Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Kommer det bundle til 4k inkl Titanfall er jeg en kjøper.

Da er ønsket ditt oppfylt, og du er en kjøper

Jaha? Link meg hvor dette er å finne. Kjøper jeg for 400GBP blir det langt over 4k.

Game skal vel ha 5.5k for det samme.

Titanfall Bundle, Fri frakt, og toll. Ekspress levering (1 dag ti Norge) 399.99 GBP

Forresten 399.99 GBP = 4005 kr. Men hvis det er laaangt over 4k så får du vente til den lanseres her til lands :)

+ moms og gebyrer = 5275

Potensielt mindre om de trekker fra engelsk moms på 20%. Da blir dete 4500kr ish.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, i den artikkelen der, skriver dem at du kan kun spille Watch Dogs og Destiny, BARE på Xbox One, dette var nyhet ja. Så her vil det si at Watch Dogs å Destiny er eksklusive spill til Xbox One. Dem er morsomme hos Microsoft det skal dem ha kreditt for :p.

Det som menes er at det er kun på Xbox One man har mulighet til å spille alle tre. Ikke at Watch dogs og Destiny kun kan spilles på Xbox One.

Kommer det bundle til 4k inkl Titanfall er jeg en kjøper.

Da er ønsket ditt oppfylt, og du er en kjøper

Jaha? Link meg hvor dette er å finne. Kjøper jeg for 400GBP blir det langt over 4k.

Game skal vel ha 5.5k for det samme.

Titanfall Bundle, Fri frakt, og toll. Ekspress levering (1 dag ti Norge) 399.99 GBP

Forresten 399.99 GBP = 4005 kr. Men hvis det er laaangt over 4k så får du vente til den lanseres her til lands :)

+ moms og gebyrer = 5275

Potensielt mindre om de trekker fra engelsk moms på 20%. Da blir dete 4500kr ish.

Niks, er ingen moms og gebyrer. Har bestilt 8 xboxer fra MS Store. Så dette vet jeg ;)

Du burde ta en titt på Xbox One Import FAQ

MS Store trekker fra moms i UK og legger til Norsk. Så det blir kun 399 for xboxen ;)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Vi som kjøpte Xbox One tidlig burde føles tråkket på.

Vi betalte mer for mindre når dem legger ved TitanFall til 399 pund, i UK, heldige dem.

Jeg fikk min X1 uten Day One Edition eller spill til 4220kr og føler meg en smule irritert.

Husker ved første Xbox, fikk vi som kjøpte den med den største kontrollern jeg har sett, fikk jeg kompensasjon.

Jeg fikk den nye Xbox Slim kontrolleren og 2 spill da jeg betalte overpris for den første Xboxen.

Det var kanon av Microsoft rett å slett.

Burde skje noe lignende her, men tviler sterkt.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Vi som kjøpte Xbox One tidlig burde føles tråkket på. Vi betalte mer for mindre når dem legger ved TitanFall til 399 pund, i UK, heldige dem. Jeg fikk min X1 uten Day One Edition til 4220kr og føler meg tråkket på.

Husker ved første xbox fikk vi som kjøpte den første, med den største kontrollern jeg har sett. Jeg fikk den nye xbox S kontrolleren og 2 spill da jeg betalte overpris for den første Xbox.

Burde skje noe lignende her men tviler sterkt.

Er jo muligheter for at man får noen gratis spillkoder eller lignende. Vi som kjøpte 3DS i begynnelsen fikk jo 10 gratis spill.

Lenke til kommentar

Vi som kjøpte Xbox One tidlig burde føles tråkket på. Vi betalte mer for mindre når dem legger ved TitanFall til 399 pund, i UK, heldige dem. Jeg fikk min X1 uten Day One Edition eller spill til 4220kr og føler meg tråkket på.

Husker ved første xbox fikk vi som kjøpte den første, med den største kontrollern jeg har sett. Jeg fikk den nye xbox S kontrolleren og 2 spill da jeg betalte overpris for den første Xbox.

Jeg fikk 29€ avslag per xbox på mine som ikke var Day One Edition, men det fulgte med Fifa 14 riktignok. Er bare å spøre i live chat, men litt seint nu.

Men å føle seg tråkket på? Virkelig? Day One var til de som var tidlig ute og forhåndsbestilte, og det vil alltid komme bundles og prisene vil synke.

Må si jeg føler meg tråkket på fordi Xbox 360 koster 1000 lappen nå, men 3800 da jeg kjøpte den.......

Åtte?!?

Kjøpte til noen kamerater også + at jeg solgte 2-3 med litt profitt for å dekke Xbox One kjøpet mitt :)

Endret av Deivid_1337
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi som kjøpte Xbox One tidlig burde føles tråkket på. Vi betalte mer for mindre når dem legger ved TitanFall til 399 pund, i UK, heldige dem. Jeg fikk min X1 uten Day One Edition eller spill til 4220kr og føler meg tråkket på.

Jeg fikk 29 avslag per xbox på mine som ikke var Day One Edition, men det fulgte med Fifa 14 riktignok. Er bare å spøre i live chat, men litt seint nu.

Men å føle seg tråkket på? Virkelig? Day One var til de som var tidlig ute og forhåndsbestilte, og det vil alltid komme bundles og prisene vil synke.

Må si jeg føler meg tråkket på fordi Xbox 360 koster 1000 lappen, men 3800 da jeg kjøpte den.......

Herregud da. Xbox 360 kom ut i slutten av 2005 og nå over 8 år senere koster den rundt 1300-1500kr med spill. Kan ikke sammenlignes med dette Microsoft gjør nå, bare måneder senere etter jeg fikk min X1 den 29.november.

Så jo jeg føler meg tråkka på, det du sa var bare dårlig eksempel på nettopp dette temaet.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Vi som kjøpte Xbox One tidlig burde føles tråkket på. Vi betalte mer for mindre når dem legger ved TitanFall til 399 pund, i UK, heldige dem. Jeg fikk min X1 uten Day One Edition til 4220kr og føler meg tråkket på.

Er jo muligheter for at man får noen gratis spillkoder eller lignende. Vi som kjøpte 3DS i begynnelsen fikk jo 10 gratis spill.

Dette er Microsoft vi snakker om så jeg forventer ikke noe som helst. Nintendo tenkte på early adopters så det gynget etter og jeg var en av dem.
Lenke til kommentar

Jeg fikk 29 avslag per xbox på mine som ikke var Day One Edition, men det fulgte med Fifa 14 riktignok. Er bare å spøre i live chat, men litt seint nu.

Må si jeg føler meg tråkket på fordi Xbox 360 koster 1000 lappen, men 3800 da jeg kjøpte den.......

Herregud da. Xbox 360 kom ut i slutten av 2005 og nå over 8 år senere koster den rundt 1300-1500kr med spill. Kan ikke sammenlignes med dette Microsoft gjør nå, bare måneder senere etter jeg fikk min X1 29.november.

Så jo jeg føler meg tråkka på, det du sa var bare dumt og dårlig eksempel på nettopp dette.

Hahaha, du ass. Bare noen mnd? Har gått 4 måneder. Prisen ble annonsert, og limited bundles kommer og går på alle konsoller..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, i den artikkelen der, skriver dem at du kan kun spille Watch Dogs og Destiny, BARE på Xbox One, dette var nyhet ja. Så her vil det si at Watch Dogs å Destiny er eksklusive spill til Xbox One. Dem er morsomme hos Microsoft det skal dem ha kreditt for :p.

Det han sier er at det er kun på One du kan spille alle TRE samlet, ikke at Watch Dogs og Destiny er eksklusive på konsollplatformen. Man alle de tre kommer vel også på PC? Så heeelt rett har han jo da ikke. Men det var kanskje du du også mente :p Men han snakker vel kun om konsoll da velger jeg å tolke det som.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det han sier er at det er kun på One du kan spille alle TRE samlet, ikke at Watch Dogs og Destiny er eksklusive på konsollplatformen. Man alle de tre kommer vel også på PC? Så heeelt rett har han jo da ikke. Men det var kanskje du du også mente :p Men han snakker vel kun om konsoll da velger jeg å tolke det som.

Tolket dem spillene skulle kun komme til One jeg da :p og ingen andre plattformer, inkludert PC hehe.

Lenke til kommentar

Snakket med UK MS, de sender ikke til Norge sier de. Refererte meg til Irland. Blir litt dyrere, men jeg er fortsatt skeptisk ift moms.

Edit: De sier også at de ikke trekker fra moms, så ja, da utgår det.

Haff, du har tydeligvis ikke vært mye på MS forumet før jul.

De sende til norge, men billing adress må være UK, og du betaler kun 399.99 GBP. De på support har null peiling. Mange andre her på forumet også som har gjort dette.

Jeg fikk alle mine for den prisen som står oppgitt på siden, som sagt sjekk ut FAQ´en for import. Tror du virkelig jeg lyver?

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Sony har også markedsført Destiny med at du bare kan spille det på PS3 og PS4. Men selvfølgelig, de får ikke geipete drittunger etter seg siden det er Sony.

Du klarer ikke la være å kalle folk som klager på tingene Microsoft sier med å kalle dem det ene og det andre og det bidrar ingenting i denne diskusjonen. Det du gjør er å skape dårlig stemning.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...