Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal det virkelig være et symbol på dashboardet som sier at Kinecten ikke et koblet til absolutt hele tiden? :p

Noen?

En ting ting til. Nesten det første jeg gjorde var å sette inn Forza 5, og den startet å installere. Litt senere trykte jeg på Call of Duty Ghosts på dashboardet, og den ble lagt i kø.. men når jeg trykker på Ghosts inne på spillbutikken koster det XX pund. Installasjonen av Forza har stoppet (siste jeg fikk sett var den vel rundt 60%), og den driver å laster ned Ghosts nå.

Jeg kjøpte hos Elkjøp, og har altså ikke noe Ghosts-bundle.

Syns det virker litt rart at den laster det ned når jeg ikke har betalt..

Kommer alle Xboxer med Ghosts? Kan det ha noe med at jeg har Ghosts på 360? Kan det ha blitt betalt, når jeg ikke har bekreftet noe kjøp eller fått noe mail om at jeg har kjøpt noe?

Lenke til kommentar

Skal det virkelig være et symbol på dashboardet som sier at Kinecten ikke et koblet til absolutt hele tiden? :p

Noen?

En ting ting til. Nesten det første jeg gjorde var å sette inn Forza 5, og den startet å installere. Litt senere trykte jeg på Call of Duty Ghosts på dashboardet, og den ble lagt i kø.. men når jeg trykker på Ghosts inne på spillbutikken koster det XX pund. Installasjonen av Forza har stoppet (siste jeg fikk sett var den vel rundt 60%), og den driver å laster ned Ghosts nå.

Jeg kjøpte hos Elkjøp, og har altså ikke noe Ghosts-bundle.

Syns det virker litt rart at den laster det ned når jeg ikke har betalt..

Kommer alle Xboxer med Ghosts? Kan det ha noe med at jeg har Ghosts på 360? Kan det ha blitt betalt, når jeg ikke har bekreftet noe kjøp eller fått noe mail om at jeg har kjøpt noe?

Ja, det er for å gi deg beskjed om at du ikke har den plugget i. Sånn at du ikke står og skriker til xboxen og ingenting skjer :)

Sikker på at du ikke kjøpte ghosts med dobbel lisens for 360 og One?

Lenke til kommentar

Ja, det er for å gi deg beskjed om at du ikke har den plugget i. Sånn at du ikke står og skriker til xboxen og ingenting skjer :)

Sikker på at du ikke kjøpte ghosts med dobbel lisens for 360 og One?

Litt unødvendig med et konstant varsel som sier det, for jeg er jo fullt klar over at den ikke er koblet til. Noen måte å fjerne det på kanskje?

Jeg tviler egentlig på at Ghosts har dobbel lisens, men jeg skal ikke si det helt sikkert. Jeg kjøpte det ihvertfall på plate hos Elkjøp til 360en.

Jeg startet forresten Forza, og da stoppet Ghosts og den fortsatte installeringen av Forza. Ghosts ligger der fremdeles på 10%.

Inne i spillbutikken står det Buy og hvor langt nedlastingen er kommet. Jeg har ikke trykt på kjøp altså.

Bilde:

140cil3.jpg

Lenke til kommentar

Fikk akkurat en melding fra Xbox Live Teamet, på Xbox One'en min, med en beta-kode for preview av fremdtidige Xbox One updates. Noen andre som har fått det?

Fått det selv og har registert meg og lastet ned app-en. Ingen update har blitt rullet ut til xboxen enda dog. Er det noen som har bra eller dårlig erfaringer med å være med på beta testing av updates på x360?

Lenke til kommentar

Update: Titanfall Pre-Load Was an Error.

Microsoft has removed Titanfall's pre-load page from Xbox.com, as the "pre-purchase offer page was posted in error. We apologize for any confusion."

In a comment issued to Polygon, Microsoft said, "We believe in digital distribution, and are proud to give gamers a variety of ways to purchase and experience their games. However, pre-purchase and pre-download for Titanfall for Xbox One will not be available from Xbox Store. We'll continue to strike a balance between digital distribution and its benefits, while supporting physical games purchase through our retail partners."

Lenke til kommentar

Det er "multiplayer campaign" som man har sett snutter og sånt av i trailere og videoer. Det er også noe annet med spillet som ikke avsløres før spillet kommer (selv om noen sikkert har lest lekkasjen som kom denne uka, eller forrige uke). Ulikt alle spill som nærmest skal avsløre alt i trailere før release.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat en melding fra Xbox Live Teamet, på Xbox One'en min, med en beta-kode for preview av fremdtidige Xbox One updates. Noen andre som har fått det?

Fått det selv og har registert meg og lastet ned app-en. Ingen update har blitt rullet ut til xboxen enda dog. Er det noen som har bra eller dårlig erfaringer med å være med på beta testing av updates på x360?

Oppdateringen skal visstnok komme ut en gang neste uke for oss som fikk melding om registrering.

Noen som vet hva som skjer når oppdateringen kommer ut offisielt? Vi som er med i Beta blir vel også automatisk oppgradert til release-versjonen uten at vi må drive å slette Beta-patchen osv?

Orker ikke registrere meg hvis det blir mye tull med å fjerne beta oppdateringen før den offisielt ruller ut.

Lenke til kommentar

Oppdateringen skal visstnok komme ut en gang neste uke for oss som fikk melding om registrering.

Noen som vet hva som skjer når oppdateringen kommer ut offisielt? Vi som er med i Beta blir vel også automatisk oppgradert til release-versjonen uten at vi må drive å slette Beta-patchen osv?

Orker ikke registrere meg hvis det blir mye tull med å fjerne beta oppdateringen før den offisielt ruller ut.

Vi får selvfølgelig fullversjonen da den kommer :) Uten no tullball :) Ser frem til oppdateringen. Det blir vel den første oppdatering som faktisk kommee til å ha merkbar forskjell på UI

MEN! Husk man kan ikke party chatte med andre som ikke har preview updaten

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...