Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Vel, det er jo nesten tydelig. Microsoft skal få tyn for hver eneste ting som er feil, selv om Sony gjør akkurat det samme selv i noen av tilfellene. Endret 24. februar 2014 av Maury 6 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Er det kommet norsk lansering for x1, eller er det kun å kjøpe i fra utlandet som gjelder fortsatt? Nei, men noen norske butikker selger importversjoner. Selv kjøpte jeg hos Elkjøp. Endret 24. februar 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vel, det er jo nesten tydelig. Microsoft skal få tyn for hver eneste ting som er feil, selv om Sony gjør akkurat det samme selv. Her var det vel ikke noe annet enn at han leste feil. Vet at du er glad i å plukke på fyren, eller, dere i å plukke på hverandre, rettere sagt, men det å lese feil er noe alle gjør. Lenke til kommentar
Über Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vet ikke om UK og resten av EU er forskjelling for Microsoft, men "buyer beware"; http://www.gamepur.com/news/13547-microsoft-quietly-region-lock-xbox-one-digital-games-and-dlc-error-code-0x8.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Nope. Destiny er kun for konsoll. Så det de sier, er forsåvidt riktig. Aha, trudde faktisk Destiny skulle komme til PC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vet ikke om UK og resten av EU er forskjelling for Microsoft, men "buyer beware"; http://www.gamepur.com/news/13547-microsoft-quietly-region-lock-xbox-one-digital-games-and-dlc-error-code-0x8.html Kjøpte Ryse i natt fra US Store, ikke noe kødd her ihvertfall Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Rundt mai sa Bungie at de fremdeles ikke hadde bestemt seg for om Destiny ville komme til PC eller ei, men i November ble det sagt at det ikke vil komme på PC, siden Bungie ikke har ressurser til det. Lenke til kommentar
Über Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vet ikke om UK og resten av EU er forskjelling for Microsoft, men "buyer beware"; http://www.gamepur.com/news/13547-microsoft-quietly-region-lock-xbox-one-digital-games-and-dlc-error-code-0x8.html Kjøpte Ryse i natt fra US Store, ikke noe kødd her ihvertfall Blir artig å se hva som skjer når de ruller ut xbone i Norge, kun spekulasjon men.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jepp, kan fort bli ett helvetes spetakkel om det går å skogen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tviler sterkt på at det skjer, gitt. Microsoft har ikke råd til den negative oppmerksomheten de hadde fått ut av det, og det vet de selvsagt godt selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg støtter opp om samme tankegang,nok får da være nok. Lenke til kommentar
Über Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tviler sterkt på at det skjer, gitt. Microsoft har ikke råd til den negative oppmerksomheten de hadde fått ut av det, og det vet de selvsagt godt selv. Det er jo det de allerede har gjort andre plasser? (retroaktivt også vel og merke). Så; Buyer beware. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Tviler sterkt på at det skjer, gitt. Microsoft har ikke råd til den negative oppmerksomheten de hadde fått ut av det, og det vet de selvsagt godt selv. Det er jo det de allerede har gjort andre plasser? (retroaktivt også vel og merke). Så; Buyer beware. Som jeg sa tidligere så er det en gammel sak nå. Finner man frem posten på forumet så ser man at error coden kan fikses ved å reinstallere spillet, og har ikke noe med region sperre å gjøre. Samt at xbox/MS support har jo null peiling på ting, som folk inne på forumet her er fullt klar over. Hvertfall de som har bestilt xbox one fra MS Store Endret 24. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Når skal det komme mer eksklusiver til Xbox One som jeg må kjøpe? Titanfall blir ikke kjøpt, PVZ Garden Warfare, ikke min bag akkurat, Kinect Sports Rivals kan jeg ikke ha pga sofa og bord må flyttes rundt, Halo (5, One) og Quantum Break er vel 2015 titler? Så pr dags dato kan jeg ende opp med å ikke ha noen spill fra nå til neste år, om ikke noe annet er bekreftet eller røpet. Nå må du ikke begynne å sutre så tidlig på året. E3 har ikke vært enda Og som det står i signaturen din så har du jo en haug med konsoller og pc så ser ikke problemet ditt Sutrer ikke, et typisk svar, noe jeg forventet meg. Påpeker at det er svakt med spill fremover hos meg på Xbox One når jeg skal ikke dem titlene jeg hadde ovenfor. Har ingenting å si hvilke plattformer jeg har i hjemmet når jeg spurte etter X1 eksklusiver. E3 er lenge til. Dying light, Destiny, elder scrolls online, halo 2 remake, kanskje mirrors edge 2. thief , project spark, watch dogs Det er jævlig mange brae spill som kommer i år . noe av det jeg har ramset opp her må friste Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 En eksklusiv og en konsolleksklusiv i den lista, resten er multi. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Strengere regionsperrer tror jeg nok blir pushet av spillselskapene og ikke Microsoft selv, så om det skjer noen forandringer her så er det nok Electronic Arts (EA), Activision og litt sånt som har innsett at de sitter å taper fortjeneste noe du naturligvis er raske på å slå hardt ned på for det kan de ikke ha noe av. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 VG247: Xbox One UK price cut is a middle finger to early adoptershttp://www.vg247.com/2014/02/24/xbox-one-uk-price-cut-is-a-middle-finger-to-early-adopters/ 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Alle konsollkjøpere burde skjønne at det er en risiko. Det er ikke noe hokkuspokkus, eller noe nytt. Spesielt i dag burde man skjønne den risikoen før man kjøper en konsoll. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Angående eksklusiver, kommer ikke Sunset Overdrive, D4 og Below i år? Below er dog bare tidseksklusivt så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Sunset Overdrive og Quantum Break skal komme i år, eller tidlig neste år når det kommer til Quantum Break. Dette ble sagt av denne leakeren nylig også. Endret 24. februar 2014 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå