Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Noen som får smartglass til å fungere?

Prøvde å få skaffet det på Ipadn igår , med og lage en amrikansk bruker. Gjorde alt rett og når konton skulle legges inn til apple marked så fikk jeg beskjed om å adde kredittkort:( jeg gadd ikke styre med kort og sånn der så jeg droppet det. Hvis noen har en enklere løsning så hadde det vært fint å få høre hvordan :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som får smartglass til å fungere?

Prøvde å få skaffet det på Ipadn igår , med og lage en amrikansk bruker. Gjorde alt rett og når konton skulle legges inn til apple marked så fikk jeg beskjed om å adde kredittkort:( jeg gadd ikke styre med kort og sånn der så jeg droppet det. Hvis noen har en enklere løsning så hadde det vært fint å få høre hvordan :)

Du må ikke legge til kort... Appen er gratis

Lenke til kommentar

Du kan velge Canada, og du får connetion med serverne i North Europe. Den kontakter MS serveren som er nærmest deg uanset hvilket land du velger. Så det har ingenting og si

Velge Canada inne på konsollen altså.. der man skifter språk?

Så kan jeg bytte til et annet land hvis noe er billigere der osv.. uten problemer? :p

Lenke til kommentar

Du kan velge Canada, og du får connetion med serverne i North Europe. Den kontakter MS serveren som er nærmest deg uanset hvilket land du velger. Så det har ingenting og si

Velge Canada inne på konsollen altså.. der man skifter språk?

Så kan jeg bytte til et annet land hvis noe er billigere der osv.. uten problemer? :p

Ja, du bytter bare på local/region

Lenke til kommentar

Gjorde det nå.

Syns bare det virker litt rart at man kan endre land og kjøpe spill til halvparten av prisen sånn helt når man vil. Er det virkelig så rosenrødt som du presenterer det? :D

Jeg er litt paranoid.. men det høres nesten for godt ut til å være sant.

Lenke til kommentar

Gjorde det nå.

Syns bare det virker litt rart at man kan endre land og kjøpe spill til halvparten av prisen sånn helt når man vil. Er det virkelig så rosenrødt som du presenterer det? :D

Jeg er litt paranoid.. men det høres nesten for godt ut til å være sant.

Foreløpig er det ingen sperre, men vi får se hva som skjer da den lanseres her. Spillene er hvertfall region frie så benytt deg av prisene nå som du kan ;)

Lenke til kommentar

Det gikk noen rykter om at det kan komme regionssperre på nedlastet materiale.

Se her:

http://www.gamepur.com/news/13547-microsoft-quietly-region-lock-xbox-one-digital-games-and-dlc-error-code-0x8.html

De nevner blant annet:

Many Xbox One are facing this error code as they try to redeem their digital game codes, here are few complaints of official Xbox forum:

"I am getting the error code 0x87de07d1 on my digital download copy of Forza 5. I have also seen in other posts that at least 2 other people have this error on Dead Rising 3. This is a digital copy of the game that has worked fine for several weeks. It is now acting as though I do not own the game. I have tried turning the system on/off, switching profiles etc but nothing is helping. In the xbox store Forza 5 is displaying the option to buy for £49.99, where it would usually say Play, as I do own the game.
Another user who contacted Microsoft support has this to say: "There's definitely a region lock on digital downloads in place, whether that be DLC or full games."
Lenke til kommentar

Det gikk noen rykter om at det kan komme regionssperre på nedlastet materiale.

Se her:

http://www.gamepur.com/news/13547-microsoft-quietly-region-lock-xbox-one-digital-games-and-dlc-error-code-0x8.html

De nevner blant annet:

Many Xbox One are facing this error code as they try to redeem their digital game codes, here are few complaints of official Xbox forum:

"I am getting the error code 0x87de07d1 on my digital download copy of Forza 5. I have also seen in other posts that at least 2 other people have this error on Dead Rising 3. This is a digital copy of the game that has worked fine for several weeks. It is now acting as though I do not own the game. I have tried turning the system on/off, switching profiles etc but nothing is helping. In the xbox store Forza 5 is displaying the option to buy for £49.99, where it would usually say Play, as I do own the game.

Another user who contacted Microsoft support has this to say: "There's definitely a region lock on digital downloads in place, whether that be DLC or full games."

Ja, den er postet tidligere, men de forandrer neppe på det her nå når de gikk ut og sa at man kunne importere og kjøpe spill på live fra andre land. Gjør de det blir det mange sure fjes, og MS har ikke råd til det nå

Hvis du faktisk går inn på forum posten så ser man at den error code kan løses ved å reinstallere spillet også. Så tviler på at det er noe region lock. Er bare MS support som ikke vet en dritt

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Hvordan er det man follower folk på One uten å sende dem en venne forespørsel ?

Når du sender noen en friend request så blir du en follower av de. De må legge til deg selv hvis de vil ha deg på vennelista si, ellers så vil du bare dukke opp på ''followers'' lista deres.

Aha. håper det bli fikset slik at du bare kan trykke follow:) Å gjør det my lettar å finj friends på xboxn når manj spille. Bal å gå ut av spillet til friends ( online now) åsså tilbake til spillet

Lenke til kommentar

Når skal det komme mer eksklusiver til Xbox One som jeg må kjøpe?

Titanfall blir ikke kjøpt, PVZ Garden Warfare, ikke min bag akkurat, Kinect Sports Rivals kan jeg ikke ha pga sofa og bord må flyttes rundt, Halo (5, One) og Quantum Break er vel 2015 titler?

Så pr dags dato kan jeg ende opp med å ikke ha noen spill fra nå til neste år, om ikke noe annet er bekreftet eller røpet.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Titanfall blir ikke kjøpt, PVZ Garden Warfare, ikke min bag akkurat, Kinect Sports Rivals kan jeg ikke ha pga sofa og bord må flyttes rundt, Halo (5, One) og Quantum Break er vel 2015 titler?

Så pr dags dato kan jeg ende opp med å ikke ha noen spill fra nå til neste år, om ikke noe annet er bekreftet eller røpet.

Nå må du ikke begynne å sutre så tidlig på året. E3 har ikke vært enda

Og som det står i signaturen din så har du jo en haug med konsoller og pc så ser ikke problemet ditt :)

Endret av Deivid_1337
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må du ikke begynne å sutre så tidlig på året. E3 har ikke vært enda

Og som det står i signaturen din så har du jo en haug med konsoller og pc så ser ikke problemet ditt :)

Sutrer ikke, et typisk svar, noe jeg forventet meg. ;)

Påpeker at det er svakt med spill fremover hos meg på Xbox One når jeg skal ikke dem titlene jeg hadde ovenfor.

Har ingenting å si hvilke plattformer jeg har i hjemmet når jeg spurte etter X1 eksklusiver. E3 er lenge til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...