fullt klar over. Hvertfall de som har bestilt xbox one fra MS Store

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Når skal det komme mer eksklusiver til Xbox One som jeg må kjøpe?

Titanfall blir ikke kjøpt, PVZ Garden Warfare, ikke min bag akkurat, Kinect Sports Rivals kan jeg ikke ha pga sofa og bord må flyttes rundt, Halo (5, One) og Quantum Break er vel 2015 titler?

Så pr dags dato kan jeg ende opp med å ikke ha noen spill fra nå til neste år, om ikke noe annet er bekreftet eller røpet.

Nå må du ikke begynne å sutre så tidlig på året. E3 har ikke vært enda

Og som det står i signaturen din så har du jo en haug med konsoller og pc så ser ikke problemet ditt :)

Sutrer ikke, et typisk svar, noe jeg forventet meg. ;)

Påpeker at det er svakt med spill fremover hos meg på Xbox One når jeg skal ikke dem titlene jeg hadde ovenfor.

Har ingenting å si hvilke plattformer jeg har i hjemmet når jeg spurte etter X1 eksklusiver. E3 er lenge til.

Dying light, Destiny, elder scrolls online, halo 2 remake, kanskje mirrors edge 2. thief , project spark, watch dogs :) Det er jævlig mange brae spill som kommer i år . noe av det jeg har ramset opp her må friste

Lenke til kommentar

Strengere regionsperrer tror jeg nok blir pushet av spillselskapene og ikke Microsoft selv, så om det skjer noen forandringer her så er det nok Electronic Arts (EA), Activision og litt sånt som har innsett at de sitter å taper fortjeneste noe du naturligvis er raske på å slå hardt ned på for det kan de ikke ha noe av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...