David_1214 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Når skal det komme mer eksklusiver til Xbox One som jeg må kjøpe? Titanfall blir ikke kjøpt, PVZ Garden Warfare, ikke min bag akkurat, Kinect Sports Rivals kan jeg ikke ha pga sofa og bord må flyttes rundt, Halo (5, One) og Quantum Break er vel 2015 titler? Så pr dags dato kan jeg ende opp med å ikke ha noen spill fra nå til neste år, om ikke noe annet er bekreftet eller røpet. Nå må du ikke begynne å sutre så tidlig på året. E3 har ikke vært enda Og som det står i signaturen din så har du jo en haug med konsoller og pc så ser ikke problemet ditt Sutrer ikke, et typisk svar, noe jeg forventet meg. Påpeker at det er svakt med spill fremover hos meg på Xbox One når jeg skal ikke dem titlene jeg hadde ovenfor. Har ingenting å si hvilke plattformer jeg har i hjemmet når jeg spurte etter X1 eksklusiver. E3 er lenge til. Det er tidlig i generasjonen enda, og det er ikke så veldig mange spill hittil. Hvertfall om du kun går etter eksklusive titler. Har hatt perioder i 360 sin tid hvor det kunne gå opptil et år før jeg kjøpte noe som jeg fant interessant. Men uansett syns nå hvertfall jeg det kommer greit nok med spill fremover. Skal hvertfall ha disse i år: PvZ: Garden Warfare Thief Titanfall Watch Dogs ES: Online Project Spark Destiny Division ++ sikkert noen uannonserte spill Kan ikke bare sitte inne og råtne heller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Kjøpte det i går jeg også. Ganske bra grafikk. Sømløse overganger. Nå går jeg kanskje mot strømmen her, men jeg syns faktisk Ryse var latterlig morro. Og langt over forventningene altså Helt kart verdt prise det ligger ute for nå. Ja, det er ikke det mest avanserte gameplayet med det var heller ikke så repeterende kjipt som jeg såg for meg, og av og til får man bare noen helt latterlige combo chains og multihenrettinger som ser så altfor fett ut! Må forresten være det peneste spilet jeg har spillt på One/PS4, ihvertfall rimelig langt oppe. Skal sette meg ned å fullføre det i dag før jobb tenker eg Håper på en polert og skikkelig gjennomarbeidet etterfølger! Endret 24. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Mange av dem titlene er ikke eksklusiver, noe som ikke er det jeg spurte etter. Dessuten så blir mange av dem du nevnte kjøpt til andre plattformer hos meg. Går kun etter eksklusive spill jeg på Xbox One, derfor jeg kjøpte den å fikk den konsollen 29.november, samme dag som boren PS4. Endret 24. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Kjøpte det i går jeg også. Ganske bra grafikk. Sømløse overganger. Nå går jeg kanskje mot strømmen her, men jeg syns faktisk Ryse var latterlig morro. Og langt over forventningene altså Helt kart verdt prise det ligger ute for nå. Ja, det er ikke det mest avanserte gameplayet med det var heller ikke så repeterende kjipt som jeg såg for meg. Håper på en polert og skikkelig gjennomarbeidet etterfølger! Jeg angrer såklart etter mitt kjøp av Ryse, betalte 590kr for et sykt kort spill, det falt pladask i mye, bare grafikken var det jeg likte. Hva betalte du for det? Endret 24. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kjøpte det i går jeg også. Ganske bra grafikk. Sømløse overganger. Nå går jeg kanskje mot strømmen her, men jeg syns faktisk Ryse var latterlig morro. Og langt over forventningene altså Helt kart verdt prise det ligger ute for nå. Ja, det er ikke det mest avanserte gameplayet med det var heller ikke så repeterende kjipt som jeg såg for meg. Håper på en polert og skikkelig gjennomarbeidet etterfølger! Jeg angrer såklart etter mitt kjøp av Ryse, betalte 590kr for et sykt kort spill, det falt pladask i mye, bare grafikken var det jeg likte.Hva betalte du for det? 40$ koster det nå. Altså litt over 200 lappen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Kjøpte det i går jeg også. Ganske bra grafikk. Sømløse overganger. Nå går jeg kanskje mot strømmen her, men jeg syns faktisk Ryse var latterlig morro. Og langt over forventningene altså Helt kart verdt prise det ligger ute for nå. Ja, det er ikke det mest avanserte gameplayet med det var heller ikke så repeterende kjipt som jeg såg for meg. Håper på en polert og skikkelig gjennomarbeidet etterfølger! Jeg angrer såklart etter mitt kjøp av Ryse, betalte 590kr for et sykt kort spill, det falt pladask i mye, bare grafikken var det jeg likte.Hva betalte du for det? Ai, ja nei så mye hadde jeg nok ikke betalt. Jeg kjøpte jo KZ:Shadow Fall og BF4 for samme pris på Gamestop. KZ var definitivt ikke verdt det for å si det sånn Fullførte kampanjen på det vanskeligste, og det var det. BF4 spiller jeg online som aldri før, så den er grei hehe. Hadde forhåndsbestillt de spillene der uten å egentlig tenke på hva det kostet... Men Ryse ligger til 40USD på Store nå, og det er jo ikke mange kronene egentlig Ihvertfall ikke når jeg ble positivt overasket etter alt hatet. Er glad jeg avventet kjøp for å si det sånn. Endret 24. februar 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Kjøpte det i går jeg også. Ganske bra grafikk. Sømløse overganger. Nå går jeg kanskje mot strømmen her, men jeg syns faktisk Ryse var latterlig morro. Og langt over forventningene altså Helt kart verdt prise det ligger ute for nå. Ja, det er ikke det mest avanserte gameplayet med det var heller ikke så repeterende kjipt som jeg såg for meg. Håper på en polert og skikkelig gjennomarbeidet etterfølger! 40$ koster det nå. Altså litt over 200 lappen God pris. Skulle holdt meg unna Ryse, men kjøpte det i impuls kun for X1 hadde for lite spill å slukke tørsten min. Er enda Killer Instinct og Forza 5 som er mine favoritter på Xbox One. DR3 til nå er helt ok. Ryse hmm, trenger ikke si noe her, er et kapittel unna å runde det. Endret 24. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Angrer egentlig på Dead Rising 3 kjøpet jeg. Er noe underholdning å hente, men føler det er tiltak å sette seg ned med. KIller Instinct traff meg heller ikke, men spillte vel meg lei sjangeren på PS1 Og til dels 360 med Dead or Alive. Er fortsatt i tvil om jeg skal ha meg Titanfall på One eller PC, får det jo til fin pris begge plasser Føler jeg trenger noen ynskyldninger til å bruke PC`en også.. Endret 24. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er ikke mye som stemmer med Dead Rising 3. Noe av det jeg opplever, det så ut som et Xbox 360 spill bare uten loading i byen. Mye rusk i frameraten selv etter patchen, der dem lovet ytelseforbedringer når DF (Digital Foundry) fant ingen forbedringer. Autoaimen er for dum, spillet i seg selv er altfor lett. Ikke dødet en eneste gang å ikke kommer jeg til å gjøre heller. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Når skal det komme mer eksklusiver til Xbox One som jeg må kjøpe? Titanfall blir ikke kjøpt, PVZ Garden Warfare, ikke min bag akkurat, Kinect Sports Rivals kan jeg ikke ha pga sofa og bord må flyttes rundt, Halo (5, One) og Quantum Break er vel 2015 titler? Så pr dags dato kan jeg ende opp med å ikke ha noen spill fra nå til neste år, om ikke noe annet er bekreftet eller røpet. Tror nok du har gjort et bomkjøp. Du kunne nok fint ha ventet til etter norsk lansering og vel så det. Finnes ingen eksklusiver på releaseplanen for 2014 som jeg kunne se av de spillene som til nå har en dato. Vet ikke om det er noe bedre på PS4. Ser ut som det er mye multiplatform ute og går. 1 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg liker Dead Rising 3 veldig godt og er sammen med Forza 5 det jeg spiller mest om dagen (har PS4 også). Enig at DR3 ser ut som et 360-spill og har noen uheldige framedrops, men likevel gir det meg masse underholdning. Liker dette langt bedre enn de to foregående. Ellers er jeg enig i at det er få eksklusive titler å glede seg til i 2014. Har troen på E3 gir oss noen gode titler Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er ikke mye som stemmer med Dead Rising 3. Noe av det jeg opplever, det så ut som et Xbox 360 spill bare uten loading i byen. Mye rusk i frameraten selv etter patchen, der dem lovet ytelseforbedringer når DF (Digital Foundry) fant ingen forbedringer. Autoaimen er for dum, spillet i seg selv er altfor lett. Ikke dødet en eneste gang å ikke kommer jeg til å gjøre heller. Ja det er mye rusk i maskineriet! Men lovet de så mange forbedringer? Var ikke den massive oppdateringen forberedelse til utvidelsespakken da? Jeg har ikke rørt det siden før oppdateringen ihvertfall, så jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kjøpte Ryse for 40USD. Skulle nok ha endret til Canada så hadde den blitt enda billigere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Priskutt i UK, uffda MS. http://www.totalxbox.com/71999/xbox-one-price-cut-to-pound39999-in-the-uk-includes-free-copy-of-titanfall/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kommer det bundle til 4k inkl Titanfall er jeg en kjøper. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kommer det bundle til 4k inkl Titanfall er jeg en kjøper. Da er ønsket ditt oppfylt, og du er en kjøper Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kommer det bundle til 4k inkl Titanfall er jeg en kjøper. Da er ønsket ditt oppfylt, og du er en kjøper Jaha? Link meg hvor dette er å finne. Kjøper jeg for 400GBP blir det langt over 4k. Game skal vel ha 5.5k for det samme. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Priskutt i UK, uffda MS. http://www.totalxbox.com/71999/xbox-one-price-cut-to-pound39999-in-the-uk-includes-free-copy-of-titanfall/ Haha, i den artikkelen der, skriver dem at du kan kun spille Watch Dogs og Destiny, BARE på Xbox One, dette var nyhet ja. Så her vil det si at Watch Dogs å Destiny er eksklusive spill til Xbox One. Dem er morsomme hos Microsoft det skal dem ha kreditt for . Endret 24. februar 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Kommer det bundle til 4k inkl Titanfall er jeg en kjøper. Da er ønsket ditt oppfylt, og du er en kjøper Jaha? Link meg hvor dette er å finne. Kjøper jeg for 400GBP blir det langt over 4k. Game skal vel ha 5.5k for det samme. Titanfall Bundle, Fri frakt, og toll. Ekspress levering (1 dag ti Norge) 399.99 GBP Forresten 399.99 GBP = 4005 kr. Men hvis det er laaangt over 4k så får du vente til den lanseres her til lands Endret 24. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) n Endret 24. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå