Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke om det er noe i dette, eller om siden i det hele tatt er en pålitelig kilde, men ganske kjipt for oss her på berget i såfall :)

http://www.gamepur.com/news/13547-microsoft-quietly-region-lock-xbox-one-digital-games-and-dlc-error-code-0x8.html

Har ikke skjedd noe hos meg hvertfall :)

Hvis det viser seg at dette skjer for alle nå så har MS virkelig møkka seg nedover leggen.

Går ut og sier at alt er regionfritt for så og snu på de digitale spillene

• Liker 1
Lenke til kommentar

Deivid_1337: En liten update på det om Ghosts.

Den lastet spillet ned, men når jeg skulle starte det kom det opp at jeg måtte sette inn plata eller logge på med brukeren som hadde kjøpt det.

Ikke overraskende det, men det er mildt sagt idiotisk at den bare laster ned (vel, jeg trykte jo på Ghosts på dashboardet, men det kunne jo kommet litt informasjon før den startet nedlastingen. Eventuelt sånn som det var på 360). :p

Vurderer å kjøpe Ghosts på XBL, men 55 pund for et spill jeg allerede har kjøpt var litt stivt. Tror dere prisene på XBL går nedover i nærmeste fremtid? :)

Lenke til kommentar

Deivid_1337: En liten update på det om Ghosts.

Den lastet spillet ned, men når jeg skulle starte det kom det opp at jeg måtte sette inn plata eller logge på med brukeren som hadde kjøpt det.

Ikke overraskende det, men det er mildt sagt idiotisk at den bare laster ned (vel, jeg trykte jo på Ghosts på dashboardet, men det kunne jo kommet litt informasjon før den startet nedlastingen. Eventuelt sånn som det var på 360). :p

Vurderer å kjøpe Ghosts på XBL, men 55 pund for et spill jeg allerede har kjøpt var litt stivt. Tror dere prisene på XBL går nedover i nærmeste fremtid? :)

Du må velge Canada som land. Da får du spillene for 60 C$ som tilsvarer en norsk pris på 327 kr :)

Lenke til kommentar

Du må velge Canada som land. Da får du spillene for 60 C$ som tilsvarer en norsk pris på 327 kr :)

Kan jeg bare bytte land når jeg vil sånn helt uten videre, kjøpe spill, bytte tilbake osv.. uten konsekvenser? :p

Mener å ha lest at du får dårlig ping hvis man spiller online når man har valgt US skjønner du.. og jeg spiller en del online (eller kommer til å gjøre det). Noen tanker om det?

Lenke til kommentar

Kan jeg bare bytte land når jeg vil sånn helt uten videre, kjøpe spill, bytte tilbake osv.. uten konsekvenser? :p

Mener å ha lest at du får dårlig ping hvis man spiller online når man har valgt US skjønner du.. og jeg spiller en del online (eller kommer til å gjøre det). Noen tanker om det?

Du kan velge Canada, og du får connetion med serverne i North Europe. Den kontakter MS serveren som er nærmest deg uanset hvilket land du velger. Så det har ingenting og si

Lenke til kommentar

Ryse er på salg - 39,90USD

Kjøpte dette for et par dager siden, positivt overrasket. Jada, det er ikke verdens beste spill, men likte historien godt. Her er mulig å lage et suverent oppfølger spill.

Liker også multiplayer biten.... gjør at spillet varer litt lengre.

Lenke til kommentar

Ryse er vel et klassisk eksempel på hvordan et spill kan være ganske så underholdene og artig å spille til tross for at det ikke byr på noen voldsomt revolusjonerende spillopplevelse eller innehar det mest givende gameplayet som eksisterer. Minner meg litt om når jeg spilte Lord of the Rings: The Two Towers til PlayStation 2 som var et temmelig middelmodig spill hva gjeldt spillmekanikker, det var jo ikke et spill som hadde allverdens til grafikk heller men det hindret meg ikke ifra å kose meg igjennom hele spillet av den grunn.

Når sant skal sies så er det veldig mange av "toppspillene" de siste årene som har gitt meg langt mindre spilleglede enn hva mange antatt mer "middelmodige" spill har gjort og det er tider hvor du rett og slett har lyst til å sette deg ned med et ikke så alt for omfattende spill og bare slakte et par fiender og her er jo Ryse et temmelig greit spill med flott grafikk.

Lenke til kommentar

Lord of the Rings: The Two Towers er fremdeles en av de bedre filmlisens-spillene jeg har spilt per dags dato. Det var så morsomt at jeg plukka opp oppfølgeren enten til Xbox eller PS2 også. Kommer til å plukke opp Ryse etterhvert. Kommer til å koste mindre uansett en dag. Har ikke noe rush for å spille det. Kommer nok av spill jeg har mer interesse av framover nå som Titanfall og Plants Vs. Zombies: Garden Warfare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...